Farebné leto s AVONom

8:30

Svoje jarno-letné farebné novinky nám AVON zaslal už pred istým časom a už ste si mohli prečítať našu veľmi pozitívnu recenziu na ich nové laky s gélovým efektom. Ostali nám ešte ich nezvyklo žiarivé maskary a ceruzky na oči. Keďže ide o pomerne úzkoprofilové produkty, ktoré človek nepoužíva až tak často, zhodli sme sa, že vyskúšame z každého výrobku len po jednom odtieni a zvyšok poputuje do giveaway ;). 

Farebné maskary Brights sú v mojej obľúbenej "avoňáckej" verzii maskár - SuperShock. To znamená, že nie sú veľmi mokré a majú veľké hrubé kefky s krátkymi štetinkami. Sú skôr vhodné na dosiahnutie objemu ako na predĺženie. Akokoľvek mám SuperShock maskary rada, osobne si nemyslím, že takáto veľká kefka je ideálnym riešením pre farebnú maskaru. Tá sa zväčša nanáša skôr len na zvýraznenie končekov rias, a preto je táto kefka pomerne nepraktická. 

Na testovanie sme dostali dva odtiene, modrý Royal Shock a jemnejší fialový Violet Shock. Ako som už písala, skúšala som iba jeden a keďže mám zelené oči, zvolila som fialový odtieň. Rozhodne nie je tak výrazný, ako naznačujú obrázky v katalógu, ide skôr o sivo-slivkovú fialovú, čo mne osobne veľmi vyhovuje. Aby som nezabudla, cena sa pohybuje okolo 3-4€

Maskaru som za účelom testovania naniesla len samú o sebe a výsledok ma príjemne prekvapil. Farba je jemná a vidno ju len z niektorých uhlov, aj napriek tomu však neskutočne zvýrazní farbu očí (na fotke to až tak nevidno, ale v skutočnosti je efekt výrazný). Nevýhodou je, že riasy nie sú zvýraznené tak, akoby ste použili čiernu maskaru, preto prídete o ten wow efekt výrazných rias. Určite by pomohlo ju navrstviť na klasickú maskaru.

Ďalším výrobkom v Brights rade sú ceruzky na oči - konkrétne odtiene Cobalt Cool a Purple Punch. Už pri viacerých príležitostiach som spomínala, že AVON ceruzky mám veľmi rada, konkrétne rada Glimmerstick Diamonds je mojím úplným favoritom, preto som bola na túto verziu veľmi zvedavá. Testovala som modrý odtieň Cobalt Cool. 

Ak mám byť úprimná, bolo to pre mňa mierne sklamanie, ceruzka má síce krásny sýty odtieň modrej, ale nie je najjednoduchšie ho v takej intenzite dosiahnuť aj na viečku. Ja som si na pomoc klasicky vzala skosený štetec na linky a ním som sa pokúšala vytvoriť peknú rovnú linku, avšak bolo nutné sa s tým trošku pohrať. Výdrž je veľmi dobrá, ako môžete vidieť aj na fotke, jediné, čo nevydržalo celodenné nosenie je vonkajší kútik (a to je pri mojich slziacich očiach bežná záležitosť). Cena sa pohybuje v rozmedzí 2,60 - 3,00€
foto je po celodennom nosení
Finálny verdikt? Ani jeden zo skúšaných výrobkov ma extrémne nenadchol, avšak hlavným faktorom nie sú ich zlé vlastnosti, ale to, že nejde o niečo, čo človek využíva na dennej báze. Minimálne maskara je pre mňa produktom, ktorý budem používať len veľmi sporadicky, ceruzka si možno vyslúži častejšie vytiahnutie z kozmetickej zásuvky. Odporúčať ich môžem preto skôr mladším ročníkom, babám, ktoré majú chuť experimentovať s farbami a nemajú až také vysoké nároky na samotnú kvalitu produktu. 

A čo vy, využili by ste takéto produkty? Ako bolo uvedené už aj v úvode, zvyšné odtiene spolu s ďalšími darčekmi môžete čakať v blízkom čase v giveaway, nazbieralo sa nám pre vás viacero zaujímavých výrobkov, takže sa máte na čo tešiť :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. Mmmm, ja ted porad koukam po fialove rasence, ale predstavovala bych si vyraznejsi na konecky ras.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky pokukuji po barevných řasenkách. Jen jsem se nějak nedostala k jejich koupi :)) Na léto se mi to moc líbí, stejně jako barevné tužky na oči

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty tužky jsou úplně k ničemu všechny, co jsem měla prostě nemalovali od té doby jsem proti vše takovým to tužkám, prostě jsem kvůli avonu na ně dostala averzi =( Jinak Supershock je skvělý, ale proč ho hýzdit barvou? =/ taky tomu nerozumím...

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Barevný řasenky mi připomínají časy, kdy mi bylo patnáct a nosila jsem modrou. :-) Ale musím říct, že ta fialová je teda hezká, no. Mám svoje vlasy dost dlouhý a hustý, tak bych to možná unesla. Na řasenkách stejně preferuju jen velmi jemné a přirozené zvýraznění, po kartáčích jak z reklamy neprahnu, mám svoje. :-) Kartáček bych si sice představovala řidší, nánosy barvy na řasách vůbec nemusím, ale jestli je díky té fialové barvě efekt trošku utlumený, tak bych to mohla vyzkoušet.

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta