Akamuti Murumuru maslo na vlasy

9:00

Po istom čase sme tu znova s recenziou na produkt z e-shopu Bionatural. V rámci spolupráce sme si samé mohli vybrať, aký produkt by sme rady skúsili a čo by sedelo našich potrebám. Keďže (ako ste si už určite všimli) aj so sestrou máme obe suché, kučeravé vlasy, ktoré vyžadujú intenzívnu výživu, zaujalo nás čísté murumuru maslo od značky Akamuti. Ak sa v starostlivosti o vlasy snažíte vyhýbať silikónom, maslá a oleje sú najvhodnejšou možnosťou ako dodať vlasom výživu a lesk. Bežne používaný je napr. kokosový či argánový olej, z masiel sa stretnete s kakaovým alebo bambuckým. Maslo murumuru som po pravde videla na e-shope Bionatural po prvý krát a možno aj preto tak upútalo moju pozornosť. Maslo sa získava z paliem rastúcich najmä v južnej Amerike, tieto palmy sa však nedajú pestovať a rastú len prirodzene v pralese. Bonusom je, že je určené primárne práve na kučeravé vlasy, neublíži však ani iným typom vlasov, ktoré sú zničené teplom, častým farbením alebo sú proste suché a nepoddajné.
Konzistencia murumuru masla je na izbovej teplote pomerne tuhá, prstami sa nedá z balenia dostať len tak, jedine že si ju „naškrabkáte“ :D. Na jedno použitie sa odporúča lyžica masla (čo je dosť, vzhľadom na veľkosť balenia - 50g). Ak chcete mať s roztápaním čo najmenej starostí, môžete ho dať na pár sekúnd do mikrovlnky. Maslo má viacero použití, avšak suverénne najlepší a najúčinnejší spôsob je ako výživná maska pred umývaním.  Stačí naniesť na vlhké vlasy a nechať pôsobiť, najlepšie aj hodinu. Ja na to, samozrejme, nikdy nemám čas, takže to trochu švindľujem a používam ho počas kúpeľa. Vleziem do vane, nacápem si ho na vlasy a v tomto teplom vlhkom porstredí ho nechám pôsobiť asi 20 minút. Ak by som ho tam nechala dlhšie, určite to nebude na škodu, ale toľko času na rozmaznávanie nemám. :D Vlasy potom umyjem ako obyčajne a s kondicionérom to už nepreháňam, i keď ja osobne mám pocit, že ho použiť musím, moje vlasy sú naozaj ako Sahara.


Výsledky sú viac než príjemné. Hebké, nezmastnené vlasy, menej krepovité vzhľad a krajšie definované kučery.  Stále sa však neviem rozhodnúť či mi to príde až tak zázračné a či by mi podobnú službu nespravil aj iný prírodný olej alebo maslo. Efekt je fajnový, ale s nanášaním je trošku oštara. Preto záleží len na vás či sa vám pomer efekt-cena-nanášanie zdá primeraný. Ja chcem vyskúšať aj ďalšie prírodné produkty tohoto typu (napr. aj práve značka Akamuti ich má v sortimente viacero), ale nevylučujem, že mu v budúcnosti dám ešte šancu. 

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. Podla mna je maslo naozaj vyborne, akurat to nanasanie je naozaj ostara :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na murumuru maslo som sa veľmi tešila, najmä pre to, že by malo byť naj na vlnité vlasy, ale mne nanešťastie nesadlo :/ Lepšie mi vyhovuje buď konopný alebo čierny ricínový olej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rastlinné oleje a maslá nikdy nerozpúštajte v mikrovlnke. Strácajú totiž väčšinu účinných látok. Tak isto je to aj s jedlom. Takže mikrovlnku používať iba v nevyhnutnom prípade. Odporúčam oleje a maslá rozpúšťať nad parou v miske. Ja som murumuru skúšala tiež. Nechala som poôsobiť, potom zmysla šampónom, presušila a šla spať. ráno som musela vlasy umyť znovu lebo boli mastnejšie ale potom to bola už paráda, lesklé, vyživené a kučery skrotené.

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta