Sunset Pink

0:12

Už dlhší čas som vlastníčkou dokonalej broskyňovo-koralovo-ružovkastého laku na nechty, na ktorý som dostala už nespočetne veľa komplimentov. Nanešťastie, tento lak z Oriflame som už dlhší čas nevidela v ponuke, preto mám obavy, že sa už nedá zohnať a pravdepodobne ani dať nebude. :((( A to je veľká škoda, keďže jemné broskyňovo-koralové pastelové tóny budú na nechtoch trendy aj nadchádzajúcu sezónu.

Neviete o nejakom jeho "dvojníkovi" od iného výrobcu? Ja osobne mám viacero koralových lakov, ale žiadne z nich nemal tak vyvážené farebné odtiene ako tento. Preto by ma potešil každý váš tip. ;)

Krátka recenzia na tento kúsok:
Lak mám už dlhšie, približne asi rok a aj keď som už takmer na jeho dne, stále má výbornú konzistenciu. Štetec je široký a lak sa ním dobre nanáša. Na nepriehľadný vzhľad sú potrebné 2-3 vrstvy. Ako môžete vidieť aj na fotkách, v závislosti od svetla pôsobí rôznym dojmom, od svetlej ružovo-broskyňovej až po takmer sýtu oranžovú. Na nechtoch vydrží priemerne dlho, závisí to od kvality nechtov, či sa použije podlak atď.
Ak by som to mala zhrnúť, tomuto laku by som dala 4 hviezdičky z 5 a ak by sa dal, určite by som si ho kúpila znova.





Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta