Výpredaj značky Essence

12:03

Takže, dnes sa oficiálne začal výpredaj značky Essence aj na Slovensku. Bolo načase. V Čechách beží už pár dní ak už dokonca neskončil. Na Slovensku sú v zľave tieto vecičky:
essence all eyes on me mascara (04)
essence duo eyeshadow (všetky)
essence liquid eyeliner
essence liquid eyeliner waterproof
essence black mania range (mascara, liquid eyeliner, gloss eye pencil, eyeliner pen)
essence stays on and on and on mascara
essence 2in1 kajal pencil (07)
essence long-lasting eye pencil (08,10)
essence mono eyeshadow (15,20,25,26,27,33)
essence quattro eyeshadow (02,03,04,06)
essence lipstick (41,46)
essence XXXL shine lipgloss nudes (02, 04)
essence mattifying compact powder 08
essence blush brush
essence shimmer powder 01
essence clear matt oil free make-up (06)
essence multi dimension XXXL shine nail polish (all)
ess. colour & go quick drying nail polish (02,21,22,31,37,40,52,57)
essence high shine top coat
essence matt top coat
essence glitter top coat
ess. glitter nail hardener
ess. quick shine nail lotion
essence french glam nail sticker (01)
essence nail art cracking base coat (01,02)
essence nail art special effect topper (04)
essence nail art freestyle tip painter (07)
essence nail glue pen
essence sun club waterproof eyeliner (01,02,03)
essence sun club lipgloss (all)
essence sc bronzing powder shimmer (01,02)
essence sc bronzing blush (01,02)

Ja som si vybrala na začiatok len štyri laky na nechty. 57 Purple Diamond, 78 Right, Girl jeden colour &go 21 Fabuless a 71 Wanna Kiss? Multidimensional laky sú za 0,90e všetky a niektoré colour &go sú po 0,75e. 



Prekvapilo ma, že keď som prišla do DM na Dlhých Dieloch v BA okolo cca 10:00 niektoré výpredajové veci už vôbec nemali a pravdupovediac vyzeralo to tam celkom vybrakovane. Čo som naozaj nečakala, prvý výpredajový deň ráno a DM úplne mimo centra. No nevadí, ja som v podstate odišla celkom spokojná, len si neviem predstaviť, ako to tam bude vyzerať zajtra napríklad.

Chcete vidieť tieto laky aj na nechtoch? A ak áno, tak ktorý ako prvý? Plus rozmýšľala som aj nad príspevkom typu čo nosím v kabelke, len neviem či by vás to vôbec zaujímalo hm?

Vaša LadyZet

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. ja som dnes sla do dm cela natesena a ziadne zlavy tam neboli :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten biely vyzerá dobre. Ja nemám prístup k tejto drogérií, takže z výpredajov nebude asi nič...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne sa ich laky moc nepáčia, tak som si uchmatla len matt top coat :) bála som sa toho trochu ale som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta