Comparison: Flormar Supershine 14 / Golden Rose Paris Magic Colour 309

11:56

Keďže dnes po dlhom predlhom čase u nás opäť vyšlo slniečko rozhodla som sa to patrične využiť a nafotiť pre vás nejaký ten pekný lak. Pôvodne to mala byť recenzia len na Flormar Supershine odtieň 14, lebo tento sa v mojej zbierke nachádza už celkom dlho a hoci odtieň je veľmi pekný nebola som s ním moc spokojná. Ale nepredbiehajme. Objavila som tam totiž to lak od Golden Rose z kolekcie Paris odtieň 309, ktorý mi príde vo flaštičke takmer totožný. Tak som sa rozhodla, že týchto dvoch krásavcov porovnám aj na nechtoch.


Oba tieto laky sú fialové s drobnými trblietkami, ktoré nádherne vyniknú na slniečku. V závislosti od uhlu v akom sa na nich dívate si tiež môžte všimnúť určité zelené odlesky, ktoré sú však viac viditeľné pri laku Golden Rose.


Snažila som sa odfotiť aj ich štetčeky ale môj foťák nechcel veľmi spolupracovať takže je to také trošku nepresné. Oveľa lepšie sa mi však pracovalo so štetčekom laku Golden Rose (ten vpravo na obrázku dolu).


A teraz k samotnému lakovaniu. Aj keď sa laky zdali vo fľaštičkách totožné na nechtoch tomu už tak nebolo. Flormar je svetlejší, má taký teplejší fialový odtieň a tie krásne zelené odlesky na nechtoch proste zmizli. Taktiež začína kryť až v druhej vrstve ale odporučila by som istotne tri lebo aj v tej druhej robí diery. Golden Rose na rozdiel od Flormaru kryje v jednej jedinej vrstve, odtieň je trošku tmavší, chladnejší a omnoho zaujímavejší keďže zelené odlesky vidieť aj na nechtoch. Tiež mám pocit, že má akoby viac trblietok než Flormar. Na fotke ukazovák a prostredník Flormar (dve vrstvy), prstenník a malíček Golden Rose (jedna vrstva).


Čo sa týka schnutia tak samozrejme Golden Rose uschol so svojou jednou vrstvou podstatne rýchlejšie ako Flormar so svojimi dvomi. Suma sumárum mi z toho vychádza ako jednoznačný víťaz Golden Rose. Jasné, Flormar je tiež krásny ale čo sa týka lakovacích vlastností prehráva na celej čiare. A čo, ktorý sa páči viac vám?


Vaša LadyZet.

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. pekné sú oba, ale ja som v 99% za chladné odtiene, takže u mňa vedie golden rose :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fiiiha :)) milujem takúto fialovú oba laky sú krásne

    http://fashion-paradis.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super, že si mi ten GR pripomenula! Už som ho raz mala doma, keď som ho kupovala pre kamošku do Čiech a hrozne sa mi páčil. Už si musím konečne kúpiť svoj :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kozmetika Flormar je aj v Sali.Mala som to šťastie a náhodou ich objavila.Posielajú kozmetiku aj na dobierku.Staci sa im ozvať na e-mail.FORMIX@centrum.sk
    Ešte som to neskusala ale tak mi bolo povedané u nich v predajný.

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta