50 faktov o nás: 25 faktov o Nikavero

8:00

Pred pár týždňami bol náš blog označený v tagu 50 faktov o mne Luckou z isaBelle.sk, za čo jej ďakujeme. Veľmi nabité študijné obdobie však spôsobili celkovo nižšiu aktivitu na blogu, preto sa k nemu dostávame až teraz. A keďže sme dve, šalamúnsky sme to vyriešili a každá o sebe prezradíme 25 vecí. Za to však hádam zaujímavých. 

Čo ste teda ešte nevedeli o mne?

1. V rebríčku hodnôt je pre mňa rodina na prvom mieste. Dôvodom bude jednoznačne to,  že tá naša je super  a ja si to neskutočne vážim.

2. Rada sa obliekam pekne aj do prostredia, ktoré si to nevyžaduje. Možno to bude aj tým, že mám kopu šiat ( a tým myslím konkrétne šiat  ako druh oblečenia), ktoré by som inak nemala kde nosiť. Rozhodne nie som typ „rifle, tričko a tenisky“. Sem-tam sa prihodí aj táto kombinácia, ale to musí ísť o extra ležérny deň (alebo vychádzku do prírody). 

3. Som nemotorná. Neviem prečo, asi tomu nepridáva moja výška, ale zvyknem narážať do rohov, zárubní a podobne, a potom mám všade modriny. A preto sa radšej ani nepokúšam o naučenie sa žiadnych tancov, choreografie a podobné veci nezvládam dokonca ani pri cvičení :D
zdroj

4. Ako veľké množstvo ľudí, ani ja práve nepreferujem pavúky a iné hmyzy. Nemám však nejaký panický strach pri pohľade na nich, ako niektorí, ale strašne sa mi hnusí pomyslenie na to, že by po mne chodili tými svojimi nožičkami. Takže pavúk OK, ak nie je na mne.

5. Veľmi ťažko sa mi v poslednom čase nakupuje oblečenie.  Niežeby nebol výber, ale jednoducho sa nedokážem povzniesť nad to, aké drahé sú teraz veci v porovnaní s kvalitou. 30€ za svetrík z H&M, ktorý je na pocit asi taký, akoby ho plietli čínske deti z plastových tašiek? Šaty z nepriedušného materiálu z ktorého už v obchode trčia šnúrky za 50€? Ďakujem, neprosím.

6. Z domácich miláčikov u mňa prichádzajú do úvahy iba mačky alebo psy. Zajačiky, rybičky alebo morské prasiatka ma nejako nechytili za srdce. A z psíkov sa mi najviac páčia jazvečíky a chrty (dobrá kombinácia, nie? :D).
zdroj
7. Potrebujem spánok. Aspoň 8 hodín. A v noci. Ponocovanie mi nerobí dobre a v noci mi to ani nemyslí, preto píšem a učím sa výlučne cez deň (nočné šichty prichádzajú až v prípade absolútnej nutnosti).

8. Ak si mám vybrať medzi Harrrym Potterom a Pánom prsteňov, tak jednoznačne vravím Pán prsteňov. Je mojou srdcovkou od raných tínedžerských čias, ešte na základnej škole som niečo s jeho tématikou dokázala zakomponovať asi do každého projektu a poznala som ho pomaly naspamäť. Ale Harry tiež nie je zlý, ale naplno ma bavil len po 4. Knihu.

9. Neexistuje pre mňa niečo také ako „rádio pustené v pozadí“. Ak je pustené rádio, tak ho v 90% prípadoch vnímam. A potom niet divu, že ma ide poraziť z toho, aký brak tam väčšinu času púšťajú a ako často ho opakujú.

10. Nemohla by som byť vegetariánkou ani vegánkou. Som vďačná za rôznorodosť chutí, textúr a vôní, ktoré nám príroda núka a riadim sa pravidlom „všetko s mierou“.

11. Myslím si, že rutina je pre človeka dôležitá. Nehovorím o 100% rutine vo všetkom, ale skôr o stabilite, o tom, že človek vie čo od niektorých vecí môže očakávať. Rozhodne nie som typ, čo potrebuje často a za každú cenu zmenu.
zdroj
12. S týmto spojené je aj to, že nie som veľmi dobrodružný človek. Ja viem, znie to nudne, ale nevedela by som si napr. predstaviť výlet typu, kupujeme letenky, zajtra odlietame, ubytko zoženieme niekde na mieste a pod. To by som musela byť s extra spoľahlivým človekom.

13. Mám rada pivo. Najlepšie pšeničné. Nepasterizované a nefiltrované.

14. Neviem sa zabaviť na klasickej diskotéke. To by som musela byť napoly namol, aby mi nevadila tá hudba a typickí diskotékoví mačovia a pipky. Keď ísť tancovať, tak na nejakú konkrétnu akciu, napr. rockové oldies, rock´n´roll alebo swing.
zdroj

15. Snažím sa každý deň aspoň 20-30 minút cvičiť (ak je ťažké obdobie, tak aspoň 4-5 krát týždenne). Zväčša nejde o nejaké brutálne kardio, skôr posilňovanie alebo strečing.

16. K téme cvičenia ešte to, že najradšej cvičím doma s vlastnou váhou a párom činiek. Je to pre mňa najpohodlnejšie, takto mám odcvičené aj so sprchou za 45 min a nečaká ma ešte cesta domov, ako by to bolo pri návšteve fitka.

17. V detstve som mala veľmi premenlivé záujmy – vyskúšala som asi všetky krúžky, ktoré si viete predstaviť.

18. Zbožňujem kávu, ale nepovažujem sa za experta (tzv. kávového snoba :D). Ale isté požiadavky na kávu mám, rozhodne musí ísť o kávu mletú a musí mi voňať, najradšej mám silnejšie zmesi, ktoré ale voňajú krémovo (napr. káva African Blue, ktorá sa dá kúpiť v Tchibe).  Kávu pijem s mliekom a pripravujem vo French Presse alebo tom takom malo kávovaríku, čo sa dáva na sporák (volá sa to ľudovo koťogo, pokiaľ viem :)).
zdroj
19. Milujem zvuk huslí a sláčikových nástrojov celkovo. Z celého orchestra znejú môjmu uchu najmilšie, fascinuje ma, ako ich zvuk dokáže dohnať pomaly k slzám a za chvíľku vás zas roztancuje.

20. Vždy som chcela tetovanie, ale doteraz som sa nezhodla sama so sebou na vhodnom motíve ani umiestnení. Takže to nakoniec asi nebude najlepší nápad, keďže tetovanie je záväzok. Ale uvidíme. Páčia sa mi veci, ktoré majú význam, ale príde mi odveci dať si na telo niečo v angličtine alebo inom cudzom jazyku.
zdroj
21. Nie som veľký experimentátor v hudbe. Keď sa mi niečo zapáči, počúvam to dookola aj pár rokov (to dookola nemyslím doslovne). Nedám dopustiť na Muse, Editors, klasiky ako Queen či U2 a swingovú hudbu.

22. Často si pamätám sny. A zvyknem v nich lietať – vraj to nie je až tak obvyklé. Ale je to super, akoby som plávala vo vzduchu :D

23. Čím som staršia, tým horšie znášam cestovanie hore dole z BA na východ. Hlavne vlakom.

24. Som introvert. Určite nie 100%, ale akosi sa necítim dobre medzi cudzími ľuďmi, nemám rada veľké párty a celkovo sa neviem v takých prípadoch úplne uvoľniť a byť tým vtipným otvoreným spoločníkom, ktorí sú na podobných akciách tak obľúbení. To však neznamená, že medzi blízkymi priateľmi som na tom rovnako a neviem  sa zabaviť, len preferujem menšie a stabilnejšie prostredie.

25. V rebríčku sladkostí u mňa vedú gumené cukríky. A mentolová čokoláda (alá After Eight).
zdroj

Toto je moja 25-ka, v ďalšom článku vám niečo prezradí LadyZet. Čo poviete na moje "tajomstvá"? Zhodneme/nezhodneme sa v niečom? Som podľa vás strašný suchár? :D

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. fuj, after eight je najvacsi hnus aky som jedla, normalne ma z toho napina. ved to chuti ako keby som si na cokolady vytlacila zubnu pastu! ale inak tiez lietam z snoch a potom som strasne sklamana ked sa zobudim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takéto rada čítam :o)
    Veruže sa na niečom zhodneme: napr. ani ja nemám rada (nenávidím) rádio alebo TV ako zvukovú kulisu. Ak hudbu, tak na plné pecky, ak sa treba sústrediť, tak si prosím hrobové ticho.
    Tiež bývam občas nemotorná a na dôvažok ešte aj roztržitá :o)
    Spánok 8 hodín musí byť :o)
    Rovnako ako ty, aj mňa láka tetovanie. Piercing som už vyskúšala tiež :-D
    Káva - detto. Buď presso stroj alebo tiež French Press. Momentálne mám však presso stroj pokazený a strašne trpím :o(
    Bod č.24 tiež máme spoločný. Ale keď sa osmelím mením sa na extroverta.
    Pekný deň ;o)
    www.isabelle.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skoro ako ja!
    :) až na after eight, radšej sladkú alebo horkú čokoládu bez nejakých príchutí, inak všetko sedí O:-)
    a milujem plávanie vo vzduchu :D

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta