art de Lautrec - 04B

20:06

Long time, no see... Ja viem, už pekných pár mesiacov som nič nepísala, asi to bude tým, že nie som "pravý bloger" a akosi ak mám iné povinnosti a záujmy, toto ide bokom. Ale môže vám povedať, že aj keď som netvorila vlastné príspevky, sledovala som tie vaše a a veľmi ma bavili! Ide vám to ;).

Ale k veci.. Za tých pár mesiacov sa u mojej sestry vyvinula mierna laková "obsesia" :D a ja sa na nej tak mierne priživujem, keďže zvykne mať skvelé objavy. Jedným z nich je aj lak od nie veľmi známej a dostupnej značky art de Lautrec. Pokiaľ viem, dá sa kúpiť iba cez internet a náhodne v takých malých stánkoch v obchodných centrách a podobne. Ceny sa líšia, cca by to malo byť tak 3€ za lak.

Tento konkrétny odtieň 04B(fakt "ľahko zapamätateľný" názov :D)je taká krajšia verzia laku Metal Madness od firmy e.l.f.. V tmavom, takmer čiernom "jelly" základe je kopa rôznofarebných flitrov, ktoré z vašich rúk spravia okamžitý magnet na pohľady. Čo je najlepšie, s každou vrstvou ktorú pridáte, pridáte laku akúsi hĺbku, keďže nie je úplne krycí a flitríky z predchádzajúcej vrstvy budú presvitať. Jednoducho, na letnom slniečku(ale aj v umelom svetle) úplná nádhera. V tieni je to už horšie, ako môžete vidieť na prvej foto, vtedy sa všetky flitre zdajú stieborné.

Lakoval sa celkom dobre, konzistencia je hustejšia, kryl už vo dvoch vrstvách. Je trochu zrnitejší, určite odporúčam použiť dobrý nadlak, aj kvôli lesku. Výdrž nemôžem veľmi posúdiť, keďze na mojich maximálne krehkých a lámavých nechtoch nevydrží nič veľmi dlho. :(((
Na obrázkoch som použila dve vrsty laku a nadlak High Sheen od Essence.


odtieň 04B art de Lautrec v tieni


odtieň 04B art de Lautrec na slniečku

Ach, rada som tu znovu zavítala, mám pocit, že to su onedlho spestrím ďalším príspevkami :).
Have a nice day!

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta