Vyhodnotenie pomikulášskej giveaway a vianočné inšpirácie

12:33

Ďakujeme všetkým zúčastneným, sme rady, že nás sledujete a všimnete si aj takúto rýchlu rozdávačku :). Spolu sme narátali 43 platných komentárov a aby bolo vyberanie víťaza nestranné, prizvali sme si na pomoc random.org. 

A toto je výsledok:

Osemnásty komentár patrí Salome, ktorej srdečne blahoželáme a kontaktujeme ju e-mailom ohľadom adresy kde máme balíček so setom Schwarzkopf Volume zaslať.

A keďže dnes máme 2. adventnú nedeľu a nechcem, aby bol tento článok len o vyhlásení víťaza, dovolím si vám ukázať zopár vianočných inšpirácii, ktoré som nazbierala na pintereste počas posledných dní. Osobne som pri vianočnom dekorovaní fanúšikom prírodných materiálov, zvieracích motívov a kombinácií farieb ako červená, krémová, biela či hnedá. Nepohrdnem však ani trblietavými kúskami, aj keď v tomto výbere sa nevyskytujú. ;)

1. Vianočná víla - táto krásavica je momentálne mojou profilovkou na FB (údajne je medzi nami istá podoba :D). Pri pohľade na tú jemnú precíznu prácu sa mám chuť naučiť vyšívať, myslím, že je škoda, že ručné práce tak upadajú. 

2. Horúca čokoláda v jeleních hrnčekoch - čokoláda s marshmallow nepatrí síce medzi slovenské klasiky, ale priznajte sa, určite by ste jej tiež v tejto zime neodolali!

3. Eko stromček - až raz budem mať vlastnú domácnosť, toto v nej určite nebude chýbať. Vianočný stromček pri ktorom nebol zranený žiaden živý strom a ani sa nemuselo nič vyrábať z ropy. Ideálny pre mňa!

4. Vyšívané gule - a zasa sme pri pletení a vyšívaní... No nie sú tieto ozdoby dokonalé? Ten "nórsky" vzor im naozaj pristane. Inak, neviete, kde by som zohnala poriadny hrubý sveter s týmto vzorom? Z obchodov nejako takáto klasika vymizla..

5. Vintage ozdoby - tento motív si viem predstaviť na vianočných pozdravoch, tento týždeň sa chystám nejaké nakúpiť a rozposlať, snáď nájdem niečo pekné aj v slovenských obchodoch.

6. Uzimené sovy - z tohoto obrázku sa rozplývam, mal by byť visieť zarámovaný  na mojej stene minimálne vo formáte A3! :D Obdivujem ten nápad, prevedenie, precíznosť... Perfektná zimná dekorácia!

7. "Prírodné" ponožky - u nás vešanie ponožiek nad kozub zvykom nie je, tiež si však myslím, že sú veľmi pekným doplnkom. V takomto naturalistickom prevedení ešte viac. I keď, môj priateľ vyhlásil, že vyzerajú ako ponožky bezdomovca, tak teraz neviem. :D :D :D

8. Vianočné srnky - ďalší tip na vianočný pozdrav. Snáď to netreba viac komentovať.

9. Stromček pre knihomoľov - skvelý tip pre milovníkov kníh, myslím, že by ani nebolo až také ťažké ho dať dokopy, ťažšie by bolo nazbierať toľko kníh zelených odtieňov a rôznych veľkostí, ktoré by som bola ochotná obetovať.

10. Nádherné svietniky - krásna prírodná dekorácia napr. na verandu. Podľa mňa by boli aj pekným doplnkom na zimnú svadbu. 

Ako som už spomínala, všetky obrázky sú z Pinterestu, hádam mi odpustíte, že som nepátrala až k ich pôvodným zdrojom.
Víťazke ešte raz gratulujeme a ostatným prajeme, aby im to vyšlo nabudúce.

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. krásne inšpirácie :)a gratulujem víťazke

    OdpovedaťOdstrániť
  2. blahoželám výherkyni! :) krásne inšpirácie, takéto natural veci môžem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mimochodom pozývam na Giveaway, ak som už náhodou nepozývala :D

      Odstrániť
  3. aj ja si gratulujem :-)...naozaj som šťastná a veľmi prekvapená a parádne inšpirácie, najviac sa mi páči asi tá horúca čokoláda a tie drevené svietniky...a ďakujem ešte raz :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gratulujem víťazke :) Pozývam Vás aj na svoju giveaway, ktorá prebieha tu:
    http://spwfashion.blogspot.sk/2012/12/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyherkyni gratulujem! a vies, ze ta podoba tam ozaj je? ako si to napisala, hned som, ze kto to povedal mal veru pravdu:), tie vysivane gule su podarene, myslim, ze som take este nevidela:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hmm..i need a hot chocolat like this right now :)<3

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta