DM Sun Dance samoopaľovací sprej

21:41

Pamätáte sa ešte na môj minuloročný článok o samoopaľovaní? Predstavila som vám v ňom nielen recenzie na rôzne samoopaľovacie výrobky, ale aj to, ako samoopaľovanie funguje. Takže ak chcete vedieť čo spôsobí instatné opálenie v jednej fľaštičke alebo ako sa nám pozdávajú samoopaľovacie produkty značky Nivea, Bioderma či krémový gél od Balei, odporúčam nazrieť do tamtohto príspevku

Dnešný článok bude len malé doplnenie o recenziu ďalšieho výrobku zo samoopaľovacej rodiny, a to o tohtoročnú novinku DM-kovskej značky SUN DANCE - samoopaľovací sprej. Sprej má 150 ml a kúpite ho za približne 2,50€. Musím povedať, že keď som ho zbadala, bola som vo vytržení. Samoopaľovanie sprejom je totiž najjednoduchšie a vyzerá najprirodzenejšie. Bohužiaľ nie je však veľmi ekonomické - v podobnej forme som ho videla len u firiem L´Óreál a Bioderma, kde sa ceny pohybujú nad 10€ za kus, čo je teda dosť, keďže jedna fľaštička vám zväčša nevydrží viac ako 7-8 celotelových použití. Preto pre mňa takýto výrobok len za 2,50€ bol obrovským lákadlom a ani chvíľu som neváhala s kúpou. A ako obstál? Dá sa porovnávať s jeho drahšími variantami?





Sprej má jednoduché a jasné inštrukcie, treba ho nanášať zo vzdialenosti asi 20cm, môže sa používať na telo i tvár a po nanesení si nesmiete zabudnúť umyť ruky. Farba sa začne objavovať po cca 2-3 hodinách a vydržať asi 3 dni. S opakovaným nanášaním máte docieliť výraznejšie opálenie. 

Samotný výrobok vnútri spreja je priehľadný, takže ho nanášate takpovediac naslepo. Nie je to však nič zložité, sprej s rozprašuje veľmi jemne, takže ak ho nepoužívate príliš zblízka, rozptyl je rovnomerný. Nemá výraznú vôňu a veľmi rýchlo schne. Môj postup bol asi taký, že som si najprv nasprejovala jednu časť tela, rozumej napr. ruky a hruď, výrobok som zľahka rozotrela, aby som predišla prípadným škvrnám a takto som pokračovala ďalej. 

Tento sprej nemá takmer žiadnu typickú samoopaľovaciu vôňu, pach. To je na jednej strane dobré, ale na druhej to znamená aj to, že je naozaj slabý. A to je hlavný zádrheľ. Balea samoopaľovací sprej poskytuje naozaj len jemnuliné opálenie, a to aj po opakovanom nanášaní. Ja som si ho dávala asi 4x po sebe, každý druhý deň a nezdalo sa mi, že by som bola nejako výrazne opálená - ak by som toto spravila napr. s Nivea gélom, už vyzerám ako Cigánočka. Keďže je opálenie jemné, nezanecháva ani škrvny a zmýva sa veľmi prirodzene.

Moje závery sú teda rozpoluplné. Na jednej strane sa mi páči jednoduché použitie a neprítomnosť "samoopaľovacieho pachu". Na druhej strane mi však chýba výraznejšia farba. Preto si nemyslím, že sa SUN DANCE sprej vyrovná tým od drahších značiek. Môže byť však dobrou alternatívou ak ste naozaj bledé, alebo hľadáte len prirodzenú a jemnú farbu. Ja si pravdepodobne ešte jedno balenie kúpim. Uvažujem však ak nad samoopaľovákmi značky Anatomicals, ktorú som nedávno objavila na českých blogoch, ich sprchovacie gély boli v ich "krabičkách krásy". Čo poviete, mám siahnuť po pene či géli? Láka ma pena, keďže tento koncept som ešte neskúšala...

P.S.: Nie som žiadny maniak na samoopaľovanie, páčia sa mi prirodzene bledé ženy, aj snedé dámy. Samoopaľovanie beriem skôr ako príjemné ozvláštnenie a bonus, keďže na dovolenky nemám a opaľovať sa tiež nemám kde :). Takže si len takto testujem dostupné výrobky za dostupné ceny a dúfam, že tým pomôžem aj vám, ak teda o samoopaľovanie máte záujem. 

P.P.S.: Pozrite akú super tašku mi spravila sestra! Na eBayi nakúpila plátenky za pár eur a jednu mi opečiatkovala zemiakom, takže na nej mám tieto krásne srdiečka. Pamätáte sa na techniku pečiatkovania zemiakom? Úplne mi to pripomína časy na základnej škole... :D

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. určite sa po ňom porozhliadnem minimálne do zásoby :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No ak je to len jemné dotónovanie a nie výrazné opálenie, tak to môže byť fajn. Aspoň mňa to zaujalo. A tá taška je úžasná! :)
    PS: keď na seba aplikuješ ten sprej, tak ako to urobíš, aby si všetko okolo neposprejovala? :) Nechcem mať "opálenú" kúpeľňu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nanášam ho vo vani/sprche, ktorú potom normálne osprchujem vodou, nikdy nikde nebol ani fliačik :)
      Nikavero

      Odstrániť
  3. Vdaka za tip, myslim, ze sa na tu Baleu necham zlakat, kedze som prirodzene dost bleda a po tej dlhej zime je to poriadne vidiet. Pozdava sa mi hlavne, ze dava len -ako hovoris- velmi jemnucke opalenie, to je tak akurat pre mna :-)

    A ta taska je velmi pekna, odkazujem sestre, ze je sikovnica :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta