Bioderma Matricium + Yes To Carrots Lip Butter

21:35

Začiatkom júna ste si na viacerých blogoch, ktorých autorky spolupracujú s Biodermou, mohli všimnúť, že sa uskutočnilo menšie stretnutie v rámci predstavenia nového výrobku Bioderma - Matricium. My sme sa so sestrou tejto udalosti zúčastnili tiež a ako darček sme na otestovanie dostali 2 balenia tejto novinky. Matricium je propagovaný ako zdravotnícka pomôcka na regeneráciu kože a ako všetky výrobky od Biodermy, aj ono má svoj jedinečný patent, ktorý ho odlišuje od podobných výrobkov na trhu. Nie je to liek, nie je to ani kozmetika, preto je jeho využitie naozaj široké - či už na regeneráciu po menších dermatologických zákrokoch alebo na obnovu pokožky vo všeobecnosti. Slnko, stres, znečistené ovzdušie i starnutie si svoju daň berú nemilosrdne, a preto si naša pleť zaslúži z času na čas obnovu. A presne tú vie Matricium poskytnúť. 

Výrobok je určený dámam po 30-ke, teda my so sestrou sme neboli práve vhodné adeptky na vyskúšanie. Poprosili sme teda o pomoc našu mamku, ktorá už má pár rokov po štyridsiatke a tetu, ktorá je tak akurát na spomínanej hranici. Mamka nie je kozmetický maniak a používa len málo skrášľovacích výrobkov, takže ju trochu prekvapilo balenie a potrebovala zopár inštrukcií ako na to.

Balenie sa skladá z 30 ampuliek výrobku, ktorý sa skladá len z prvkov, ktoré sú pleti prirodzené. Jednu ampulku je ideálne si rozdeliť na 2 použitia - ráno a večer. Medzi aplikáciami by nemalo byť viac ako 12 hodín, inak látky stratia účinok. Taktiež majú tendenciu sa vyparovať, teda je nutné po aplikovaní naniesť bežný krém, ktorý ich v pleti udrží. Samotný obsah ampulky pripomína vodu, má však olejovitejšiu konzistenciu. Nemá špecifickú vôňu, mne pri ovoňaní pripomínal zemiaky - naozaj netuším prečo :D.

A čo na neho po mesiaci užívania vraveli mamka s tetou? Úplne úprimne musím povedať, že z neho boli obe nadšené. Nejaké výrazné vyhladenie  vrások sa síce nekonalo, obe ale zaznamenali rozjasnenie pleti, mamke sa prestali robiť suché šupinky okolo nosa, tete sa zjednotil tón pleti. Teta má tiež veľmi citlivú pleť a sérum jej nerobilo žiaden problém, mohla ho dokonca nanášať aj do očných partií. Mamke pomohol aj s problematickými oblasťami, v ktorých sa jej zvyklo robiť z času na čas zopár nedokonalostí.
Ak to mám zhrnúť, na adresu Matricia nepadlo zlé slovo. Som rada, že sme mali na testovanie 2 balenia a mohli sme ich posunúť až 2 ľuďom, takto mi test príde naozaj objektívny a efektívny. Cena je vyššia, ale na tak efektívny výrobok nie závratná - asi 50€. Podľa mňa je to ideálny darček pre všetky mamy, tety i starké, ktoré sa o seba rady starajú.

Plus pridávam krátke info o výrobku, ktorý je síce skvelý, ale nie je to nič, čo by potrebovala samostatný príspevok: YES to carrots - Lip Butter
Prednedávnom som si zriadila PayPal a otvorila tak trinástu komnatu - čoraz ťažie odolávam zvodom zahraničných stránok. Jedna z prvých objednávok bola na stránke feelunique.com, keďže ide o britskú stránku (nachádza sa v EU, a preto nehrozia skryté poplatky v podobe ciel) a majú poštovné zadarmo. Teda, ono je v podstate už zarátané v cene výrobkov, ale aspoň pri nákupe hneď viete na čom ste a nemusíte sa báť výslednej sumy. Za tip na túto stránku ďakujem Lučiak z ViacStylu. :)

Už dlhšie sa mi robia divné suché miesta na perách a ako vinníkov podozrievam balzamy plné rôznych chemických látok. Preto som hľadala niečo prírodné, ale zároveň praktické - nerada totiž so sebou nosím balzamy v "kelímkoch", do ktorých treba strkať prsty. Toto všetko splnil balzam značky Yes to carrots (mala by byť dostupná v Sephore, o tej si však na Slovensku môžeme nechať len snívať).

Aby som to nenaťahovala, je to skvelý výživný balzam, ktorý sa o pery stará, výborne vonia a chutí. Môj je mentolový, teda navyše zanecháva na perách aj príjemný chladivý pocit. So suchými miestami mi pomohol a doteraz sa mi nevytvorili žiadne ďalšie. Za 4,25g zaplatíte asi 3,80€. Je to jeden z najlepších balzamov, aké som vyskúšala a plánujem prikúpiť aj iné príchute.

Vy ste na tom ako, nakupujete cez zahraničné stránky? Mňa to teraz dosť chytilo, takže sa poteším každému dobrému tipu!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

8 komentárov

  1. Ja nakupujem vacsinu vsetkeho cez stranky a kedze vieme, ako vyzeraju tie nase, tak 90% z nich su to stranky zahranicne :-).
    O znacke Yes to Carrots uz dlhsie pocuvam, len stale zabudnem - dakujem za pripomenutie, viem, ze je to kvalitna prirodna znacka... :-).
    Co sa tyka toho Matricia, verim, ze ma iste ucinky, len som trochu skepticka ohladom tych vysledkov - nie je zlepsenie pleti tvojej mamky a tety nahodou vysledkom zvysenej hydratacie pleti? Predsa len, normalne si malokto tvar kremuje kazdych 12 hodin a kedze mali pouzit aj dalsi krem kvoli ucinku... chapes, co myslim, nie? :-) A ozaj, ak si nenakremujes tvar po 12 hodinach, cela tvoja doterajsia snaha je marna? Uch, tvrde podmienky, pre mna specialne, s tou mojou neporiadnostou! :D Ale to su len moje dohady, tak to ber s rezervou.... ozaj, nebudu to pouzivat nahodou este dlhsie? Zaujimali by ma spravy o dalsom progrese, to teda hej! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mamka i teta si pleť krémujú 2xdenne aj tak a robili tak aj pred použitím Matricia, takže tým to asi nebude :) No a zatial neplanuju, kedze je to len mesacne balenie.. Takato mesacna "kura" sa odporuca tak 3-4krat do roka, nemusi sa uzivat stale.. Asi napisam aj update do clanku, uplne som na to zabudla a je to celkom dolezita informacia :D Ale mozno im dalsie balenie prinesie Jezisko alebo tak, dam vediet ak bude dake nove info ;)
      Ja by som od Yes to Carrots chcela urcite este nieco vyskusat, som zvedava, co ma zlaka najskor. ;)
      V.

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oprava: pre mňa je No.1. balzam od Astrid s jojobovým olejom (modrý obal). Robí všetko, čo popisuješ u YES to Carrots. Dá sa zohnať v TETA drogérii pri pokladni a stojí 1,80 eur. :D

    http://nochokestroke.blogspot.sk/
    Ak máte chuť omrknúť...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten poznam, na moj vkus je vsak dost malo mastny a bohuzial nie je ani cely prirodny... Mam totiz podozrenie, ze mojim peram robia zle hlavne ropne vyrobky, ktore sa v beznych balzamoch nachadzaju, napr. parafin ci vazelina.. Ale vdaka za tip, hadam sa moje pery spamataju a budem moct pouzivat aj bezne dostupne balzamy :)
      Nikavero

      Odstrániť
    2. Môž byť :D Ja som zas nemala možnosť porovnať ho s inými, ak nerátam Labello, ktoré z duše neznášam.

      Odstrániť
  4. Já v zahraničí kosmetiku nenakupuju, naštěstí nejsem až takový kosmetický fanoušek, abych musela mít všechno :-D Ale i pro mě je PayPal třináctá komnata, i když třeba ne v kosmetice, takže zcela chápu :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Váš blog má na tom mojom ocenenie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta