Crest Whitestripes - bieliace pásiky na zuby + výherca Lipsmacker!

19:48

Dnes je tu konečne sľubovaná recenzia na bieliace pásiky na zuby značky Crest. Od mala som na svoje zuby veľmi háklivá. Návštevy zubárky pre mňa vždy boli hororovým zážitkom a mala som menšiu traumu z môjho predkusu a pokrivených zubov. Naši ma presviedčali na strojček už od základnej školy, ja som to však dlhý čas považovala za niečo trápne a bála som sa, že sa mi budú smiať. Viem, že to teraz znie možno trochu smiešne, ale vtedy to bol pre mňa naozaj veľký problém (a povedzme si na rovinu, deti sú zlé, nemajú zľutovania :)). Preto som sa ku korigovaniu môjho úsmevu dostala až v 17tke a strojček som nosila na vrchných zuboch až do konca strednej školy (vrátane stužkovej, z čoho som bola v tom čase celkom zúfalá :)).

Aj po tom, čo sa mi zuby vyrovnali, mi moja zubná "obsesia" ostala. Keďže som už zuby mala rovné, chcela som ich mať aj biele. Popravde, môj prirodzený odtieň zubov je dosť biely, ale chcela som ho dotiahnuť do dokonalosti. Na Slovensku však v tom čase nebolo príliš veľa dostupných spôsobov bielenia zubov, preto som bola totálne nadšená, keď som zistila, že sa u nás dajú kúpiť bieliace pásiky Crest. Čítala som o nich totiž veľa pozitívnych recenzií na zahraničných blogoch. Objednala som ich cez internet za vtedy tuším okolo 40-50€ a s výsledkom som bola vcelku spokojná. Keďže však pijem kávu a čaje, belosť sa po čase vytratila a tak som sa rozhodla pre ďalšiu kúru. Kamoška bola v marci v USA a tak som ju poprosila či by mi ich nekúpila, keďže tam sú ceny nepomerne nižšie. V prepočte som za nich dala 37€, na slovenských portáloch ich majú za 49,99€ v akcii! Vybrala som si pásiky so strednou bieliacou schopnosťou Crest Advance Vivid. 




V balení sa nachádza 14 balení pásikov, v každom je jeden na spodné zuby a jeden na horné zuby. Pásiky sa majú používať každý deň po 30 minút. Pásiky sú priehľadné, z jednej strany je na nich bieliaci gél. Celkom dobre sa zubom prispôsobia a pokiaľ netrpíte nadmerným slintaním, ani sa nezvyknú zosúvať. Počas ich nosenia sa, z očividných dôvodov, nemôže jesť, pitie neprekáža.

Musím povedať, že táto kúra bola o dosť nepríjemnejšia ako tá prvá, neviem či kvôli tomu, že vtedy som mala nižší stupeň bielenia, alebo preto, že zmenili zloženie, ale zuby som mala neskutočne citilivé. A to až tak, že som zvažovala, že sa na to vykašlem, miestami to bolo doslova utrpenie. Pred citlivosťou vás varujú aj v príbalovom letáku a tvrdia, že je to dočasné.. A viete čo? Našťastie majú pravdu. :) Naozaj, po skončení kúry nemám s citlivosťou žiadne problémy (okrem tých bežných, keď sa s chuťou zahryznem do nanuka :D).



Používanie pásikov nie je naozaj nič zložité, informácie na balení sú jasné a zreteľné. Cena, najmä tá slovenská, nie je nič moc, ale kvôli výsledkom sa to oplatí. Tie sú totiž naozaj viditeľné. Zabudnite však na obrázky tohoto typu:
zdroj
Neviem, možno agresívnejšie a dlhšie kúry sú schopné takýchto výsledkov, ja by som ich však neriskovala kvôli zdraviu svojich zubov - pásiky síce sklovinu ničiť nemajú, pri takýchto výsledkoch by som si však nebola taká istá. Veľmi záleží aj na pôvodnej farbe zubov - priateľ má oveľa viac sfarbené zuby ako ja a pásiky mu ich nevybielili ani z polovice tak, ako mne. Pásiky tiež dokonalo nevybielia medzizubné priestory - mne ostali mierne zažltnuté. Avšak aj napriek všetkému sú výsledky viditeľné a často sa stretávam s komentármi na to, aké mám zuby biele. Samozrejme, že nemám žiadnu poriadnu fotku, kde mi zuby poriadne vidno, tak aspoň toto, aby ste si mohli spraviť predstavu o reálnom odtieni, ktorý som bielením dosiahla:

Tento článok je už príliš dlhý, takže dúfam, že recenzia bola aspoň pre niekoho nápomocná - ak máte akékoľvek otázky, pýtajte sa v komentároch, rada sa podelím o všetky moje skúsenosti. :) Mňa budúci týždeň čakajú ohľadom zubov ďalšie peripetie - dolná osmička mi nevyrástla a pokrivila celý spodný oblúk, tak si ju idem dať budúcu stredy u chirurgicky vybrať. Držte mi palce, nech všetko prebehne bezproblémovo.. :/

No a nakoniec, výhercom bleskovej giveaway o Lipsmacker s príchuťou Fanta Jahoda sa stáva...




Gratulujem Bellatrix, posielam ti mail. :)

P.S.: Mám dobré správy ohľadom  akcie Biodermy - 1+1 micelárna voda zdarma - keďže sme ju nikde so sestrou nevedeli nájsť, písali sme im a bolo nám oznámené, že predajne sa zavážajú postupne, preto je možné, že sa tento set nenachádza ešte vo všetkých predajniach. Preto ak si ho chcete kúpiť, odporúčam navštíviť partnerské lekárne aj budúci týždeň, verím, že ho tam nájdete!
  
Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. Tak keby si si ich kupila na www.bieliace-pasiky.sk, mala by si k tomu aj pastu zadarmo :D. Vidim ze nepouzivas google...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zas vidim, ze niekto necita pozorne :) Pasiky mam z USA, nie zo slovenskej stranky, to bol len priklad, kde sa daju kupit na SVK.
      Nikavero

      Odstrániť
  2. Zrovna mám jedny Cresty na zubech :) S tou zvýšenou citlivostí během použití souhlasím...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja uz som si z BA v sobotu hrdo odniesla dve balenia vodicky:), a Sonicke gratulujem k vyhre. Ja som rozmyslala nad bieliacou pastou Crest...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. http://www.pluska.sk/izdravie/archiv/zdravie/pozor-nebezpecne-vyrobky-bielenie-zubov.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Predpokladam, ze od roku 2011, kedy bola tato sprava vydana, sa to uz mohlo 10x zmenit :)

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta