Yves Rocher - Jardin des Nymphes

21:31

Dnes kratučká recenzia na sprchovací gél z limitovanej edície Jardin de Nymphes od Yves Rocher, a to napriek tomu, že zvyčajne sa takými vecami ako sprchovacie gély na blogu nezaoberám. Tento ma však veľmi očaril a už teraz viem, že sa mi stane v sprche verným spoločníkom aj napriek tomu, že mám ešte pár sprcháčov načatých.

Značku Yves Rocher som dlhší čas prehliadala, najprv preto, že som k nej nemala prístup, a potom preto, že som mala zafixovaný pocit, že je veľmi predražená. Neskôr, vďaka kamarátke, ktorá mi podarovala ich telové mlieko s BIO ovosom a sprchovací gél s bavlníkom, som sa o ňu začala zaujímať viac, pretože oba produkty boli skvelé. A to nielen svojou kvalitou, ale najmä vôňou. V oboch prípadoch bola vôňa iná, na akú som bola zvyknutá. Ako vonia bavlník alebo ovos sa totiž nedá len tak ľahko identifikovať a tvorcovia museli zapojiť trochu viac fantázie. Musím povedať, že sa im to podarilo a vznikli netradičné, ale príjemné vône, ktoré po sprchovaní ešte dlho cítiť na pokožke. Viac-menej sa mi podarilo odbúrať aj predsudok o tom, že Yves Rocher je zbytočne drahý, keďže minimálne v starostlivosti o telo sú ceny prijateľné. Sprchovací gél stojí bežne 2,60€/200ml(rad Jardins du Monde) a telové mlieko 5€/400ml(rad Plaisirs Nature), čo vôbec nie je zlé.

No a minule som zbadala vo výklade ich bannery na limitovanú kolekciu Jardin de Nymphes spolu s lákadlom na zľavy. Neodolala som, keďže som na tématiku víl/nýmf a podobných éterických stvorení zaťažená. Okamžite po ovoňaní toaletnej vody a sprchovacieho gélu som ostala očarená, nádherná svieža kvetinová vôňa lekna sa miešala s typickými vodnými podtónmi. Spolu vytvárali dokonalú harmóniu a keby som mala momentálne väčší rozpočet, určite by som si nekúpila len sprchovací gél, ale aj spomínanú toaletnú vodu. Gél ma v zľave vyšiel 1,90€(v čase písania tohto článku zľava ešte stále trvá!). Môže sa použiť nielen na telo, ale aj na vlasy, ja však s týmto veľmi neexperimentujem, keďže moje vlasy sú veľmi zničené. Textúra je ľahká, nie je veľmi krémový, ale nevysušuje. Dobre pení, čo však znamená, že obsahuje sulfáty, ak nim neholdujete, nebude to výrobok pre vás. Sú v ňom však prírodné zložky a žiadne parabény. :)

Ak máte tiež slabosť na netradičné svieže kvetinové vône, určite po neho bežte ešte kým je v zľave!



Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. vau :) znie to skvelo, ak budem mat cas (a peniaze v penazenke), tak do obchodu urcite zajdem:) urobila si mi nan chut :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som sa tiež stala fandom Yves Rocher. Ale až keď som išla do Nemecka. Značka je omnoho prístupnejšia ako sa zdá a myslím, že majú dobré obchody, človek sa tam cíti veľmi príjemne. Ja som spokojná s ich deodorantmi

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta