Novinky z výpredajov

12:44

Výpredaje sú už takmer na konci a zo všetkých obchodov na nás pomaly ale isto začínajú vykúkať nové kolekcie. Preto som sa rozhodla Vám ukázať zopár mojich výpredajových úlovkov, ktorým sa veľmi teším. Zasa som neodolala bižu, čo je moja závislosť a pri nakupovaní darčekov do našej giveway, ktorá práve prebieha tu som ukoristila aj niečo pre seba. A tiež sa v mojej zbierke objavili dve nové šatičky a saká.

Nejaké tie náramky, im sa teším asi najviac, keďže mám veľmi útle zápästia a relatívne malé ruky takže sú mi vždy všetky velikánske.


Náušnice ale len tak poskromne, ale k tým zlatým si plánujem vyrobiť aj náramok, tak hádam sa tu objaví aj nejaké diy.


Prstene, ten s uškami je môj jasný favorit (samozrejme, že ich nenosím takto spolu, len prstene sa veľmi zle fotia :D)


A nakoniec čo sa bižu týka tu máme zopár náhrdelníkov. Tú retiazku so srdcovým rytmom som si vyrobila sama hneď ako som ju zbadala u Jenni na skvelom blogu I Spy DIY. Ak Vás baví diy tak tento blog určite odporúčam.



No a v neposlednom rada som oplieskala peniaze na výpredajoch ešte za tieto krásne šatičky a saká. Všimnite si sovičkový vzor na šatách vpravo a podšívku na sakách. Bodky a mačičky to ja môžem :)




Plus keď už sme dnes dávam toľko fotiek bonusovka v podobe našej Eli, ktorá mi celý čas pchala hlavu do foťáka. "Načo tam fotíš tie blbosti keď môžeš fotiť mňa aj tak som najkrajšia!" Tak sa celý čas tvárila. Trubka :D



A kocúr Dexter celú túto parádu sledoval zo skrine, veď načo by sa on pchal medzi ženy :D



Ešte, že sestra píše schopné recenzie lebo ja sem len samé blbosti pridávam :D Majte krásny deň!
Vaša LadyZet.
A nezabudnite na giveway!

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta