Tropic Isle Living - šampón s ricínovým olejom

9:00

Šampón od značky Tropic Isle Living s čiernym ricínovým olejom je určený na suché, poškodené a lámavé vlasy. A to doslova. Podľa mňa je určený pre extrémne presušené vlasy. Začala som ho používať už pred časom, ale svoje 100% využitie našiel až teraz v zime, keď sú moje vlasy v katastrofálnom stave.

Predtým som ho dokázala používať len občasne, keďže sa mi z neho nehorázne začali mastiť vlasy pri korienkoch. Zvyšok bol ale úžasný, vlasy boli lesklé, hebké, pružné a udržali si dlho svoj tvar. Šampón akoby obalil vlasy nejakou neviditeľnou vrstvou. Bol to celkom zvláštny pocit. Mokré vlasy sa v rukách nekĺzali, ale akoby sa zadrhávali. Ale keďže moje vlasy vyzerajú v zime ako seno, tak som ho opäť skúsila použiť a oplatilo sa. A zatiaľ nepozorujem ani mastnejšie vlasy pri korienkoch. Najprv si vlasy umyjem klasickým šampónom a potom použijem Tropic Isle Living šampón. Potom klasika kondicionér a je hotovo.

Určite však tento šampón neodporúčam, ak máte vlasy normálne alebo mastné. Skôr je to vzpruha keď sú vaše vlasy už totálne k.o. Sestra ho skúsila pár krát a usúdila, že to nie je nič pre ňu a to máme vlasy podobné len tie jej sú jemnejšie a menšie sušienky. Šampón obsahuje jamajský čierny ricínový olej, olej z nového korenia, bambucké maslo či aloe vera. Toť zložky už na prvý pohľad mastné. Šampón neobsahuje sulfáty ani parabény. Má 236ml a zoženiete ho za 15,00eur na bionatural.sk.

Ako ste na tom vy? Vyhovujú vám klasické drogérkové šampóny, alebo ste vyskúšali aj podobné špeciality ako je táto?

Vaša LadyZet

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta