"No name" lícenka Modelite

13:22

Nakupujete niekedy v takých tých malých drogériách, ktoré nepatria pod žiadne obrovské reťazce? V ktorých to vonia práškom na pranie a na pultíku majú asi desať druhov neznámych značiek kozmetiky neznámeho pôvodu? V Bratislave, kde študujem ich veľmi nevídam, preto, keď prídem domov, nenechám si nikdy ujsť príležitosť ich preskúmať. Spočiatku som bola voči takýmto výrobkom skeptická, možno si aj vy poviete, že si nebudete dávať niečo tak pofidérne na tvár, veď bohvie, odkiaľ to je a čo tam dávajú. Verte mi však, porovnala som ich zloženie s klasickými drógeriovými značkami typu Maybelline alebo Essence a rozdiely sú minimálne. Kvalita sa veľmi rôzni, za tú cenu sa to však sem-tam podľa mňa risknúť oplatí. 

Ja som si tentokrát vybrala lícenku značky Modelite v odtieni Bonne Mine. V obchode mali testery, dokopy boli v ponuke "až" dva odtiene, oba doružova, jeden s teplým a druhý s chladným podtónom, ale oba boli neskutočne pigmentované! Rozhodne oveľa viac ako napr. lícenky zo základnej rady e.l.f., Miss Sporty či Essence, teda u produktov podobnej cenovej kategórie. Lícenka má 3,8g a vyšla ma na 2,70€. 

Balenie nie je nič moc, zodpovedajúce cene, ale nie je to nič tragické, nie je rozhegané, ľahko sa otvára aj zatvára a ak ho nehodíte o zem, malo by mať solídnu životnosť. 
Samotná lícenka mi svojím charakterom pripomína minerálne či vypaľované produkty, je naozaj tuho stlačená a teda vôbec nepráši. Zároveň sa však na štetec nanáša dostatočné množstvo farby. 
Ja som si vybrala kvôli mojím žltým podtónom pleti svetlejší odtieň a ten neobsahuje trblietky, pri dôkladnom skúmaní, som našla "mikro shimmer", ten však na pleti nie je veľmi vidieť. 



Nanáša sa naozaj ľahko a jednoducho, ja na ňu používam e.l.f. complexion brush. Odporúčam mať "ľahkú" ruku, lebo sa to dá celkom ľahko prepísknuť, ja ju radšej vrstvím akoby som sa snažila rozotrieť líčka alá Marfuša. Na swatchoch sa intenzita vôbec neprejavuje, ale treba brať do úvahy, že foťák vyžral asi 50% farby. :/
vľavo rozotretý swatch, vpravo nerozotretý

Túto prvú fotku na dennom svetle som robila v nádeji, že foťák zachytí tú zdravo vyzerajúcu červeň v lícach, aká sa dá s touto lícenkou dosiahnuť. Bola som však naivná, veď vidíte, že na fotke po nej nie je takmer ani stopy.. Tak som teda musela naniesť zo tri ďalšie vrstvy a s klaunovskými líčkami som dospela k fotke číslo 2, ktorá sa už viac podobá realite.
foto č. 1, denné svetlo

foto č. 2, umelé svetlo
S touto lícenkou som naozaj spokojná, určite to nie je žiaden zázrak, ale výborne sa hodí na každodenné použitie. Výdrž je taktiež celkom v pohode, aj keď počas dňa farba rozhodne bledne. Bohužiaľ som však stále nenašla lícenku, ktorá by vydržala neporušená celý deň. Oplatí sa v tomto podľa vás investovať do drahších značiek?
Nakupujete takúto "no name" kozmetiku alebo sa jej veľkým oblúkom vyhýbate? Som veľmi zvedavá na vaše názory!

P.S.: Viacerí ste mi v článku o lámavých nechtoch odporúčali laky Four Seasons, ale mali ste problém ich zohnať. Ja som si dnes jeden kúpila práve v takejto malej drogérke, tak verím v jeho účinky. ;) Rozhodne vám dám vedieť či sa oplatí po ňom vyhlásiť pátraciu akciu. :D

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

12 komentárov

  1. Me se moc libi, pripomina mi dost tvarenku Bourjois!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. preeesne, súhlasím s plum :) vyzerá dosť podobne, ešte aj ten odtieň :) veľmi pekná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nika, ten Four Seasons by som si rada zaobstarala, ktorá drogérka? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U Fecka pri Lidli ;) Mali tam viacero druhov, ja som si vzala Vápnik, tak hádam bude mat a dáky efekt.

      Odstrániť
  4. Taky mě napadla jako první Bourjois. Pěkná...

    Tyhle drogérie jsou nejlepší, mají tam fakt poklady.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. u nas maju four seasons v skoro vsetkych lekarnach :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. @Plum Foolery, Nina, Tipy-pro-krásu: Na Bourjois sa naozaj podobá, len nemá takmer žiadne trblietky, to je myslím, zásadný rozdiel. Samozrejme, a tá cena :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vyzera dobre, troku mi tym vypuknutym tvarom pripomina bourjois:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. A mozem sa spytat, na kolko ta vysli tie for seasonsy v tej drogerke? Ja som nasla e-shop, kde su za cenu 2,26. Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, tam to bolo určite o niečo viac, cca 2,80€, takže ak ten eshop nemá poštovné alebo má osobný odber, určite sa to oplatí viac.

      Odstrániť
    2. Postovne druhou triedou je 2,32 ja som si objednavala 4 laky za tych 2,26, takze po rozpocitani je to zhruba narovnako (4 centy) :) Lebo ja som ich nikde inde nenasla. A uz ich mam doma, takze ide sa testovat :)

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta