Trblietanie s theBalm (Mary-Lou Manizer, Nude Tude)

8:30

Túto recenziu som odkladala pekných pár mesiacov, a to z dvoch dôvodov. O Mary-Lou Manizer a Nude´tude písal už takmer každý. Ale po takmer pol roku som sa k tomu dopracovala a verím, že aj napriek tomu vás dnešný článok zaujme. Oba produkty som dostala ako darček k narodeninám.

Mary-Lou Manizer

Kultový rozjasňovač. Ak som ochkanie a achkanie o ňom nevidela aspoň v 10 videách prominentných YouTuberiek, tak zjem kefu. Podľa mňa je celkom odôvodnené. Mary-Lou totiž spája pomerne všestranný zlatistý odtieň s krásnym efektom, dlhou výdržou a celkom dobrou cenou. Ak je totiž niečo, čo v drogérii veľmi nezoženiete, tak je to dobrý rozjasňovač. TheBalm má síce o niečo vyššie ceny, ale stále je to lacnejšie, akoby ste si kupovali MAC alebo Dior. Za 18€ dostanete 8.5g produktu (čo je cca ako klasický púder) v roztomilom obale. 

Farba je naozaj krásna, taká tá "farba šampanského", ani príliš teplá, ani príliš chladná, bez väčších trblietok. Dá sa to s ňou prehnať a vtedy má na pleti takmer mokrý efekt. A skvelá nie je len na rozjasnenie lícnych kostí, úžasne vyzerá ako očný tieň. Ja v poslednom čase očné tiene veľmi nenosím, uprednostňujem len niečo na rozžiarenie očného viečka a na tento účel je Mary-Lou ako stvorená. Rozhodne môžem odporúčať!


Nude´tude nude eyeshadow palette

Jednoduché líčenie očí a prirodzené farby, to je moje. A keď sa to ešte spojí so skvelým retro dizajnom, som v siedmom nebi. Paletka Nude´tude taktiež patrí medzi bestsellery značky theBalm a v tomto roku si dokonca vyslúžila aj mladšie súrodenca, paletu NudeDude. Obe sú rovnako krásne, povedala by som, že odtiene v Nude´tude sú o niečo chladnejšie, čo mne osobne veľmi vyhovuje.

Paletka obsahuje dvanásť očných tieňov a jeden relatívne použiteľný štetec. Je síce veľmi malý, ale napočudovanie veľmi praktický na vytvorenie dymového efektu a širšej linky. Tiene sú dosť malé, preto sa cena 30.3€ môže zdať dosť vysoká, avšak, ešte sa mi asi nestalo, aby som minula celý očný tieň, takže sa nemám na čo sťažovať :).

Prvé štyri tiene sú extrémne trblietavé, aj keď to nie je zjavné na prvý pohľad. Biela je extrémne chladná a lesklá, pekne rozjasní vnútorný kútik, pod obočie mi však príde veľmi neprirodzená. Z tejto štvorky mám najradšej odtieň Stand-offish, tiež je to síce poriadny trblič, ale viečko prežiari a dá sa kombinovať s ďalšími, matnejšími farbami.

Druhá štvorica je o niečo tmavšia, nesmierne u mňa boduje odtieň Selfish, ktorý patrí do mojej obľúbenej kategórie chladných hnedých farieb. Často využívam aj odtieň Sultry, ktorý je jeden z mála matných odtieňov v paletke. 

Posledná štvorica je ako stvorená na výrazné tieňovanie alebo očné linky. Odtieň Sexy som si zamilovala, ide o originálnu burgundy farbu. Čierna Serious i tmavohnedá Sleek sú obe matné a využívam ich na linky. Jediný odtieň v paletke, ktorý ma vôbec nechytil je Silly, tmavohnedá s veľkými zlatými flitrami, ktoré navyše veselo opadávajú. Zatiaľ som ho nepoužila ani raz. 

Ak by som to mala zhrnúť, značke theBalm pridáva na šarme najmä ich imidž - ak si človek k produktu pripočíta ich hravé a originálne obaly, hneď je ochotný zaplatiť viac :). Z týchto dvoch produktov by som odporučila skôr Mary-Lou. Nude´tude je skvelá paletka a používam ju veľmi často, ale napr. taká Zoeva Naturally Yours si získala moje srdce viac a pritom je cenovo oveľa výhodnejšia... Ale o tom nabudúce :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta