Bourjois Paris - Healthy Mix serum

19:31

Dnes recenzia na výrobok, o ktorom mám chuť písať odkedy som si ho kúpila. Bohužiaľ, nie preto, že by som z neho bola taká nadšená. Jedná sa o podkladový gélový make-up značky Bourjois Paris - Healthy Mix serum.

Make-up som kúpila ešte v skorších jarných mesiacoch, tesne po tom, ako sa objavil v našich obchodoch. Jednalo sa na moje študentské pomery o mierne drahšiu kúpu, stál ma ak sa nemýlim 15,90€. Jeho kúpu som zvažovala dlhšie, robila som si aj menší research - viacero bloggeriek a "YouTube gurus" ospevovali hlavne jeho staršieho súrodenca, Healthy Mix foundation. Healthy mix serum mala byť jeho ľahšia vylepšená verzia, takže som neváhala, po zime som mala chuť na niečo, čo by prirodzene splynulo s mojou pleťou bez toho, aby som to cítila. Opis tohto podkladového make-upu znie lákavo, výrobca sľubuje oživenú, rozjasnenú a zjednotenú pleť. Make-up má obsahovať koktejl z ovocia plného vitamínov - liči, bobúľ Goji a granátového jablka, ktorý ma zabezpečiť oddýchnutú pleť až na 16 hodín.

Moju primárnu nespokojnosť s make-upom spôsobil nevhodný výber odtieňa, do ktorého ma dotlačila slečna vo Fann parfumérii. Vyberala som medzi dvomi najsvetlejšími odtieňmi 52 Vanilla a 53 Light Beige. Keď som ju poprosila o pomoc, vehementne mi tvrdila, že odtieň 52 je pre mňa príliš svetlý. Chyba, že som jej uverila.

Po "celoplošnom" nanesení na tvár sa odtieň ukázal ako nesmierne oranžový, popravde vyzeral ako-tak prirodzene až po dôkladnom rozotretí po celom krku. Utešovala som sa tým, že príde leto a pleť mi mierne zhnedne. Bohužiaľ, teraz, na konci leta môžem konštatovať, že odtieň mi nesedí stále. Hlavne preto, že mám pocit, že make-up po chvíli ešte zoxiduje, stmavne a zoranžovie ešte viac. Preto odporúčam naozaj si dať pri výbere odtieňa pozor.

Balenie je príjemné, obsah 30ml, aj keď ma prekvapilo, že fľaštička je plastová a nie sklenená, čo pôsobí mierne lacno. Obsahuje pumpičku, čo je celkom praktické, avšak u teraz viem, že sa vďaka nej nedostanem ku celému obsahu.




Konzistencia je veľmi tekutá, skôr riedka ako gélová. Ja osobne som viac zvyknutá na krémovejšie make-upy. Nanáša sa ľahko, má ale neuveriteľne slabé krytie, nezakryje takmer nič, iba mierne začervenania alebo slabé kruhy pod očami. Treba ho použiť celkom dosť, cca 1-1,5 pumpičky. Ja ho nanášam prstami, všetky ostatné spôsoby zlyhali, takto sa aspoň takpovediac vstrebe do pleti a nezanecháva stopy po štetci či špongii. Má polomatný finish a pleť vyzerá celkom prirodzene(ak máte vhodný odtieň). Výdrž určite nie je 16 hodín, po takých 5 hodinách už nevyzerá najčerstvejšie a moja T-zóna nutne potrebuje prepudrovať.

Je silne parfumovaný a podľa zloženia obsahuje okrem tých ovocných vitamínov aj veľa silikónov. Predpokladám, že asi niečo z toho spôsobilo fakt, pre ktorý som s týmto make-upom taká nespokojná, a to ten, že sa mi z neho vyhadzujú vyrážky. Niežeby som mala dokonalú pleť, ale na niektorých miestach sa mi proste pupáky nerobia. Mám pomerne citlivú pleť a tá parfumácia je asi na ňu príliš. Skúšala som make-up nepoužívať, vyrážky zmizli, začala som znova, objavili sa, teda som si istá, že je to z neho.

Takže, nanešťastie tento produkt nemôžem odporučiť, ale každá máme inú pleť a práve vám môže dokonale vyhovovať, napr. jedna moja obľúbená britská beauty bloggerka The Beauty Bite na ňho spieva ódy. Treba však podotknúť, že má dokonalú pleť. ;) Budem rada, ak sa so mnou podelíte o svoje skúsenosti s týmto make-upom, prípadne pôvodnou Healthy Mix foundation.


Swatch v tieni.


Swatch na slnku - tu sa najlepšie ukazuje jeho oranžovosť.

Dúfam, že recenzia bola nápomocná, škoda, že v čase mojej kúpy som žiadnu podobnú nenašla. :)


Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta