Hydratujem, hydratuješ, hydratujeme.

15:03

Zimu nevnímam veľmi pozitívne. Jasné, na Vianoce je sneh pekný a celé je to všetko také romantické a pokojné, ale keď sa v Bratislave brodíte pľačkanicou alebo sa idete prizabiť na poľadovici, až taká sranda to už nie je.
Navyše dostáva zabrať aj pleť. Stačí vietor, mráz, neustály kontakt pokožky so šálom či čiapkou a menšia katastrofa je na svete. Som preto nútená vyťahovať zbrane najsilnejšieho kalibru. Čo sa teda schováva v mojom regimente?

Pleť mám zmiešanú a vcelku náchylnú na upchávanie pórov, avšak drastickému čisteniu pleti sa aj napriek tomu pomerne vyhýbam. Minimálne prvotné čistenie od make-upu preto rada praktizujem s použitím čistiaceho oleja. Predtým som používala aj čistý kokosový alebo olivový olej, praktickejší je pre mňa však tento čistiaci olej od Skin Food. Make-up rozpustí rovnako dobre ako olej olivový, ale po pridaní vody zmení konzistenciu na akúsi mliečnu penu, ktorú hravo dočistím s pomocou jemných textilných "utierok". (Ja som svoje kúpila na eBayi, dajú sa jednoducho vyprať a použiť znova a znova, je to príjemná ekologickejšia alternatíva k bežným čistiacim tampónom alebo obrúskom).
Všimla som si, že čistiaci olej má v sortimente od nedávna aj Balea, som celkom zvedavá aký bude v porovnaní s týmto kórejským výrobkom.

Už pomerne dlho je pre mňa štandardným denným krémom Sensibio Tolerance+ od Biodermy. Ale moja nepokojná duša má vždy chuť skúšať niečo nové, preto keď som na FeelUnique.com uvidela túto mini verziu krému Nurture me od škandinávskej značky Ole Henriksen, nezaváhala som ani chvíľu (no povedzte, 47 eur za 50 ml a 11 eur za 30ml + balenie odličovacích obrúskov, tomu sa odolať nedá).
Krém je veľmi príjemný, má hutnú, ale rýchlo sa vstrebávajúcu konzistenciu a dobre hydratuje. Za plnú cenu by som si ho určite nekúpila, ale za takýchto podmienok nákup neľutujem. Naopak, značka Ole Henriksen ma fakt zaujala a budem pokukovať aj po ďalších ich produktoch.

Úplne bez štipky humoru vám môžem povedať, že ak prestanú tento produkt vyrábať, budem mať slzy v očiach. Nuxe balzam na pery Reve de Miel je hodný svojej povesti. Je to balzam ako žiadny iný. Hutný, voňavý, ideálny na večer. Ráno sa vždy budím s hebkými perami a problém popraskaných pier sa ma už dlhší čas tiež netýka. Cenovo vás síce vyjde trošku drahšie ako nejaký Baby Lips, ale tento kalíšok sa mi zdá takmer nekonečný. Stojí za to. Fakt.

Posledný produkt, ktorý ma zachraňuje pred momentálnymi poveternostnými podmienkami je v princípe akýkoľvek pleťový olej. Doteraz som používala hlavne pleťové oleje Saloos, naposledy som náhodne kúpila tento Alverde s výťažkami s ruže. Je fajn, chvíľu síce trvá, kým sa vstrebe, ale keďže si ho dávam výhradne na noc, nejako to neriešim. V budúcnosti by som rada vyskúšala niečo kvalitnejšie, ale radšej nejakú zmes olejov, ako čisté prírodné oleje, aj keď v bio kvalite. Máte nejaké tipy?

Jediná vec, ktorá mi chýba je očný krém. Budúci týždeň mám raz znova narodeniny a očividne už starnem, lebo očné okolie mám čím ďalej tým suchšie a napnuté. Zvažujem prírodný krém značky Dulcia, máte niekto skúsenosti?

Prajem príjemný začiatok týždňa, snáď sa čoskoro znova objavím s ďalším článkom.

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. Súhlasím, že zima je pre pleť strašným obdobím. Moja pleť je mastná, ale v zime sa mení na priam citlivú, dá sa povedať. Umyjem si ju vodou a do pár minút ma svrbí. Teraz používam hlavne pleťový olej Saloos a krémy Bioderma Hydrabio Legere, ten je momentálne tým najlepším podkladovým krémom pod slnkom. Očný krém chýba aj mne, ale uvažujem nad Ziaja petržlenovým, ten je vraj dobrý.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento alverde olej ma láka síce mám oriflame ale akosi ho ešte nepouživam a neviem či aj budem, baby lipsy nenavidim raz som jeden v drogerii vyskušala a bol to hnus ale tento nuxe ma laka vyzera kvalitne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Dulcie mám očný krém s kofeínom a mám ho veľmi rada. Používam od nej aj pleťový krém s hodvábom (druhé balenie), ktorý je výborný, ale bohužiaľ na zimu mi nestačí :/ táto zima dáva pleti zabrať.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skusenost mam iba s olejom od Alverde, ale radsej mam tie od Saloosu, najma s obsahom z manuky. Krem od Dulcie som zacala pouzivat len vcera, takze zatial nehovorim ano ani nie, ale chvalia ho snat na kazdom blogu :-)
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta