e.l.f. Eyelid Primer - recenzia a porovnanie

15:29

Po asi mesiaci som sa konečne dostala k sľúbenej recenzii a porovnaniu odtieňov podkladu pod očné tiene zo základnej rady firmy e.l.f. Recenzia bude kratšieho charakteru, keďže ich môžete nájsť neúrekom. 

Podklady pod očné tiene na Slovensku zoženiete pokiaľ viem len cez internet (myslím, že v Česku je to podobné), za príjemných 1,73€. Balenie je však pomerne malé, len 5 ml. Bohužiaľ celý jeho koncept nie je najšťastnejší, keďže sa podklad sa nanáša pomocou penového aplikátora, niečo ako u leskov na pery. Tým pádom nemáte absolútnu šancu dostať všetok produkt von, ja osobne som už asi po dvoch týždňoch mala problém dostať von dostatočné množstvo. Teraz sa už musím naozaj snažiť a rozmýšľam o tom, že ho nakoniec rozstrihnem alebo rozrežem, lebo si viem predstaviť, koľko primeru asi vyhodím, keď tak neurobím. Podobný problém s balením mal aj ikonický Primer Potion od Urban Decay, ktorého balenie na naliehanie množstva zákazníkov nakoniec zmenili. Možno by sa firma e.l.f. mohla inšpirovať. ;) 
hore odtieň Champagne, dole Sheer


vľavo Sheer, vpravo Champagne

Slovenský e.l.f. mal v ponuke dlho len jeden odtieň, a to odtieň Sheer. Prednedávnom sortiment rozšírili a dá sa vybrať už zo 4 odtieňov, pribudol odtieň Gold, Pearl a Champagne. Ja som teda na vyskúšanie a porovnanie zvolila jeden z nich, Champagne. Na prvý pohľad ma prekvapilo, aký je tmavý, akosi som od slova "champagne" čakala niečo svetlejšie, ale po rozotrení sa mi uľavilo, keďže stratil na svojej intenzite. Nanášajú sa dobre, sú krémové a na oku sa nezhlukuju. Champagne sa od Sheer líši dosť, Sheer je telovej farby, po rozotrení takmer transparentný, aj keď zakryje drobné žilky, zatiaľ čo Champagne je tmavší, taký sivohnedý, má metalický efekt a početné množstvo väčších trblietok, ktoré mne neboli veľmi po chuti. Na mojich záberoch ich však nevidíte, keďže slnku sa v týchto dňoch veľmi neráči sa ukázať. V realite ich však dosť vidno, takže mojím favoritom preto ostáva Sheer, keďže uprednostňujem matné alebo len jemne sa trblietajúce oči. Ak však používate metalické a trblietavé tiene na dennej báze, mohol by vám Champagne vyhovovať. Podľa môjho menšieho výskumu aj Pearl a Gold sú podobne ligotavé, pozrieť si ich môžete na naozaj kvalitných fotkách napr. na blogu Allura.
Moje porovnanie:
vľavo Sheer, vpravo Champagne

rozotreté swatche, vľavo Sheer, vpravo Champagne

 Čo sa týka výkonu, u oboch je za takú nízku sumu naozaj solídny. Farby očných tieňov zvýrazní a po ich použití som nemala problémy s usádzaním  v ohybe viečka slušných 8+ hodín, čo bez podkladu naozaj nehrozí. Ich výkon som vám nafotila v kombinácii so slabo/stredne pigmentovaným očným tieňom rovnakej značky z paletky Hazy Hazel:
zľava: bez použitia podkladu, s podkladom Sheer a s podkladom Champagne

paleta e.l.f. - Hazy Hazel, skúšaný odtieň je ten vpravo hore
Celkové hodnotenie: 3,5 bodu z 5
Klady: cena, výkon
Zápory: balenie, trblietky v nových odtieňoch

Podklady od e.l.f.-u mám veľmi rada, používam ich už dlhšie, ale chcelo by to zmenu. Poškuľujem po tom od firmy Artdeco, nie je síce najlacnejší, ale počula som o ňom len samé chvály. Nemáte s ním skúsenosti? Prípadne iné odporúčania? Dúfam, že sa s nimi podelíte v komentoch.

P.S.: Už len 4 dni do ukončenia našej giveaway o Aussie 3 Minute Miracle, marhuľový scrub St.Ives, laky Essence a kopu krásnej bižu, takže ak sa chcete zapojiť, ešte máte možnosť!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. Artdeco používám, vyhovoval mi mnohem víc, než tenhle Elfovský, ale po roce mi jaksi seschnul a ztratil na funkčnosti, což mi přišlo škoda, protože jsem nestihla (s denním využíváním) vypatlat ani půlku.
    Ale za ty peníze moc dobře posloužil, já spíš teď pošilhávám po bázi Too Faced. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa veľmi mastia viečka..a teda za tu cenu ako píšeš poslúži tento podklad celkom dobre..ak má niekto viečka normálne/suchšie tak si som istá, že mu tiene vydržia úplne celý deň :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta