Make-up trends for FALL 2011

21:08

O najhorúcejších trendoch v lakoch na nechty sme na našom blogu už písali, ja sa dnes zameriam na trendy make-upové. Je ich veľa a pravdou je aj to, že som z rôznych zdrojov mala dosť odlišné informácie, tak vám sem dávam to, čo sa opakovalo asi najčastejšie.

1.Metalické odtiene(najlepšie v smokey verzii)
Pre túto jeseň môžte klasiku ozvláštniť kvapkou metalického lesku. Dobrý tutoriál na podobný make-up môžete nájsť tu, u mojej obľúbenej Lisy Eldridge.
A kto je dostatočne odvážny, farby kovu môže použiť aj na perách či líčkach.
Podobné looky ste mohli vidieť u fashion shows Rodarte alebo Fendi.


2. Objemné dramatické až "spidery" riasy
Ach, niežeby som nemala rada výrazné riasy, ale tento trend mi nesedí. Nosiť sa totiž budú mihalnice s minimálne 3 nánosmi maskary, hrubé, mierne zlepene vyzerajúce, miestami až s hrudkami. No neviem, posúďte sami a slobodne sa rozhodnite či je dobré sledovať trendy za každú cenu. ;)
Takýto look ste mohli vidieť u Chloé, Lanvina, Versace alebo Valentina.


3.Líčka líčka líčka!
Túto sezónu vizážisti Marca Jacobsa alebo Calvina Cleina stavili na výrazné lícenky nanesené pozdĺž lícnych kostí, nielen na tzv. apples of cheeks (nevie niekto aký je na to slovenský výraz???) ako sme zvyknuté. Myslím, že to vyzerá veľmi dobre a pekne to zvýrazní kontúry tváre. 



4. Klasika v podobe dymového líčenia
Módny dom Dior stavil na klasiku. A nestúpil vedľa, keďže precízne vytieňovaným dymovým líčením sa veľa pokaziť nedá. Ozvláštniť ho môžete už spomínanými metalickými odleskami alebo farbami (napr. smaragdovou zelenou).

5. Matná pleť
Po rozžiarenom lete nastáva utlmená jeseň. A to aj v prípade našej pleti. Tá bude túto sezónu prirodzená, je to asi najväčší hit, takže žiadne hrubé nánosy make-upu! 

6. Prirodzené, výrazné obočie
Odhoďte pinzety, stavte na ceruzky na obočie, púdre, vosky! Veď obočie je to hlavné, čo dáva vašej tvári charakter!

7. Matchy matchy make-up
To, čo sa vám ešte minulý rok zdalo staromódne, je dnes znova v in. Ladiace nechty, pery, ale aj oči a líčka si znova vydobili svoje miesto pod slnkom. Je to nielen trendy, ale aj praktické, keďže s jedným, dvomi produktami môžte spraviť kompletný make-up. ;) Znova Lisino video.

8. Plus, ako každú jeseň/zimu, znova sa budú nosiť výrazné červené pery a očné linky.

Zdroje info a fotiek: Elle.com, Lisa Eldridge, Vogue.com, Mdls.cz

Aké trendy ste postrehli vy? Chystáte sa na nejaké limitované kolekcie vychytených značiek?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. ja som zatial trendy nejak nesledovala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si myslim, ze nezaskodi sa trochu inspirovat :) Samozrejme, odtial potial, ako som pisala aj v clanku, niektore veci nemusim a nezacnem ich praktizovat len preto, ze su teraz trendy ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. All these looks are so beautiful! Love all of them :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta