Catrice Arts Collection: C01 Pinkroque a C03 Bronze - Deco

9:00

Značka Catrice po dlhom predlhom čase zmenila limitku v DM drogerie. Veľmi dlho sme tu mali pre mňa úplne nezaujímavú kolekciu Hip Trip, ktorú teraz vystriedala kolekcia Arts. Limitka sa skladá z troch paletiek na oči a troch lakov na nechty.


Prvá vec, ktorá ma na tejto kolekcii zaujala, sú fakt pekné obaly. Avšak keďže si oči veľmi nelíčim siahla som len po lakoch. V mojom košíku skončili odtiene C01 Pinkroque a C03 Bronze - Deco. Zelená C02 Forevergreen ma až tak nezaujala. 


Laky majú 10ml a cena bola myslím, že 2,59/ks. Obaja títo krásavci sú plní miniatúrnych trblietok. Na plné krytie sú u oboch nutné dve vrstvy. Schnú priemerne, avšak nemusíte sa báť, že by ste lakovaním zabili pol dňa.
Pinkroque je tmavoružový a plný malých zlato strieborných trblietok, z ktorých sú však na nechtoch viditeľné len tie strieborné. Podľa mňa sa hodí skôr na leto ako na zimu

Na rozdiel od Pinkroque je Bronze - Deco ideálnym lakom pre prichádzajúce vianočné sviatky. Má takú správnu sviatočnú atmosféru. Je to teplá zlatá farba s pidi zlatými trblietkami. Tohoto krásavca si viem predstaviť vo vianočnej v manikúre s červeným lakom, v silvestrovskej zasa v spojení s čiernym.

A nakoniec ešte tip na skvelý koláč - kringel. Je to škandinávske pečivo, ktoré sa najskôr pripravovalo na slano a  neskôr na sladko. Najčastejšie býva plnený škoricou, hrozienkami, orechmi alebo kakaom. Najznámejší je pod názvom Estónsky kringel. Jeho príprava je celkom jednoduchá a vyzerá fakt veľmi efektne. Ja som ho robila podľa tohto receptu.

A čo vy, páči sa vám nová Catrice Arts kolekcia? Počuli ste už niekedy o kringli? 

Vaša LadyZet.

Môže sa vám tiež páčiť

14 komentárov

  1. ja už som ani nedúfala že sa le arts objaví v DM, lebo to malo byť tak cca pred 2 týždňami, ak sa nemýlim. ale chvalabohu, idem ju hneď obkukať, lebo sa mi silno páči :) aj ten koláčik vyzerá fajnovo, možno som o ňom aj niečo počula, na varecha.sk je fakt všetko možné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten zlatý je pěkný, opravdu vánoční :) a ten kringel vypadá pěkně, to jsi pekla ty? :) prý to chce trochu cviku ho pořádně takto zamotat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jj ten na obrázku som piekla ja :) A to motanie nebolo vôbec zložité, jedine keď som to spájala do kruhu tak ten spoj bol problematický.

      Odstrániť
  3. O tom koláči už jsem slyšelam. Nikdy jsem ho nejedla. Ale znám skořicové šneky z kynutého těsta... Asi by byly pro méně zručné motače jednodušší na výrobu. :-) Samozřejmě i ty se pak dají dělat naslano. :-) A já to mám i radši, pokud už kynuté těsto, tak možná obalit v cukru, skořice mi nic moc neříká a trdelník, který má tenhle koláč podle odkazu, co jsi sem dala, připomínat, mi vážně nechutná. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa nabudúce pokúsim o kakaovo čokoládovú verziu :)

      Odstrániť
  4. Kringel plánuju péct už delší dobu, zatím jsem ještě nevybrala, co do něj dám. Ale asi brusinky, směs ořechů, skořici a kakao... prostě všechno. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten zlaty vyzera zaujimavo, ale tie male trblietky v nom ma odradzaju. Rada by som daky decetny (najlepsie) matny zlaty lak..neviete niekto, zde take cosi zohnat?? :) Vitam tipy aj na ucinny matujuci top coat..uz ho zhanam dlho..

    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rozmýšľam, rozmýšľam, ale matný zlatý lak som ešte asi ani v obchodoch nevidela.. Ja som mala podobný ako tento ale bez trblietok od Pupy, ale ten tiež nebol matný... Ja som ho zvykla kombinovať s Essence matným nadlakom a dokopy to fungovalo, neviem či si skúšala ten (a či je vôbec dostať) :) Mňa nad matných nadlakoch odrádza fakt, že sa mi strašne rýchlo začnú šúpať, stačí aj hodinka, dve a manikúra je v troskách.
      Nikavero

      Odstrániť
  6. catrice som v poslednej dobe prišla na chuť a tie paletky vyzerajú zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. paletky sa pre zmenu páčili mne, ale keď ja ich už mám doma tak veľa! :( Začínam sa preorientovávať na mono očné tiene vo farbách, ktoré fakt chcem - lebo hoci je paletka neviemaká super, vždy sa tam nájdu odtiene, ktoré veľmi nevyužiješ. A pri týchto Catrice je super aj to, že je tam lícenka a rozjasňovač, super nápad, neznášam, keď ku paletkám natrepú niečo krémové ako rúž alebo linky, ale toto sa fakt dá využiť.
      Nikavero

      Odstrániť
  7. mám rada laky od Catrice, tá kolekcia vyzerá vydarená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. no catrice bych asi moc nepodporovala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ??? Tak úplne nerozumiem, čím hrozným sa previnili? :) A ak sa nad tým zamyslím, tieto laky sme od nich kupovali po veeeeľmi dlhom čase, nezvykneme od nich príliš nakupovať, teda ich asi ani príliš "nepodporujeme."
      Nikavero

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta