Kozmetické želania 2015

8:30

Poznáte to, poličky a skrinky plné kozmetických výrobkov od výmyslu sveta, ale srdce vám piští po vyskúšaní ďalších a ďalších zaujímavých kúskov. Toto nutkanie je pre mňa ako pre blogerku ešte intenzívnejšie, keďže bedlivo sledujem novinky na trhu i stálice obdivované mojimi kolegyňami.

Na pár vecí si brúsim zuby už naozaj dlho a tento rok si ich plánujem konečne zaobstarať (bohužiaľ nie naraz, nemôžem minúť celú výplatu na kozmetiku :)). A presne o nich bude dnešný článok.

  1. TheBalm Mary-Lou Manizer – tak tento rozjasňovač ma máta už večnosť. A všetky tie výpočty naj výrobkov za rok 2014 v ktorých sa vyskytol moju túžbu len prehĺbili. Nechápem, prečo  ho ešte nemám doma, keďže dôvodov na kúpu je neúrekom – nemám žiadny poriadny rozjasňovač, Mary Lou-Manizer má tú pravú zlatistú farbu a žiadne prehnané trblietky, dá sa použiť aj ako očný tieň a má super obal. Jedinou nevýhodou je cena, ale keďže si myslím, že vydrží večnosť, asi by som ho už mala mať dávno objednaný :).
  2. MAC – priznám sa, že aj keď je predajňa MAC v Auparku v Bratislave otvorená už nejaký ten mesiac, ešte som si túto kultovú značku nebola obzrieť. To však neznamená, že sa na to nechystám a že nemám vyhliadnuté aj nejaké výrobky.  Rozhodne by som chcela zainvestovať do niečoho, čo budem používať dennodenne, preto zvažujem krémový tieň/podklad Paint Pot (páči sa mi napr. odtieň Vintage Selection) alebo klasický mono tieň (zaujala ma napr. kultová farba Satin Taupe).
  3. Treťou vytúženou vecou na vyskúšanie nie je ani tak konkrétny výrobok ako skôr typ výrobku. Veľmi rada by som totiž skúsila olejovú metódu odličovania a čistenia pleti. Na slovenskom trhu nie je takýchto olejov alebo balzamov veľa, povedala by som, že takmer žiadne, preto budem musieť znova využiť osvedčené e-shopy. Zálusk mám konkrétne na čistiaci olej od značky Badger (ktorá je známa najmä svojimi balzamami na pery) – má veľmi sympatické, prírodné zloženie a je dostupný na stránke, z ktorej nakupujem pomerne často – iHerb. Len ten pomer cena/veľkosť balenia nie je veľmi ideálny.. Máte tipy na nejaké iné značky (teda okrem čistých olejov, skúšala som som viacero typov a nejako mi to nesadlo)?
  4. Oči si líčim denne, avšak je to extra nudné líčenie. Jedna, maximálne dve farby v prirodzených tónoch. Preto si myslím, že by sa už patrilo si zadovážiť nejakú kvalitnejšiu neutrálnu paletku a konečne sa vzdať tej polorozpadnutej MUA Undressed. Sympatický mi je znova výrobok značky TheBalm – paleta Nude Tude. Páčia sa mi jednotlivé farby, obal, cenovo nevychádza až tak zle a recenzie na ňu sú rozhodne pozitívne.
  5. Túto zimu sú moje pery naozaj strašné, ani si nepamätám, že by mi niekedy takto vysychali a šúpali sa. Badger na to nestačí, celkom obstojne pomáha Lavera. Avšak chcela by som skúsiť niečo naozaj hutné a výživné a marketingová masáž Nuxe Reve de Miel bola z blogov a videí tak intenzívna, až sa mi v hlavne zafixoval ako must-have produkt. Samotné recenzie naň sú ale pomerne zmiešané, preto budem rada za každé vaše odporúčanie.
  6. Vždy som mala lámavé nechty a vďaka tomu mi žiadna manikúra nevydrží na nechtoch viac ako 3-4 dni. A verte tomu, že si ju vždy robím poctivo, upravujem tvar nechtov, vyrovnávam povrch, podlak, nadlak... Je s tým dosť roboty, ktorá sa koniec koncov nevypláca. Preto by som konečne chcela vyskúšať sadu gél lakov s UV lampou. S podobným typom výrobkov prišla na trh nejedna značka, stačí si len vybrať, najdostupnejšia je pravdepodobne Sally Hansen. 
  7. Vlasy sú mojím poznávacím znamením, ale aj večnou oštarou. Čo vám budem hovoriť, farbenie a aj ich samotná štruktúra spôsobuje, že sú neskutočne suché. Navyše mám pomerne citlivú pokožku hlavy, ktorá má pri použití nevhodných výrobkov tendencie začať svrbieť. Preto je vyberanie produktov na vlasy vždy jedno veľké dobrodružstvo. Preferujem prírodnejšie veci bez sulfátov a silikónov (alebo aspoň s minimom), a preto by som chcela vyskúšať toľko spomínanú značku Natura Siberica, konkrétne Rakytníkový šampón s laminačným efektom a Rakytníkový peeling na pokožku hlavy.
  8. No a poslednou túžbou je pre mňa sérum s vitamínom C od značky Mad Hippie. Som veľkým fanúšikom pleťových sér, podľa mňa dokážu s pleťou spraviť divy. Ak teda sadnú, lebo ich koncentrované zloženie môže byť aj na oštaru. Ja som momentálne veľmi spokojná s vitamínovým sérom Bioreline, avšak u trb som už toľkokrát čítala o tomto kúsku, že mi je jasné, že neodolám. A cena je lepšia ako u Bioreline, takže prečo nie?
Máte podobné túžby ako ja?

Vaša Nikavero


Môže sa vám tiež páčiť

11 komentárov

  1. Šampon a kondicionér od Natura Siberica mám zrovna objednaný, dnes si ho vyzvedávám, tak se těším :) Snad nebudu zklamaná...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj ;) tiez mam lamave nechty..a ta sada na nechty s uv lampou od SH je uzasnaa ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ako je to s odstranovanim? To je jedine, co ma mata, ze mi to este viac poskodi vlastne nechty... :/
      Veronika

      Odstrániť
  3. Nuxe balzám práve používam, vždy si ho dávam na noc, lebo je hutnejší, ale som s ním fakt spokojná. Dostáva ma už len tá jeho citrusovo-medová vôňa. A čo je uňho špecifické, že pery zanecháva matné:).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja si tiež robím zálusk na niečo od theBalm a tie gélové laky. varujem ťa pred kúpou rakytníkovej natury sibericy, lebo práve táto rada je minimálne prírodná. ja som si kúpila kondicionér a som sklamaná, neznášam ho, vlasy ho neznášajú, je plný silikónov a všetkého iného... aj sa to dosť rozoberalo, že práve táto sada dosť odbočuje od ich filozofie. ale ostatné výrobky majú tiptop :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super výber! Ja som mala theBalm Vianoce - dostala som Sexy Mamu a kúpila si Hot Mamu. Keby som používala rozjasňovače, určite idem aj do Mary-Lou :)
    Inak, Painty Pot mám (odtieň Painterely) a odporúčam 100%ne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Za Mary-Lou dám kľudne ruku za mreže!;-) (a keďže je na wishliste aj druhá vecička od theBalm, oplatí sa určite počkať na ich najbližšiu 2+1 akciu:-) MAC PaintPot som si vysnívala v odtieni Quite Natural (tak snáď sa mi ten sen už raz konečne splní;-), no a balzam od Nuxe je... skvelý. :-) Keď je na "chladnom mieste", je trošku tuhší, ale keď v izbe prikúrim, hmm, krásne "povolí" a je oveľa príjemnejší a medovejší.
    Pekný wishlist! (niečo od Mad Hippie už musím/chcem vyskúšať aj jaa!;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Nikavero, Nuxe balzam na pery vlastním už nejaký ten mesiac a nie som ním veľmi nadšená. Vonia super, aj to že sa na perách neleskne je super, ale že by ich nejako extra vyživoval a robil zázraky potvrdiť nemôžem. A to ani nemávam veľmi vysušené pery, tak si neviem predstaviť čo by asi tak chcel spraviť s fakt popukanými, šupinkatými perami... Podľa mňa priemer. Je okolo toho zbytočná mánia, tak ako aj okolo tých EOS balzamov - tiež som si jeden kúpila a nič moc- skôr taká módna vychytávka.Áno vyzerá to milo, vonia to krásne, je to trend a to je asi tak všetko.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Paletku TheBalm veľmi silno silne odporúčam :) Písala som o nej aj v mojich 10 naj produktoch (TU), fakt je skvelá a určite nebudeš sklamaná. Na Mary-LouManizer si takisto robím zálusk už dlhšie, veľmi ľutujem, že som si ho nekúpila keď som mala možnosť. Takisto aj odličovacie oleje - ďakujem za tip! :) Veľmi pekný článok :)
    Katik z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Čo sa týka nude-paletky, ja by som rozhodne išla do Lorac Pro. :) Práve pre teba by som si ju predstavovala ako ideálnu voľbu...Na Nuxe lip balm sa chýstám rovnako a čo sa týka napr. spomínaného EOS-u...tiež som bola skeptická voči počiatočnému hype-u, ale máme jeden doma a môžem povedať, že ten pery fakt príjemne hydratuje. Som typ s časo suchými perami a balzamy sú pre mňa tiež nutnosť, no pri EOS-e som zistila, že ho vôbec nepotrebujem nanášať tak často, pocit trvá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Na ten balzam od Nuxe som zvedavá aj ja... Používam ich suchý olej a som s ním nadmieru spokojná, tak hádam ani balzam nebude sklamaním. Svoje kozmetické želanie na rok 2015 som si však už splnila. Pred týždňom mi prišla paletka očných tieňov Naked3 od Urban Decay. Dlho som si ju odopierala, ale potom som si povedala, že si treba spraviť radosť (a odvtedy mi ju robí každý deň) :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta