Inspirational Thursday - LOVE LOVE LOVE

17:32

Ododnes zakladám malú tradíciu - inšpiratívne štvrtky. Niečo podobné som už videla na viacerých blogoch a tieto inšpiratívne príspevky som vždy zbožňovala - nádherné fotky, skvelé nápady, farby, atmosféra... Niečo, čomu ja neviem odolať.

Môj prvý "Inspirational Thursday" by som chcela venovať fotografovi menom James Moes. Tomu, že som ho objavila, vďačím už spomínanej Sarah Klassen, keďže pomocou jej blogu som objavila asi 50 ďalších.

James Moes je z Vancouveru a jeho špecialitou je fotografovanie ľudí, ktorí sa ľúbia. Fotí svadby, ale aj portréty zamilovaných ľudí a musím povedať, že som ešte nevidela nikoho, kto by tak nádherne vedel zachytiť presne všetky tie krehké okamihy, pohľady, dotyky, z ktorých sa láska skladá. Jeho fotografie sú proste láska v obrázkoch. Viac z jeho práce si môžete pozrieť na jeho porfóliu, ja pripájam môj malý výber z jeho tvorby. Nechajte sa inšpirovať! ;)
http://portfolio.jamesmoes.com/













Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta