BarryM - Limited Edition C 029

12:00

Dnes voľno v práci, čo znamená malú recenziu na lak od značky Barry M, ktorý mám popravde nalakovaný na rukách prvýkrát, aj keď ho už istý čas vlastním. Laky a kozmetiku tejto značky si môžte kúpiť iba v ich e-shope, jeden lak obsahujúci 10ml produktu stojí 3,60€, čo nie je nič desivé. Ja som si svoj nekúpila, mala som dostatok šťastia a vyhrala som ho v giveaway, na skvelom Veronikinom blogu, Nails Maniac, ktorý všetci určite už sledujete. ;)

Tento konkrétny lak nemá žiaden názov, verte či nie, jediné, čo je na ňom napísané je Limited Edition C 029. Je dosť možné, že je to kvôli tomu, že mi prišiel v takej 4 - kúskovej sade, z ktorých laky sú samostatne nepredajné. Aj keď podľa mňa mohli potrápiť hlavy trochu viac a nejaké tie mená lakom vymyslieť.

Farba je krásna krikľavá koralová, čo sa na fotkách za žiadneho svetla bohužiaľ nedalo poriadne zachytiť. Je krémová, bez trblietok či shimmeru a nádherne sa leskne aj bez nadlaku. To je možno dôvod, prečo sa na moje ruky dostal tento lak až teraz, pripadal mi totiž ideálny na letnú pedikúru viac ako na manikúru. Chvalabohu, že som prekonala predsudky, lebo k jemne opáleným rukám vyzerá výborne.
Laky Barry M sa mi doteraz vždy lakovali bez problémov, farba je takmer úplne krycia už v prvej vrstve, ja som pre istotu pridala druhú. Schol pomerne rýchlo, taký priemer. Výdrž tiež taký lepší priemer.

Ak by som to mala zhrnúť, ak rady nakupujete cez internet, určite laky Barry M skúste, cena nie je v porovnaní s kvalitou vôbec zlá.

(prirodzené svetlo)


(slniečko)

P.S.: Áno, pri fotení si fakt neviem poukladať prsty normálne, jednoducho si vždy robia, čo chcú. :)

Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta