Office Survival Guide

8:30

Viem, že názov je pre vás možno mätúci. Práca v kancelárii, čo tam také človek robí, že potrebuje „Návod na prežitie“? No nič čo by mal riešiť Bear Grylls, ale pár vecí pre beauty blogerku by sa niečo našlo ;). Klimatizované priestory a každodenné mnohohodinové krčenie sa za počítačom neprospievajú pleti, vlasom a ani postave. Čo teda robím ja, aby som si miesto, kde momentálne trávim väčšinu času aspoň trochu spríjemnila?

Odhliadnuc od všetkých beauty tipov, mojou základnou radou je myslieť na držanie tela. Mám problémy s chrbticou a bolesti krížov ma trápia takmer každý deň (údel vysokých ľudí, ktorí sa drvivú časť svojho života hrbili a nakoniec ich to dostihlo), a preto sa vedome snažím si pripomínať, aby som na stoličke nesedela ako paragraf. Rozmýšľam aj nad niečím takýmto, keďže to taktiež má podporovať uvedomovanie si svojho postoja – fit lopta na našom pracovisku neprichádza do úvahy, je považovaná za bezpečnostný hazard.
Na podporu správneho držania tela určite môžem odporúčať pilates, ten sa zameriava na posilnenie strednej časti tela a uvedomovanie si svojho postoja. Ja naň chodím 2x týždenne a rozhodne vidím výsledky. Aj počas dňa, ak pociťujem napätie alebo bolesť, zavriem sa na 5 minút do nejakej konferenčnej miestnosti a trošku sa ponaťahujem. Ak na to nemáte možnosť alebo priestor, aspoň sa z času na čas prejdite.
Asi každá žena má na pracovisku so sebou nejaký ten „záchranný balíček“. U mňa je to podobné (a nezriedka ním zachraňujem nielen seba, ale aj kolegyne J). Čo v ňom teda je?

Náplaste – určite ste už aspoň raz zažili nepríjemnú situáciu, keď vám nové topánky až do krvi rozodrali chodidlá. A je to jedno či išlo o baleríny alebo sexy opätky, bolesť je vždy doslova neznesiteľná. Ja mám vždy so sebou aspoň nejaké nápaste. Na päty preferujem väčšie gélové náplaste (z času na čas ich majú v Lidli sa super ceny, inak ich predáva napr. Scholl), keďže najlepšie držia a sú priehľadné. Ale na rôzne boliestky mám aj jednoduché náplaste, ktoré si človek môže podľa potreby nastrihať na ľubovoľné kúsky. Nevyzerajú nič moc, ale rozhodne zachránili už nejednu situáciu.
Pilník/klieštiky na nechty/pinzeta – myslím, že tieto súčasti krabičky prvej pomoci hovoria sami za seba. Aj dokonalá manikúra sa môže niekedy zmeniť na katastrofu a nie je nič otravnejšie ako nalomený necht, ktorý sa vám o všetko zachytáva.
Balzam na pery – pre mňa must-have, lebo aj keď rada nosím výrazné pery, vo všedné dni sa zväčša na viac ako balzam na pery nezmôžem. Zo značiek môžem odporúčať Badgera alebo Crazy rumors, ja mám najradšej rôzne mentolové verzie (ale na zimu znova uvažujem o Chai Latte J).
Krém na ruky – ruky si nekrémujem každých 5 minút, ale v priebehu dňa ma  vždy z času na čas prepadne pocit extrémne suchých rúk. V takom prípade by som sa bez krému nezaobišla. A keďže pracujem s klávesnicou a papiermi, potrebujem, aby sa krém veľmi rýchlo vstrebal. A tuto mám jasného obľúbenca – Balea mlieko na ruky s pumpičkou. Vône stále menia, ja mám momentálne na stole čuroriedkovú verziu. Suverénne však vedie jeho praktické balenie – vďaka pumpičke nemusíte nič šrubovať ani otvárať. Plus, keďže ide len o mlieko, konzistencia nie je tak mastná a extrémne rýchlo sa vstrebáva. Jasné, nie je tak výživný, ako klasické krémy, ale to v práci ani nepotrebujem a radšej uprednostním praktickú stránku.
Antibakteriálny gél – toto možno nie je niečo, bez čoho by som sa nezaobišla, ale považujem to za prakticý bonus. Niekedy mám proste nepríjemný lepkavý pocit na rukách alebo sa idem rovno z práce niekde najesť – vtedy mi sobre poslúži antibakteriálny gél na báze alkoholu, ktorý zlikviduje baktérie i nepríjemný pocit bez toho, aby ste museli použiť vodu a mydlo.
Krabička vreckoviek – nie všetky firmy poskytujú svojim zamestnancom vreckovky zdarma, a tak to nie je ani v našej firme. Ja sa však bez nich nezaobídem, preto si ich kupujem na vlastné náklady. Hodia sa na všetko – rozliatu vodu, pri jedení alebo na rýchle ostránenie lesku z tváre. Ak by som si mala zvoliť len jeden jediný výrobok z tohoto zoznamu, ktorý by som si chcela nechať, určite by som si vybrala krabičku vreckoviek. Ja viem, maximálna nuda a samozrejmosť, ale musíme byť realistickí.
zdroj

Deodorant/parfém – oba sa dajú kúpiť v miniverzii a oba vám pomôžu sa cítiť sviežo aj počas horúcich či náročnejších dní. Pri parfémoch sa dajú zužitkovať rôzne mini vzorky ku ktorým sa človek z času na čas dostane.  Cez leto preferujem rôzne telové spreje, viacero vôní má AVON a populárne sú napr. aj spreje značky Victoria Secrets, ktoré sa u nás však dajú kúpiť iba cez internet.

Tampóny/šumivý panadol  - tie „naše dni“ vedia niekedy pekne potrápiť, takže som vždy pripravená. A prečo šumivý Panadol? Zaberá bleskovo a nedráždi žalúdok.
Bonusoví záchrancovia:
Kvapky do očí – denno-denné civenie do počítačovej obrazovky ešte nikdy nikomu neprospelo, a ak nosíte kontaktné šošovky, je to ešte menšia sranda. Mne úľavu od suchých a páliacich očí priášajú kvapky Hylo-gel. 
zdroj

Dermálna/termálna voda v spreji – recyklovaný vzduch z klimatizácie nie je práve najlepším priateľom pleti, rýchlo sa vysúša a pne. Počas dňa si však na make-up väčšina ľudí krém nedá. Kompromisom sú termálne a dermálne vody v spreji – osviežia a dodajú aspoň trochu prepotrebnej hydratácie.


Priehľadný lak na nechty – pýtate sa na čo? Nie na lakovanie nechtov J. Priehľadný lak na nechty je núdzovou záchranou pri zatiahnutom očku na pančuchách – jedna kvapka zabezpečí, že sa vám nerozšíri do nezvládnuteľných rozmerov. 
zdroj

V práci trávime naozaj veľa času, preto je fajn byť pripravený. Netvrdím, že je nutné mať na stolíku všetko z tohoto zoznamu, ale pár vecí sa určite zíde. Čo máte v práci vy? 

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. Ja cvicim power jogu a je to neskutocne super vec :)) By som asi neprezila, keby som za tyzden nemohla cvicit aspon raz. Je to skvely zvyk a citim, ako to mojmu telu pomaha. Inak mam tiez taky kit - moj obsahuje balzam na pery, naplaste, panadol a korektor. Ten pilnik by sa mi zisiel tiez, no mam len jeden dobry a ten by som isto stratila, kebyze ho vlacim so sebou :D
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok. Musím priznať, že moja práca spočíva v tom istom, celý deň sedím a pracuje s počítačom, oči ma z toho niekedy už tak neznesiteľne pália, že sa to nedá vydržať, takže kvapky mám vždy po ruke. Osvieženie pleti na to veru vždy zabúdam, nejako si neviem na to nájsť čas, aby som sa odobrala na toaletu a tam si pleť osviežila, ale pokúsim sa polepšiť, sama totiž cítim, že klimatizácia dosť vysušuje, ved pijem vodu ako dúha a aj tak som stále smädná. A ten panadol si asi kúpim tiež, pretože ja sa večne napchávam Ibalginom, no všetci vieme, že to nie je nič moc pre žalúdok.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta