'Tis the season: Výrazné náhrdelníky

23:10

O chvíľku už budeme otvárať prvé okienko na adventnom kalendári a my so sestrou sme si pre vás v predvianočnom čase pripravili pár tipov na sviatky, či už sa týka dekorácii, pečenia, make-upu alebo outfitov. 

Začneme malou módnou inšpiráciou, keďže tento čas je nielen čas na rodinnú pohodu, ale aj na mnohé firemné večierky či posedenia s priateľmi. A nie vždy sa nám na takéto príležitosti chce vyobliekať alebo na to jednoducho nemáme čas. Vtedy u mňa vždy prídu na rad výrazné doplnky, primárne výrazné náhrdelníky, keďže nie som veľký "nosič" náušníc. Dokonale oživia každý outfit, pritiahnu pozornosť a aj z jednoduchej košele či svetra je zrazu chic kúsok

Výrazné kratšie náhrdelníky sú teraz takmer všade, ako ich však nosiť, aby outfit nepôsobil prehnane a náhrdelník pekne sedel? Nie som žiadny módny guru, ja sa však riadim týmito pravidlami:

1. Najlepšie vyzerajú s košeľou či už úplne zapnutou (the best kombinácia) alebo s max. 1-2 rozopnutými gombíkmi, ale aj so svetrami a tričkami bez výstrihu. Nemôžem si pomôcť, len máloktorý náhrdelník tohto typu vyzerá dobre na holej pokožke, nájdu sa aj také, ale nie je ich veľa, takže ak chcete vsadiť na istotu, vezmite si niečo so zakrytým dekoltom.

2. Nepreháňam to s ďalšími doplnkami. Výrazné náušnice sú v tomto prípade pre mňa úplné tabu, zväčša si nedám žiadne a outfit už len doplním hodinkami alebo decentným náramkom. Tiež nie sú podľa mňa veľmi vhodné nápadné vlasové doplnky, čelenky a pod.

3. Košeľa či tričko, s ktorým náhrdelník nosím, je zvyčajne jednofarebná, príp. s veľmi jemným vzorom. Z pochopiteľných dôvodov. Nech sa to všetko nebije :) .

Samozrejme, v móde v týchto časoch nie je nič zakázané, takže noste to, v čom sa cítite dobre vy, toť sú len moje skromné tipy.

A aké náhrdelníky máme v našej zbierke?

hands necklace
Výrazný s rukami veštice, kúpený na eBayi, videla som ho aj na Asose
nahrdelnik s maslou
Náhrdelník s mašľou, ktorý sestra vytvorila z náramku značky I Am

peter pan collar náhrdelník
Menší "Peter Pan Collar" náhrdelník od značky SIX

Feather necklace
Strieborné pierko od značky F&F

Leaves necklace
Unknow náhrdelník so striebornými a bronzovými lístkami

zlatá obruč
Tzv. choker náhrdelník, zlatá obruč od značky Parfois


vysivany nahrdelnik
Krásny vyšívaný kúsok s korálkami, dostala som ho ako darček, ale je zo stranky sperkyalexandra.sk

vintage necklace
Vintage kúsok z výpredaja v SIXe

náhrdelník s vtáčikmi
Nežný s vtáčikmi, tiež som ho dostala, marí sa mi, že je značky New Look

Poznámka na koniec: nie každý náhrdelník je sfotený práve v najlepšej kombinácii, tak ma za to, prosím, nekameňujte, v skutočnosti by som si to ešte doladila. :)

Nakoniec obligátna otázka, máte rady takéto náhrdelníky, alebo skôr preferujete tie na dlhšej retiazke? Aké sú vaše tipy na dokonalý outfit na firemnú party?

Mne už došla objednávka z Make Up Academy, takže sa môžete tešiť na ďalšiu kaviárovú manikúru a pár recenzií. ;)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. tak mne sa to páči, ale nenosím a dôvod ? neznášam košele :D a keď košeľa tak rozopnutá takže ak taký náhrdelník na seba dám je to k šatám či niečomu podobnému :) inak ten posledný je TOP :)
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nejvíc na mě udělaly dojem ruce. Můžou působit velmi stylově, ale i otřesně kýčovitě- pouťově.

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta