Himalaya Herbals - proteínový šampón a kondicionér

18:38

Často spomínaná čistiaca maska Neem od Himalaya Herbals ma veľmi milo prekvapila a pravidelne ju používam, preto sme aj so sestrou veľmi rady prijali ponuku od online obchodu mojahimalaya.sk na vyskúšanie ďalších výrobkov. Vybrali sme si z ponuky vlasových produktov, konkrétne proteínový šampón a kondicionér. Šampón je určený pre vlasy bez objemu, rýchlo sa mastiace a kondicionér má priniesť lesk a hebkosť vlasov. A ako nám sadli?

1. Proteínový šampón Volume&Bounce
Tento šampón je určený pre mastné vlasy a vlasy bez objemu, osobne spadám viac do tej druhej kategórie, keďže moje vlasy sa síce špeciálne nemastia, ale objem im chýba. Má obsahovať viacero účinných látok, napríklad papáju, uhorku alebo sladké drievko, ktoré majú priaznivo ovplyvňovať stav vlasov.

Balenie má 200ml a kúpite ho za 4,55€ výhradne na tejto stránke. Mne je veľmi sympatické, páči sa mi zvlnený vrchnák i prírodná ilustrácia. 


Zloženie nevyzerá zle, nejde síce o 100% prírodný výrobok, ale nájdete tam naozaj veľa "prírodne znejúcich" ingrediencií, nehemží sa to ani silikónmi. Šampón je číry, žltkastej farby, je pomerne tekutý. Vôňa je zvláštna, citrusová, mne príjemná nebola, silne mi pripomínala čistiaci prostriedok do kúpelne. Šampón pení dobre a zmýva sa ľahko. 


A účinky?
Ja som ostala sklamaná, šampón mi na objem nepomohol. A hlavne, vlasy mi doslova vysušil. Chápem, že je určený na mastnejšie vlasy, ale myslím, že až takúto kalamitu mi na hlavne urobiť nemusel. Tiež sa veľmi nezniesol s mojou pokožkou hlavy, začali sa mi robiť nepríjemné vyrážky. Samozrejme, netvrdím, že podobné problémy budú mať všetci, na ich stránke je pri výrobku veľa pozitívnych reakcií, takže by som nehádzala flintu do žita. :) Ak ho niekto z vás chce vyskúšať, napíšte mi do komentárov, rada ho jednému z vás pošlem, ak máte mastné vlasy, možno to pre vás bude ideálny produkt. 

Aj tento kondicionér si môžete zakúpiť len na stránke mojahimalaya.sk za 4,55€, teraz však majú skoro na všetko zľavu, teda vás to vyjde o niečo lacnejšie. Balenie je veľmi podobné, tiež 200ml a pekný prírodný motív. 
Tento kondicionér je určený na vlasy normálne a ako účinné látky sú uvedené čínska ruža, lotos, ovos a fazuľové výhonky. Sľubuje hebké a lesklé vlasy.


Zloženie je o niečo menej prírodné ako u šampónu, hneď na treťom mieste sú silikóny, ak sa im vyhýbate, nebude to produkt pre vás. Tiež sa tam však mihnú prírodné látky, takže výrobca na obale nezavádza. 
Konzistencia je bežná, krémová, určite nie riedka. Vonia naozaj nádherne, ako ruže, ale nie tie umelé verzie, ale ako čerstvá kytica ruží. Vôňa ma u tohoto výrobku naozaj očarila. 


A účinky?
Kondicionér sa nanáša ľahko a už pri zmývani som cítila, že moje vlasy sú hebké na dotyk a neuzlia sa. Ľahko sa rozčesali a prekrásne voňali. Tiež neutrpeli ani moje kučery a ani môj objem - vlasy teda nezaťažil. Musím povedať, že tento kondicionér je pravý opak šampónu, sadol mi perfektne. Nemá síce prevratné účinky, ale spĺňa to, čo sľubuje, teda hebké a lesklé vlasy. Bonusom je nádherná vôňa, ktorá sa vo vlasoch udrží. Skúšala ho aj sestra a tiež mu nemá čo vyčítať.

Takže, toto je náš pohľad na výrobky značky Himalaya Herbals. Ak vás nejaké zaujali, prezrite si ich stránku, nájdete na nej veľa zľavnených výrobkov. My sme pre vás dostali zľavu špeciálnu, stačí v procese vypĺňania objednávky zadať kód "GIOIA", dať kód overiť a malo by sa vám odrátať 15% zo sumy objednávky. 

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta