"Holy Grail" produkt - AVON Planet Spa rozjasňujúce sérum

11:05

Máte nejaký obľúbený produkt bez ktorého si už pomaly ani neviete predstaviť svoj život? Taký, ktorý keď miniete, kupujete znova a potom znova a nevadí vám, že na trhu sa objavujú iné, novšie (a možno aj lepšie ;)) výrobky? Ak sa niečo také vo vašom živote vyskytuje, vo virtuálnom blogovom a YouTube priestore by sa to nazývalo vaším "Holy Grail" produktom. Poznámka: Holy Grail, ktorý by sa dal preložiť do slovenčiny ako Svätý Kalich je vlastne v kresťanstve(a možno aj v iných náboženstvách, nie som si istá) nejaká posvätná vec, zväčša sa hovorí o kalichu, ktorý Kristus použil pri Poslednej Večeri, ktorej sa pripisujú výnimočné až magické vlastnosti. Ja som si minule uvedomila, že vlastne tiež jeden taký produkt mám a je to, čudujsasvete, výrobok od firmy AVON. Viem, že mnoho z vás firmy ako Oriflame alebo AVON veľmi nemusí a ani ja nie som tvrdošijný fanúšik celého ich sortimentu, ale čo-to som už vyskúšala a viem, že je to dobré. A hlavne viem, že u žiadnych iných drogériových značiek také čosi nenájdem. (Ako študentka bojujúca o prežitie na veci typu Dior, NARS alebo MAC fakt zatiaľ nemám financie:))
Jedným z príkladov môže byť takmer celý sortiment z rady Planet Spa. Čo som odtiaľ vyskúšala (a dobrých pár vecí to už bolo), bolo skvelé. Nepreháňam. Stále sa však vraciam k jednej veci a to je Rozjasňujúce sérum s japonským saké a ryžou. Oukej, keď sa pozriete na zloženie, ktoré som vám dole aj odfotila, toho saké ani ryže tam veľa nie je, skôr narazíte na rôzne chemické názvy(ak ste odporca parabénov či silikónov, nie je to výrobok pre vás), ale toto sérum funguje perfektne. 

Balené je v malej 50 ml fľaštičke s pumpičkou, čo naozaj oceňujem, keďže nikde nemusím strkať prsty a tým pádom aj rôzne mikróby a mikroorganizmy. Cena je cca od tých 4-6€, naozaj záleží v akej akcii si ho kúpite. Ja osobne som si ho nikdy nekupovala za plnú cenu, keďže AVON má vždy nejaké zľavy.(Upodozrievam ich, že tie plné ceny tam majú len naoko;)) No a tuto dole si môžete pozrieť zloženie, naozaj nevyzerá veľmi prírodne, ale ja mám, bohužiaľ, skúsenosť, že sa rýchlejšie vyhádžem z prírodných vecí ako z chemických :)

Konzistencia je určite iná na akú ste zvyknutí u krémov. Nie je vôbec mastná, skôr mokrá. Keďže je to sérum, je aj pomerne tekutá. Samotný produkt má bielo-ružovú farbu s čiastočkami odrážajúcimi svetlo(ktoré bohužiaľ na fotke nevidno). Na celú tvár a aj krk vám bude stačiť menej ako jedna pumpička. Produkt je aj po nanesení chvíľu mokrý, trvá asi 30s, kým sa úplne vstrebe. Efekt je veľmi príjemný, pleť sa okamžite vyhladí a rozžiari. Mierne hydratuje, avšak pre suchú pleť určite odporúčam naniesť aj krém. Mne vyhovuje preto, že mám skôr zmiešanú/normálnu pleť(so sklonom k podráždeniu, ale toto zatiaľ nevyvolalo žiadne sčervenanie ani pálenie). Používam ho aj ráno aj večer. Ráno len samostatne, lebo hydratuje ale aj vytvorí ideálny podklad pod make-up, mám pocit, že je to tak trochu aj "primer". Možno to bude tým obsahom silikónov, keďže práve tie sú najčastejšou zložkou všetkých podkladov pod make-up. Večer na neho nanesiem ešte aj hydratačný krém. Výsledkom je hladká rozžiarená pokožka, ktorá sa počas dňa nezačne mastiť(čo sa mi pri krémoch stáva). Samozrejme, nie je to zázračný produkt a nepomáha mi na iné problémy s pleťou, napr. nerovnomernú pigmentáciu či zväčšené póry.

Takže malé zhrnutie:
Pozitíva: balenie, príjemná cena, konzistencia, výsledky
Negatíva: nie je všade dostupný, musíte mať svoju AVON lady alebo ňou samy byť :)
Moje celkové hodnotenie je veľmi dobré, dala by som mu 9,5bodu z 10tich. 

Ak máte nejaké svoje "Holy Grail" produkty, napíšte mi ich, prosím, do komentov, rada sa inšpirujem a vyskúšam niečo nové!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. tak to som dost prekvapena, ze toto tak chvalis :) ja som tento vyrobok asi po dvoch pouzitiach so sklamanim dala niekde stranou, absolutne mi nevyhovovala vona, konzistencia a ani som nemala pocit ze to ma nejaky ucinok, skor mi to pripadalo ako nejaky maglajz na tvari :) ale tak kazdemu nieco ine vyhovuje :) z planet spa mam rada tu fialovu zlupovaciu masku na tvar

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja zas nedam dopustit na masku so sake a ryzou, myslela som ze to serum je blbost, ale presvedcila si ma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vona je dost specificka, v recenzii som ju uplne zabudla spomenut, ale ja ju mam velmi rada, mala som aj take telove mlieko :) Ono nic nezaucinkuje hned, mozno si mu mohla dat viac sanci ako dve pouzitia ;) A obe masky su super!
    NIkavero

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Řady Planet spa jsou od Avonu obecně hodně povedené, já jen vzpomínám na časy, kdy jsem si od nich kupovala krém na ruce z mrtvého moře. Je dokonalý! <3 Celá rodina jsme si ho vždycky kupovali do zásoby... :D

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta