AVON - Winged Out maskara

12:41

Už som vám hovorila, ako mi raz jeden týpek v pube povedal, že mám fakt krátke riasy? Bol to síce truľo, ale úplne mi zničil ilúzie o tom, že chlapi si mihalnice na ženách nevšímajú :D. Mal však pravdu, mám mega krátke riasy, a preto vždy hľadám maskaru, ktorá mi ich pomôže zvýrazniť. Sestra s dĺžkou nemá nejako extra problém, ale tiež má rada, keď jej maskara dokáže riasy vytočiť a zhustiť. Preto nás obe zaujal nedávny maskarový prírastok z AVON rodiny - Winged Out.


Kefka sa nám obom na prvý pohľad veľmi pozdávala, plastové kefky s krátkymi štetinkami vo všeobecnosti dodávajú dobrý objem a pekne riasy od seba oddelia. Navyše zúžený koniec zabezpečí, že sa dostanete aj do kútikov oka.

Aký je však reálny výkon? Ostali sme obe dosť sklamané. S mojimi mini-riasami nespraví takmer nič. Jasné, oddelí ich a trošku zvýrazní, ale riasenka je akoby suchá, takže efekt je len veľmi prirodzený. Najväčší problém je, že maskara riasy nedrží a počas dňa akoby "padali dolu", teda sa stráca efekt natočenia rias.

Pridávame fotokumentáciu od LadyZet. Ako vidíte, riasy su síce pekne zvýraznené, ani to však pre nás nedokázalo prevážiť nedostatky - suchú konzistenciu, nedostatočné zvýraznenie a vytočnenie rias. Bonusom je, že aspoň neopadáva a ľahko sa odličuje.

Na iných blogoch si ju dievčatá celkom pochvaľovali, takže sa len potvrdzuje, že riasenky sú nesmierne individuálnou záležitosťou. U mňa momentálne vedie Max Factor 2000 calorie, musím sa dokopať k spraveniu fotodokumentácie a ukázať vám ju konečne aj na blogu :).

Prajem krásny slnečný víkend!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. Ja si neviem vynachváliť riasenky od Rimmelu Scandaleyes, skúšala som 4 druhy a každá mi sadla perfektne, pre mňa je dôležitý hlavne objem rias a ten mi veru dokážu dodať a to poriadny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak riasenky su velmi individualne ale mne sa paci aky efekt vytvorila taky prirodzeny a hlavne ze nezlepila

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to veru neni pravda že maš kratke riasy, ty ichmaš velmi pekne a take akurat a špirala ti ich pekne zvyraznila, ja mam mozno o trošku menšie a nevadi mi to hlavne že ich mam:)) ja som si tiež myslela že chlapy si takeveci nevšimaju ale presvedčila som sa že opak je pravdou moj priatel si to vždy všimne:)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta