Momentálni obľúbenci

8:30

Už dlhšie sa nám tu neobjavil žiaden článok. Mám teraz také zvlášne obdobie. Nepovedala by som, že sa cítim dobre, nepovedala by som, že sa cítim zle. Ja sa momentálne tak nejak necítim. Vo všeobecnosti. A za takýchto okolností je akákoľvek kreatívna činnosť asi tak 10x náročnejšia. Ale to neznamená, že by som mala rezignovať, práve naopak. A tak skúšam.

Počas mojej absencie sa vyskytlo viacero vecí, ktoré ma nadchli a mala som chuť vám o nich napísať samostatné recenzie, ale, samozrejme, nedostala som sa k tomu. Nechcem vás však o ne ochudobniť, takže dnes to bude taký súhrnný článok o mojich momentálnych favoritoch.

Prvým obľúbencom sú dva výrobky značky Alverde, a to z rady Clear určenej na problematickú pleť, ktorá obsahuje prírodné liečivé bahno, výťažok z ploštičníka strapcovitého (nemám šajnu, čo to je, ale znie to veľmi prírodne :D), Bio zinkový komplex a ďalšie pomocné látky. Nikdy som nemala vyslovene zlú pleť, zhodnotila by som ju ako zmiešanú so sklonom k upchávaniu pórov a občasným katastrofám. Preto mám väčšinou v zásobe aj hydratačné aj čistiace produkty. Z rady Clear som kedysi mala doma pleťovú masku a bola špičková, preto keď som sa obzerala po čistiacom géle, zabrúsila som znova do Alverde uličky.
Gél je na používanie veľmi príjemný, nemám žiadne výhrady. Nevysušuje, pleť vyčistí dobre, ja ho pre extra efekt používa ešte s čistiacou silikónovou hubkou Ebelin.



V letnom teple sa mi však pleť zbláznila a začala sa viac mastiť, používanie opaľovacích krémov a pot spôsobili, že sa mi pleť celkovo zhoršila, a preto som prikročila k ďalšiemu kroku a z rady Clear si kúpila aj ich hydratačný fluid. Nemala som žiadne konkrétne očakávania, takže som ostala viac než milo prekvapená. Fluid má neskutočné účinky. Obsahuje mandľový olej, takže pleť hydratuje, na druhej strane však pomáha aj s nedokonalosťami plet. Seriózne. Nevymýšľam :D. A to všetko pri cene cca 4 eurá, takže niet divu, že som nadšená. Ak nemáte vyslovene suchú pleť a nejaká tá vyrážka vás zvykne potrápiť, mali by ste sa na tento produkt pozrieť.

Ako je teda zrejmé, pleť mám momentálne v dobrom stave, avšak slabým miestom u mňa ostávajú kruhy pod očami. Aj keď takmer celé leto nepoužívam make-up ani iný druh podkladu, bez korektoru pod oči sa nezaobídem. A keď používate korektor samostatne, musí mať dva zásadné atribúty – odtieňovo musí perfektne sadnúť a musí sa dobre rozotierať do stratena. Toto dokonale pasuje na korektor Match Perfection od Rimmelu (ja som konštatne bledá, takže používam najsvetlejší odtieň Ivory). Až na úplne odveci balenie so štetčekom, z ktorého je pekelne ťažké niečo dostať, je super. Ja som ho nakoniec rozstrihla a dala do malej prenosnej nádobky. Vyzerá dobre, vyrží, nemám sa preto na čo sťažovať a kúpim znova.


S tým, že málo používam podkladový make-up je spojený aj ďalší obľúbenec – krémová tvárenka NYC v tyčinke. Niežeby bola super pigmentovaná, alebo by išlo o najtrvácnejšiu lícenku akú som kedy mala, to nie. Ale vyzerá neskutočné sviežo a ľahko sa používa. Stačí mi malý stippling štetec a za pár sekúnd je na svete zdravo vyzerajúci, žiarivý rumenec, ktorý má solídnu výdrž aj v poriadnych horúčavách.


Zamilovala som si aj toľkokrát spomínaný a ospevovaný balzam na pery Nuxe – Reve de Miel. Ako, nechápem, že niekto môže povedať, že je to len priemerný balzam. Je iný, unikátny. Hustá, pastová konzistencia, ktorá pripomína med vám priľne k perám a preto ak balzam nanášané večer, cítite ho ešte aj ráno po prebudení. Pery sú hebké, bez boľavých miest a praskliniek. Bonusom je príjemná, jemne citrusová vôňa. Keď ho miniem (čo nebude tak skoro, keďže ho stačí použiť len trošku), určite si kúpim ďalšie balenie, stojí za to aj napriek vyššej cene. Must have.


Po kozmetike prejdime na pár náhodných obľúbencov. Prvým z nich je trochu netypicky doplnok stravy, konkrétne riasa Chlorella. Tento organizmus má viacero prospešných charakteristík, mne však až neuveriteľne pomohol pri detoxifikácii organizmu a zlepšení trávenia. Na jednej strane sa nestravujem úplne zle, na druhej strane nie som ani fanatik do zdravej stravy a s rôznymi spirulínami, zeleným jačmeňom a podobnými vecami to nepreháňam, ale s chlorellou vidím a cítim reálne výsledky.
Ďalšou vecou, ktorá ma nadchla sú tenisky. Áno, tenisky. Ak ma poznáte, určite viete, že športový štýl v mojom šatníku neprevažuje, skôr tam nájdete veľa sukní, šiat a jednoducho kombinovateľných kúskov. Keď som však videla na ASOSe tento pár New Balance tenisiek, moje srdce sa rozbúšilo. Klasické, hladké, celočierne. V tom čase som nemala k dispozícii financie, ani nemali moje číslo, tak som nákup odložila na neurčito. Po mnohých mesiacoch ich konečne naskladnili a ja som v ošiali rozbila svoje pomyslené prasiatko a tenisky si našli cestu aj do môjho topánkovníka (haha, nesmejte sa, ozaj sa jedná o spisovné slovo, botník je čechizmus ;). Chvalabohu sedia a jedná sa o najpohodlnejšie topánky, ktoré vlastním. Ich veľkou výhodou je, že ani pri väčšom čísle, ktoré nosím, nevyzerajú mohutne. Už sa teším na všetky tie jesenné kombinácie, do ktorých ich zakomponujem.
Áno, aj ja som podľahla. Antistresové omaľovánky pre dospelých si získali aj moje srdce. Ľudská psychika je záludná a niekedy až príliš veľa riešime, stresujeme sa, prichádza úzkosť. Vyfarbovanie starostlivo skomponovaných obrázkov s množstvom malinkých dielikov vám zamestná a upokojí myseľ. Zároveň vytvárate niečo esteticky pekné, čo poteší hlavne ak nemáte na klasické kreslenie či maľovanie talent (ako ja :)). Na trhu vidíte čoraz viac variánt, ja mám Tajomnú záhradu a sestra Začarovaný les, preto momentálne zháňam sadu farbičiek s rôznymi odtieňmi zelenej ;).


Neviem ako vy, ale aj keď som už po škole, neustále ma baví učiť sa a objavovať nové oblasti. Ehm, napr. s takou taliančinou sa mi to nedarí podľa predstáv, ale celkom solídne som sa zahryzla do online marketingu. Je pre mňa fascinujúce , čo všetko sa dá odmerať, zanalyzovať či naplánovať a na základe toho skúšať nové a vylepšené stratégie. A keďže sa jedná o oblasť online, na sieti nájdete neskutočné množstvo kurzov a vzdelávacích materiálov, väčšinou zdarma a častokrát aj s certifikátom. Trh je neskutočne rýchly, na vedomosti získané zo školy sa spoliehať nedá. Preto odporúčam nájsť trochu odhodlania (verte mi, čas sa nájde ak sa chce) a pustiť sa do štúdia!

Ospravedlňujem sa za "shabby chic" fotky, nenabrala som energiu na dodatočné fotenie, takže som sa len pohrabala v archíve a na nete.

Prajem vám úspešný pracovný týždeň, verím, že sa čoskoro objavím s najnovším článkom.

Mimochodom, budem rada, ak ma budete sledovať aj na Instagrame.

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

6 komentárov

  1. heh, tiez som sa nedavno zacala venovat online marketingu :D kazdy den si asi dve hodiny pozeram kurzy na nete a snazim sa z toho nieco pochytit..najma na analytics academy a coursera. Kde sa vzdelavas ty?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Topankovnik je najviac :).znie to ako strom a ktorom rastu topanky :) zisiel by sa mi taky ! Tenisky su krasne, presne take by sa mi zisli... :D Alverde fluid znie dost dobre, asi je cas kupit si moj prvy Alverde vyrobok (uz roky bez problemov odolavam). Omalovanky by sa mi po nociach zisli ! A s kurzami chcem mat teraz par rokov pokoj, stacia mi tie nekonecne skolenia, na ktore ma stale vysielaju ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. balzam na pery nuxe sa mi pači celkom si ma naň nahovorila:-) Minule som si zakupila alverde čistiaci gel s mineralmi s mrtveho mora je to tiež dobry vyrobok ale tento s liečivym bahnom može byť tiež velmi dobrý:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teda tak po prvé skvelý dizajn, fakt sa mi táto zmena páči. A po druhé s tým Alverde fluidom musím len súhlasiť, tiež som si ho kúpila počas leta a akné sa mi už vďaka nemu netvorí takmer vôbec, používam ho na noc, presne ako píšeš pleť pekne hydratuje a zároveň lieči. Inak posledné dva týždne som bola aj ja akosi bez inšpirácie a už som sa obávala, čo bude s mojím blogom, ak mi rýchlo niečo nenpadne. Občas sa to stáva, nič si z toho nerob.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten alverde krem som nedavno objavila a som velmi milo prekvapena
    a tie omalovanky vyzeraju bombovo budem musiet po nich poobzerat

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dúfam, že sem niekedy hodíš aj outfit s novými črievičkami, lebo ty to s módou proste vieš:) a som rada, že sa našiel ďalší človek, ktorému sa páči Nuxe balzám:)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta