Vyhodnotenie Bioderma giveaway + Sensibio H2O wellness víkend

8:30

Dnešný článok bude znova v štýle 2 v 1, dozviete sa totiž víťazov našej nedávnej giveaway produktov Bioderma, aj moje dojmy z tohtoročnej blogerskej akcie Bioderma vo wellness rezorte Maximus neďaleko Brna.

Aby som vás dlho nenaťahovala, začneme prezradením víťazov našich personalizovaných balíčkov. Spolu sa vás zapojilo 49, z čoho 29 z vás zaujal balíček podľa LadyZet a 20 výber produktov podľa mojej maličkosti.

Teda tie z vás, ktoré zaujal môj balíček ste mali na výhru väčšie šance. Štastie sa usmialo na Ivanu Mikulčíkovú, ktorej blahoželáme a čoskoro môže odo mňa očakávať mail. :)





Pri výbere LadyZet bola konkurencia o niečo vyššia a zvíťaziť sa pošťastilo Aelin, ktorej taktiež gratulujeme a poprosíme ju, aby nás kontaktovala, keďže v komentári nie je uvedená mailová adresa.



Bolo nám cťou, keď sme aj tento rok od Biodermy dostali pozvanie na blogerský wellness víkend, tentokrát v krásnom prostredí hotela Maximus neďaleko Brnenskej priehrady. LadyZet sa ho kvôli povinnostiam v rámci svadobných príprav nemohla zúčastniť, takže som za blog Gioia di Vivere netradične  v sobotu vyrazila sama. Smutno mi však nebolo, lebo už v mikrobuse, ktorý nás viezol na miesto činu som stretla viacero známych tvárí, ktoré som videla doslova po roku .

Wellness rezort Maximus ma očaril na prvý pohľad, sympatický nový hotel s rozsiahlym wellness areálom a príjemným prostredím. A samozrejme aj výborným jedlom, ktoré sme si užili počas celého pobytu.


Celá akcia bola podľa mňa skvelo zorganizovaná, čakalo nás fotenie, trošku súťaživosti i veľmi informatívny program zo strany dermatologičky, farmaceuta i samotných PR manažérok Bioderma. Osobne jediná časť programu, ktorá ma nejako nenadchla bolo líčenie vizážistky Natálie Lackovičovej. Natália síce líči naozaj krásne, ale jej metódy neboli nič pre mňa.

Celý víkend sa niesol v znamení citlivej pleti a micelárnej vody Sensibio H2O, ktorá je pri tomto probléme ideálnou súčasťou dennej hygieny. Viete, že ide o najpredávanejší produkt značky Bioderma a každé 3 sekundy sa na svete predá 1 kus? Niet sa čomu čudovať, lebo pleť čistí naozaj šetrne a micely (molekuly, ktoré na seba viažu mastnotu i nečistoty), ktoré voda obsahuje pomáhajú odstrániť make-up bleskovo rýchlo. To sme si vyskúšali aj pomocou "perového testu", kedy micelárka očistila poriadne popísanú ruku doslova v priebehu sekundy.

Po vyčerpávajúcom programe nás večer čakala výborná večera a "Pink párty" na počesť rady Sensibio. Hral sa bowling, smialo sa , tancovalo, proste ideálny večer v spoločnosti skvelých ľudí.

A keďže akosi nie som dušou blogerka a neviem sa prinútiť všetko fotiť a natáčať, toto je všetko z mojej dokumentácie. Ale nebojte sa, ak chcete vidieť viac, určite neostanete na suchu, lebo slovenské i české zúčastnené blogerky pre vás pripravili podrobné reporty aj s videami :)

Určite pozrite ten u Vierky, Elišky  či Moniky.

No a tuto je zvyšok zúčastnených slovenských blogeriek, ktoré dúfam uvidím skôr ako o rok :)

Ešte raz teda ďakujem spoločnosti Bioderma za pozvanie a gratulujem víťazkám giveaway. Ak sa vám nepodarilo vyhrať, nezúfajte, určite vás v najbližšom čase čaká aspoň FB giveaway o produkty z rady Sensibio :).

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. Veronika dakujem za tanecky, ani som netusila ze si najdem taku spriaznenu dusu :D bolo super, a planujeme s Luckou vyjazd na nakupovaci den do BA, tak sa ozveme, aby sme sa zase nevideli az po roku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veronika, prajem pekný deň a ďakujem za skvelú spoločnosť na izbe!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej prave som si skoro oplula notas kavou od radosti :) DAKUJEM moj mail je monikabullova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasnééé, mám obrovskou radost! Moc a moc děkuji za krásnou výhru! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta