Čo nakupujem v katalógoch: AVON

9:31

Nájde sa veľa ľudí, ktorí katalógovou kozmetikou pohŕdajú. Ja medzi nimi nie som, nikdy som síce netvrdila, že je to najkvalitnejšia kozmetika na svete alebo že som bola spokojná s každým kúskom, ktorý som si kedy objednala, avšak katalógový predaj má svoje čaro. Možno moje sympatie majú niečo spoločné aj s nostalgiou, už od začiatku strednej školy som si rada prezerala hrubé voňavé katalógy plné lákavých pestrofarebných fotiek. A ostalo mi to doteraz, celý ten process vyberania, ovoniavania a zapisovania kódov výrobkov má jednoducho niečo do seba. Plus ten adrenalín, keď až tak úplne nevieš, čo presne ti príde – niečo ako pri nakupovaní cez internet. 
Rokmi som si však už overila, čo z katalógov stojí za to a čo nie a rozhodla som sa podeliť so svojimi skúsenosťami aj s vami.

AVON
Začnem značkou AVON, u tej som vo všeobecnosti spokojnejšia, ich výrobky sa mi zdajú kvalitnejšie a celkovo ma viac dostali celé ich rady, koncepty výrobkov a vzhľad katalógu.

1. Rada Planet Spa
Táto rada starostlivosti o telo a pleť je prezentovaná ako trošku "luxusnejšia" kozmetika, pri používaní ktorej sa má človek cítiť ako pri relaxačnej návšteve kúpeľov. Je rozčlenená na ďalšie podkategórie, ktoré sú zväčša spojené s typickými skrášľovacími ingredienciami jednotlivých geografických regiónov, napr. Olivový olej pre Stredozemné more, bambucké maslo z Afriky a podobne. V sortimente je viacero pleťových masiek či výrobkov do kúpeľa, teda vecí, ktoré nepoužívame každý deň, skôr keď máme na seba viac času a chceme si zarelaxovať.
Nová línia Bali v nových baleniach (zdroj)
Medzi mojich obľúbencov z tejto rady určite patria pleťové masky, hlavne tá s bahnom z Mŕtveho mora, viac si môžete prečítať v tomto článku. Ale ak by som mala v skratke odporučiť nejaké výrobky, určite by som sa pozrela aj po telovom masle s olivovým olejom, pleťovom sére so saké a ryžou a už po spomínaných pleťových maskách. A čomu sa vyhnúť? Vyslovene zlé skúsenosti som nemala s ničím, len niektoré výrobky boli také “nič moc”, hlavne z rôznych limitovaných edícii – napr. nevoňala mi kombinácia olivového oleja a kvetu pomarančovníka alebo ma tiež veľmi neočarila zlupovacia maska s levanduľou.
2. Maskara SUPERSHOCK
Jedna z najlepších maskár aké som kedy vyskúšala, je určite tá SuperSHOCK. Mega kefka s kopou kratších štetiniek moje nie príliš slávne mihalnice spraví viditeľne dlhšie, no najmä hustejšie. Konečný look je však veľmi prirodzený, čo ja preferujem pred hrubými nánosmi a mega výraznými riasami. Táto maskara je už od začiatku suchšia, teda majiteľkám redších mihalníc ako ja vyhovuje viac než jej mokré kolegyne, ktoré riasy zvyknú zlepovať dohromady. Sestra o nej písala článok v ktorom ju porovnala aj s inými maskarami, ak vás zaujíma, čeknite tu.
zdroj

3. Ceruzky na oči – Glimmerstick Diamonds a SuperSHOCK
Zas a znova, aj týmto výrobkom som venovala už aj samostatný článok, preto len kratšie zhrnutie. Nie som nevieaký maniak na líčenie očí, nejako som od toho v poslednom roku, dvoch upustila a uprednostňujem jednoduchšie líčenie. “Vrcholom” môjho líčenia očí je zvyčajne očná linka, ktorú robím ceruzkami na oči v spolupráci so skoseným štetcom. Týmto spôsobom je výsledný efekt jemnejší, prirodzenejší a dostanem sa až ku korienkom rias. Asi najviac som som a to obľúbila jemne trblietavé ceruzky Glimmerstick – farba sa neotláča, trblietky nie sú privýrazné, dobre sa s nimi pracuje a navyše sú vysúvacie, teda ich netreba strúhať. Doma ich máme už v 4 odtieňoch – Smokey Diamond, Brown Sugar, Black Ice a Sugar Plum. Uvažujem ešte nad ďalším, zeleným odtieňom, teda o ich obľubenosti u mojej osoby sa nedá pochybovať. 
zdroj
Čo sa týka ceruzky SuperSHOCK, tá si získala popularitu najmä vďaka sesterskému duu Pixiwoo – ceruzka má mierne gélovú konzistenciu a poriadnu výdrž, čo je jej hlavná výhoda. Ja ju mám len v čiernom odtieni a používam ju najmä ak večer vyrážam do mesta a chcem, aby mi make up vydržal. Článok o nej som písala tiež. Úplne ma síce nedostala, ale je to kvalitný výrobok za skvelú cenu, nájsť čiernu ceruzku, ktorá dobré drží, je doslova umenie.
4.Naturals telové spreje
V lete takmer vôbec nepoužívam parfumy, do týchto horúčav by mi boli dobré tak akurát na spustenie bolesti hlavy. Ak som sa však chcela trošku osviežiť a zľahka navoňať, zvykla som si používať telový sprej Naturals s vôňou čerešňového kvetu. Ide o pomerne sladkú vôňu, avšak znesiteľne sladkú a sviežu. Avon má v ponuke viacero druhov, niektoré sezónne, iné stále, výber je ale celkom dobrý – svieža melónová vôňa alebo sladká vanilková, vyberie si takmer každý. Ich výdrž nie je najsilnejšia, na leto to však stačí, plus sú pomerne veľké, takže nimi nemusíte šetriť. Je zaujímavé, že na Slovensku je výber takýchto ľahkých telových sprejov minimálny – keď sledujem na YouTube nejaké americké vloggerky, tie ich majú asi od 10-tich značiek. Jasné, k životu ich nepotrebujete, ale je to príjemná alternatíva na horúce mesiace.
5. Rúže na pery Ultra Colour Rich (a rôzne ich variácie)
Rúže v klasickom ženskom balení v mnohých farbách, krémové s pomerne dlhou výdržou – to sú hlavné dôvody, prečo som ich zahrnula do tohto výberu. Veľkým mínusom je však to, že odtiene v katalógu sa nie príliš zhodujú s realitou, takže treba na to byť pripravený. Avšak drvivý čas sú v katalógoch v akcii a vyjdú vás ešte lacnejšie ako väčšina drogériových značiek, ktorých kvalita je porovnateľná.  My so sestrou sme si medzi nimi našli viacerých favoritov, ja veľmi často používam ten z rady Moisture Seduction vodtienie Tangerine a sestra je fanúšikom klasickejšej farby Chic.
zdroj

6. Care krém na ruky a nechty s glycerínom a vitamínom E
Posledný v poradí avšak nie posledný v obľúbenosti je pre mňa glycerínový krém na ruky, ktorý si kupujem už doslova roky, momentálne používam už minimálne 15-te balenie. Častokrát ho majú v akcii za 1-2€, počas roka má viaceré limitované edície balení a čo je hlavné, pokožka mojich rúk ho zbožňuje. Určite nejde o najvýživnejší krém všetkých čias ani ten s najkrajšou vôňou, ale pekne hydratuje a na rukách nezanecháva mastný, ale skôr príjemný “vlhký” pocit. Vôňa je neutrálna, osobne nemám rada výrazné vône pri krémoch na ruky, preto som aj bola pekne naštvaná, keď som zistila, že jarná edícia s ružami na obale aj “ružovo smrdí”. Neviem či je ešte v predaji, ale za mňa by som ju určite neodporúčala, vonia veľmi umelo a pre mňa až nepríjemne.
zdroj

Takže toto sú moje tipy na to, čo kupovať v AVON katalógu. Čo sa týka toho, čomu by som sa vyhla, zaradila by som tam asi najmä prípravky na vlasy, mne veľmi nesadli a taktiež pleťová kozmetika Naturals a tá na akné, tuším sa volá Clearskin. Neutrálne hodnotím také veci ako sprcháče,laky na nechty alebo očné tiene, pretože si nemyslím, že sú totálne zlé, len podobné výrobky často v lepšej kvalite nájdete aj inde.

V ďalšom článku nás čaká pokračovanie, značka Oriflame

Vaša Nikavero   

P.S.: Ospravedlňujem sa za absenciu autorských fotografií, bohužiaľ však píšem o značke všeobecne, teda nemám všetky spomínané výrobky a rady aktuálne doma. Samozrejmosťou je však zdroj každého obrázka. 

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. mne sa z glycerínových krémov páči vôňa toho so včelou materskou kašičkou, zo sprejov fialka a liči, práve v týchto horúčavách ho hojne využívam, lebo nechcem fľaky od parfumov :)zo spa zas máme doma radi telový krém v tégliku z edície mŕtve more, uzatvárateľný téglik potom využívame na vodu, keď ideme s malým yorkom na dlhšiu prechádzku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja sa tiež nerozhodujem koli tomu či je to avon alebo ina značka čo sa mi zapači alebo hodi si kupim, tiež som od zakladnej školy si objednavala veci len odtial, teraz už menej ale sem tam sa niečo najde:)) nemam stym problem, kremy na ruky su super, aj ceruzky na oči a na obočie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já tam nejvíc beru tužky na oči ..;)

    Zvu Tě na moji první Giweaway! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krémy na ruky od Avonu mám rada tiež, hlavne ten vianočný s glycerínom, ten je pre moje ruky hotový zázrak. Riasenky som asi nikdy neskúšala, mám nejaké predsudky, že by asi rýchlo vyschli, ako tomu bolo v prípade riaseniek od Oriflame. Čo ale mám rada sú ich pleťové masky, hlavne tie Planet Spa a tiež zlupovacia maska s čajovníkom a uhorkou, tá je vynikajúca. A zabudla by som na parfém Ultra Sexy, pomerne výrazná, sladšia vôňa, ktorá sa mne osobne veľmi páči a ten flakón, páni to je fakt nádhera.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta