4.adventná nedeľa: Predčasná vianočná nádielka

9:00

(Pozn. Mrzí ma, že sa nám na finálnu nedeľu nepodarilo pripraviť nič kreatívnejšie, ale tento posledný týždeň bol pre nás v práci i škole poriadny zaberák.)

Už sa tešíte na Vianoce? Ja veľmi preveľmi a keďže som bola celý rok dobrá (hotový anjel :D), mala som špeciálnu vianočnú darčekovú predpremiéru od mojich super kamošiek. A čo mi tento rok nadelili?

Vianoce sa nemôžu zaobísť bez knihy a ja som som už dlho túžila prečítať jednu z mojich najobľúbenejších kníh, Janu Eyrovú, v jej origináli. A moje priania ostali vyslyšané a dostalo sa ku mne toto vydanie s mega krásnym obalom. Už som ju aj začala čítať a tá viktoriánska angličtina je teda poriadne ťažká, ak by som tú knihu podrobne nepoznala, asi by som musela non-stop pracovať so slovníkom. Ak sa ňou prelúskam, ďalšou métou bude originál trilógie Pán prsteňov. ;)

V posledom čase ma chytili tmavé vzorované pančuchy. Bodkované sú klasika. A hoci je na ne teraz chladno, šupnem si pod ne ešte jeden pár telovej farby a hneď je to schodnejšie. S riflovými šortkami a čiernymi nadkolienkami vyzerajú ozaj fajn! Inak, poznáte značku Gatta? Ja som tam prednedávnom zavítala prvýkrát a veľmi ma prekvapilo, aký majú skvelý výber a v pohode ceny. 

Jeden z TOP darčekov, jednoducho rozkošnosť sama. Videli ste už krajší obal na fotoaparát? Ja nie. Tento je zo Sashe, ale nie som si, bohužiaľ, istá od ktorého predajcu, veľmi podobné ako tento vyrába SeeYou, takže je dosť možné, že je autorkou aj toho môjho. 

Aj keď som teraz nadšená z mojej momentálnej kombinácie šampónu a kondicionéra značky Avalon Organics, nikdy nie je odveci zaloviť aj v neznámych vodách. Mňa hlavne teší, že oba tieto výrobky od Yves Rocher sú bez silikónov, keďže sa im snažím vo vlasových produktoch vyhýbať. Je tiež fajn, že sú výživné, lebo sa chystám skúsiť robiť si častejšie vlasový styling pomocou tepla, čo vlasom rozhodne neprospieva a budú potrebovať extra dávku ochrany. 

Čarovný vlasový hrebienok od talentovanej Magaely. Z jej repertoáru by som chcela takmer všetko, páči sa mi, že do každého kúsku dáva dušu, každý má nápad a excelentné prevedenie. Verím, že nebude posledný v zbierke, hodila by sa aj čelenka ;). 

Nežná brošnička od predajkyne menom Korka. Vyzerá skvelo napr. na krémovom svetri, už som stihla otestovať! Ale pekne by ozdobila aj kabát či dokonca kabelku. 

Ak nás sledujte už dlhšie, viete, že Ponio nespomíname prvýkrát - je tak trochu alchymistkou a vytvára krásne voňavé mydlá či masážke kocky. Po novom sa pustila aj do tuhých šampónov - ona ich nazvala šampúchy. Ja mám žihľavový šampúch, ktorý však krásne vonia po levaduli a po prvom testovaní sa mi zatiaľ nanajvýš pozdával, uvidíme, ako to bude vyzerať po pár týždňoch. (Vedľa šampúchu je na fotke vzorka bambuckého masla, pri nákupe u Ponio vás štedrá vzorka neminie!)

Čo viac dodať? Asi len to, že mám super kamarátky, ktorým týmto ešte raz ďakujem, zo všetkého som nadšená, trafili ste sa presne do môjho vkusu. ;)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. Teda, ty si musela tento rok byť fakt dobrá! Toľko parádnych darčekov :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne vecicky ^^ ten hrebienok je uplne carovny! Uz pozeram jej Sashe page :)

    Peacock & Pineapples
    Vianočná Rozdávačka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Darčeky sú teda naozaj úplne parádne. Tuhý šampón som mala aj ja z Lushu - u nich je to šampuk, ale veľmi mi vysušoval vlásky. Veľmi sa mi však páči, akí sú ľudia šikovní a aké krásne vecičky dokážu vyrobiť, fakt klobúk dole!

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta