5 vecí, ktoré mi uľahčujú život

20:05

S týmto "tagom" som sa zatiaľ stretla len na pár blogoch a keďže mi príde značne užitočnejší ako napr. tak intenzívne rotovaný Versatile blog awards (či ako sa to volalo), rozhodla som sa zapojiť. Nikto ma síce neoznačil, ale to hádam nevadí. :) Budem rada, ak svoju verziu uverejníte aj vy, potešila by ma napr. na blogoch Monica In Essence a My sweet strawberries. ;)

1. Vlhčené obrúsky na odličovanie
... a nemusí ísť len o tieto Bioderma ABCDerm obrúsky vlhčené micelárnou vodou pre detičky. V kúpelni mám ešte nejaké Balea s ružovým grapefruitom a keď mi dojdú, poobzerám sa po ďalšej značke. Vlhčené obrúsky sú ideálne najmä pred cvičením či behaním. Keď prídem z práce, nechce sa mi sa zdĺhavo odličovať a čistiť pleť pred tým, než si idem zabehať. Takže použijem len obrúsok a pleť dočistím po návrate z behania v sprche. Tak isto sú ideálne keď sa vraciate neskoro v noci z party či inej akcie a nemáte nervy na babranie sa s vatovými tampónikmi a odličovačom, napriek tomu však nechcete ísť spať s neodlíčenou tvárou. Jediný problém mám však s vysychaním obrúskov - ak mám väčšie balenie, uzáver po čase prestane priliehať, teda nelepí a obrúsky postupne vyschnú... Nemáte tip na nejaké s poriadnym uzatváraním?

2.Náramkové hodinky
Viem, že toto nezapadá do kozmetickej kategórie, odkedy však tieto hodinky mám, nezložila som ich z ruky. Sú to moje prvé hodinky po asi 7 rokoch a nemôžem si vynachváliť fakt, že sa nemusím vkuse hrabať v taške, aby som zistila koľko je hodín. Navyše, ak máte podobný univerzálny kúsok ako ja, sú aj ideálnym doplnkom ku každému outfitu. Ak by to niekoho zaujímalo, ide o tento model.


3. Hydratačné sprchové gély
Nepatrím síce medzi osoby, ktorým je zaťažko si po sprche či kúpeli naniesť telové mlieko, avšak niekedy keď sa ponáhľam alebo som veľmi unavená ho zvyknem vynechať. Moje pleť tým však netrpí, lebo kupujem a používam naozaj krémové a hydratačné sprchové gély. Teraz mám Dove s uhorkou a zeleným čajom, predtým som používala jeden od Nivey - Double effect. Pleť nielenže hydratujú natoľko, že sa po sprche nemusíte natierať, poslúžia tiež ako gél na holenie. Priznám sa, že odkedy ich používam, gél na holenie som nekupovala ani raz. :)

4. Krémový korektor
Krémový korektor Affinitone od Maybelline je zatiaľ asi najlepší korektor, aký som vyskúšala (samozrejme, mám veľké medzery v skúšaní drahších značiek). Vynikajúco kryje, sedí mi odtieň, neoxiduje a ani nejako extra nezalieza do vrások. Navyše, dá sa použiť na celú tvár, nielen pod oči. V poslednom čase už ani nepoužívam make-up, korektorom jednoducho zamaskujem kruhy pod očami, pár červených miest a nedokonalostí a som ready to go. Teda mi výrazne uľahčuje ranné líčenie a pleť môže počas celého dňa "dýchať" bez nánosu make-upu.

5. Dlhotrvajúce krémové očné tiene
Hlavne v lete sa mi nechce veľmi piplať s očným make-upom, keďže na mne očné tiene bez podkladu jednoducho nedržia. Takže musím stále prejsť tortúrou podklad, tiene, prípadne ešte musím vlhčiť štetec, aby boli tiene výraznejšie.. Vplyvom tepla sa mi navyše make-up začne počas dňa roztekať... No na nervy. Krémové tiene ako Stay all day od Essence alebo aj Maybelline color tatoo vyzerajú veľmi dobre sami o sebe vydržia na mne bez podkladu minimálne 8-9hod, čo je úspech. Takže ráno nimi len rozžiarim očné viečo, pridám maskaru a make-up je hotový. Len si ich musím zaobstarať vo viacerých odtieňoch. ;)
A čo vy, ktoré produkty robia váš život znesiteľnejším?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

9 komentárov

  1. jé, ďakujem, vytvorím, a to iba 5 vecí ???? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no hej, ja som sa tiez nevedela zmestit :))
      Nikavero

      Odstrániť
    2. Jé inak, tri z tvojich obľúbencov sú aj u mňa doma a affinitone bolo dlho dlho topkou, ale už je prekonané :D

      Odstrániť
    3. no ja sa rada necham ispirovat, je mi jasne, ze affinitone nebude najlepsi korektor pod slnkom :D

      Odstrániť
  2. Vytvorim aj ja, hoci ma tiez nik neoznacil :D. Tagy mam rada a vdaka nim sa dozviem kopec zaujimavych veci :D. Inak mojich 5 veci budu ine ako tie vase ;-). Tesim!

    VeVe (imperfectwonderland.blogspot.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja sa tiež púšťam do tohoto tagu cez sladke jahodky :D len som sa zastavile pri jedničke haha :D

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta