Comparison: Essence Maximum Definition, Rimmel Sexy Curves & Avon SuperShock mascaras

14:29

Neviem ako vy ale ja z duše neznášam kupovať si riasenky. Na trhu je ich príliš veľa a je pre mňa ťažké vybrať si tú správnu. Preto si vždy rada prečítam na nete nejaké tie recenzie na ne. Dúfam, že aj toto moje porovnanie Vám pomôže aspoň trošku sa zorientovať. Essence Maximum Definition, Rimmel Sexy Curves a Avon SuperShock sú dnešní traja adepti. Cenovo sa veľmi odlišujú. Essence Maximum Definition stojí okolo 3e, Rimmel Sexy Curves okolo 7,50e a Avon SuperShock okolo 5,90e keďže býva takmer stále v akcii. Cenový rozdiel je teda viditeľný avšak kvalitatívne sú tie rozdiely oveľa menšie.

(Avon SuperShock)

Avon SuperShock má ako jediná 10ml. Jej veľkou nevýhodou je, že ak nepoznáte žiadnu AvonLady je tažké sa k nej dostať. Je suchšia ale riasy pekne obalí a vytočí. Nie však nejak príliš, takže ak máte rady prirodzene vyzerajúce riasy je pre vás tou pravou. Mne sa trošičku horšie pracovalo s jej megahrubou kefkou, ale predpokladám, že je to len sila zvyku. Btw. toto je sestrina úplne najobľúbenejšia riasenka. 



Bohužiaľ foto na oku mi vyšlo najhoršie zo všetkých. V skutočnosti vyzerá veľmi naturálne, kefka dokáže riasy krásne oddeliť a zvýrazniť. 


(Rimmel Sexy Curves)

Rimmel Sexy Curves je najdrahšia z porovnávaných riaseniek. Má 8ml. Má zvláštnu kefku, ktorej štetinky sú dosť krátke a tým pádom je ťažšie s ňou riasy oddeliť. Má mokrejšiu konzistenciu ako Avon čo sa spolu s kefkou podpisuje na tom, že riasy dosť zlepuje. Nie je to však nič drastické ale obe lacnejšie riasenky sa mi zdali lepšie. 


Riasy sú výrazné ale čím viac som sa ich snažila rozčesať tým boli zlepenejšie. Bohužiaľ Rimmel v tejto porovnávačke obišiel najhoršie aj keď niekomu takýto look môže vyhovovať. Má aj jednu obrovskú výhodu a to že ani po celom dni ju nenájdete rozmazanú či nadrobenú pod očami.

(Essence Maximum Definition)

A nakoniec najlacnejší adept a to riasenka Essence Maximum Definition. Riasenka je najlacnejšia zo všetkých porovnávaných. Má 8ml. Je to klasika ktorou nemôžete nič pokaziť. Riasy pekne oddelí a nezlepuje ich.


Konzistencia je niečo medzi Avonom a Rimmelom. A pri cene do 3e nie je o čom premýšľať, aj keď po celodennom nosení je možné, že ju nájdete rozmazanú po očami.


Zhrnula by som to takto. Všetky tieto riasenky majú niečo do seba. žiadna z nich nie je vyslovene zlá. Každá má svoje klady aj zápory, za mňa však najviac odporúčam Avon SuperShock. Na druhom mieste skončila essence Maximu Definition a trojka patrí Rimmel Sexy Curves. Predsa len, človek by za tú cenu očakával niečo lepšie.

LadyZet.

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. od essence som nemala ešte žiadnu riasenku, ale táto ma celkom oslovila :) supershock mala zasa mamka a na mojich riasach sa mi mimoriadne páčila.. sexy curves som mala zasa ja, zo začiatku žiadna sláva (ako pri väčšine riaseniek), ale potom to bola paráda.. jej kefku mám odloženú už niekoľko rokov a zakaždým, keď náhodou kúpim blbú riasenku, tak jednoducho kefku zamením za túto :) je fakt skvelá

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto od Essence mozem jednoznacne odporucit, trosku tazsie sa sice odlicuje, ale spravi naozaj krasne riasy za par eur! :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta