ASTOR Skin Match Fusion Make Up

15:42

Po fiasku s make-upom od Bourjois - Healthy Mix Serum (recenzia tu) som sa veľmi dlho rozhodovala, do čoho investovať. Vzhľadom na študentský rozpočet prichádzali do úvahy len drogérkové značky (aj keď stále si robím nádeje na Chanel - Vitalumiére Aqua, ale 50€ je 50€, bohužiaľ...). Moji favoriti boli Astor - Skin Match a Max Factor - Xperience Weightless Foundation. Na Astor ma nalákala Viennettka svojou veľmi pozitívnou recenziou a tým, že sľubuje prirodzený look, čo je pre mňa asi najhlavnejší atribút. Z Max Factor - Xperience som však mala vzorku a textúra aj krytie sa mi nanajvýš pozdávali. Takže som pred sebou mala dilemu a moja nerozhodnosť spôsobovala situácie, keď som raz mala v nákupnom košíku Astor, potom Max Factor, potom oboje a nakoniec som si nekúpila ani jeden. :D

Podľa názvu tohoto článku však už viete, kto bol mojím víťazom - Astor Skin Match (Max Factor mal strašne divne číslované odtiene, z ktorých som sa nevedela vysomáriť a aj cena bola vyššia). Cena bola cca 11€, mňa s 25% DM-kovskou zľavou vyšiel na niečo viac ako 8€. Balenie je klasické, 30ml, je sklenené a má pumpičku. Tá je čierna, teda vyzerá takmer vždy špinavá. Takéto balenie má svoje plusy i mínusy. Plusom je naozaj precízne nanášanie, pumpičkou dostanete von len toľko make-upu koľko potrebujete a nie je z toho takmer žiaden neporiadok. Mínusom je to, že určite von nedostanete všetok produkt, pumpička sa síce dá odskrutkovať(čo je super!), ale sklo nerozstrihnete ani nerozrežete. 



Tento make-up je dostupný v 6 odtieňoch, podľa mňa sú všetky dosť tmavé, takže som automaticky vybrala najsvetlejší, a to 100 Ivory. Nie som nejako extrémne svetlá, ale make-upy s týmto názvom mi zvyknú sedieť najlepšie.

Bohužiaľ, aj ten najsvetlejší odtieň je na moju zimnú farbu pleti pritmavý. Ako najväčší problém by som videla fakt, že má nádych do oranžova... Ja síce mám žlté podtóny pleti, ale make-upy do oranžova ani na mne nevyzerajú bohvieako prirodzene. Našťastie to nie je až také tragické ako napr. u spomínaného Bourjois.
Konzistencia je mierne netypická, nie je veľmi krémová, skôr by som ju opísala ako gélovu a redšiu. Mám pocit, že aj v jeho popise od výrobcu sa spomínali nejaké bio-fúzne pigmenty a gélové elastomery (samozrejme, netuším, o čo ide, podľa mňa hlavne o reklamný ťah ;)), ktoré mali prispievať k efektu "druhej pleti". Každopádne, vďaka tejto konzistencii s ním treba pracovať pomerne rýchlo, inak sa rozotiera nerovnomerne. Už na "swatchoch" na ruke vidno, že odtieň je trochu tmavší ako by mal byť, ale prispôsobí sa farbe pleti naozaj slušne.
Astor - Skin Match, 100 Ivory, denné svetlo

Astor - Skin Match, 100 Ivory - rozotretý, denné svetlo

Kvôli spomínanej textúre mi veľmi nevyhovuje nanášanie prstami,  čo je inak moja obľúbená metóda nanášanie make-upu. V tomto prípade mi však rýchle schnutie spôsobuje problémy s poriadnym rozotrením a ani krycia schopnosť nie je taká, akú by som si predstavovala. Preto som vyskúšala na nanášanie e.l.f. Powder Brush, ktorý má podobný efekt ako tzv. stippling brush, aj keď na to nie je špeciálne určený. Make up jednoducho nanesiem na chrbát ruky a z nej potom štetcom naberám potrebné množstvo, ktoré jemným "vklepkávaním" a krúživými pohybmi nanášam na pleť. Trvá to trochu dlhšie a aj produktu spotrebujete viac, ale efekt je naozaj skvelý. Ak nemáte nejaké vážnejšie problémy s pokožkou, krytie je naozaj vysoké a pleť vyzerá na pohľad takmer bezchybne.

e.l.f Powder Brush z rady Studio

Make-up vyzerá na pleti takmer matne, nie však neprirodzene matne, tvár si stále zanechá jas. Ja preferujem  rozžiarenejšiu pleť, ale s tým mi pomôže každý lepší rozjasňovač. Určite nevytvára pocit ani výzor masky. Výdrž je veľmi dobrá, ja mám normálnu/zmiešanú pleť a jediné miesta, ktoré treba po pár hodinách prepudrovať sú nos a spodná časť čela. Našťastie sa mi z neho nevyhodili vyrážky a ani nespôsobil vysušovanie a šupinky. Bonusom je ochranný faktor SPF 20, ktorý však spôsobuje to, že na fotkách fotených s bleskom vyzerá pomerne mŕtvolne. 

A ako vyzerá Astor Skin Match v akcii?
Pleť bez akéhokoľvek make-upu či korektoru, denné svetlo - farebné nerovnosti a nedokonalosti pleti sú sakra vidno :D

Pleť s Astor Skin Match, nanášaný e.l.f. Powder Brush štetcom,  bez korektoru, denné svetlo, žiaden Photoshop ;)

Astor Skin Match zblízka
Celkové hodnotenie: 8 bodov z 10
Klady: cena, dostupnosť, prirodzený vzhľad, balenie, výdrž, krytie
Zápory: pritmavé odtiene, zvláštna konzistencia, nie veľmi dobre sa nanáša prstami

Moje finálne myšlienky o tomto produkte sú naozaj pozitívne, lebo pomer cena:kvalita je u ňho naozaj dobrý. Som rada, že aj drogérkové značky sa už snažia o kvalitné make-upy a dúfam, že ich bude na trhu stále viac.


Vaša Nikavero


P.S.: Už len dnes a zajtra sa máte možnosť zapojiť do našej giveaway!

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. Co se týče makeupů, je to dost specifická věc, takže tam se tolik podle recenzí neřídím, ale ten štětec musím mít! :D U toho stipplíku mi prostě vadí, že má málo štětin, tenhle bude ideální. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. @Kyky: No ja by som si make-up bez prečítania aspoň 5 recenzií nekúpila. :D Jasné, každý máme inú pleť, ale tie recenzie mi aspoň dajú predstavu, čo môžem od make-upu očakávať a či by mi potenciálne mohol vyhovovať..
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to se mi ulevilo, že pro tebe ten makeup není úplný propadák, když jsi dala na mé doporučení :-) Já ho tedy roztírám vždycky prsty a problém nemám, holt každá jsme trochu jiná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja ani neviem či som nikde čítala lepsiu recenziu perfektny blog ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. perfektná recenzia:) a vyzerá fakt dobre ten makeup:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chcem sa spýtat kde si kupila ten stetec na make up ? ja mam ten plochy a chcem vyskusat aj ten druhy

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sandra: Štetec som kúpila už dávnejšie, klasicky cez ich stránku, keďže elf nie je inde dostupný..
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta