21:59

Nemyslím si, že by som bola "fashion blogger" a popravde nemám ani intencie sa ním stať. Myslím, že tento blog beriem skôr ako priestor, kde sa môžem podeliť s ostatnými o inšpiráciu.

Konečne som doma. Ani si neviete predstaviť, aká som rada, že som mohla aspoň na chvíľu vypadnúť z tej uponáhľanej Bratislavy a stretnúť sa s ľuďmi, ktorých som už večnosť nevidela, keďže sú všetci rozlietaní. Tak sme teda s kamoškou zašli von and this is how it looked. :)







Horúca jablková štrúdľa s kopou šľahačky, mrazivou vanilkovou zmrzlinou a čokoládovou polevou. No môže byť niečo lepšie?


My beloved hometown. Nech už to znie ako akékoľvek klišé, nič nemôže nahradiť ten pocit ako keď sa vraciate domov, tam, kde ste vyrastali a kde sú všetci vášmu srdcu najbližší.

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. tá kabelka je neskutočná a máš úžasné vlasy! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. velmi pekny prstienok a ta prva fotka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fashion blogger můžeš být, pokud píšeš o oblečení a celkově o věcech, které souvisí s inspirací a kreativitou. ;-)

    Šťastné a veselé dodatečně
    Tom

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten prsten sa mi velmi paci a kedze mam zravu naladu, dala by som si aj tu strudlu :P

    http://girlwiththeblackarm.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten prsten ach ten prsten! Prenasherny!;)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta