Rimmel Lipsticks

19:44

Po dlhom predlhom čase mám konečne čas niečo prispieť sem na náš skvelý blog a som tomu veľmi rada. Konkrétne sa dnes budem venovať rúžom značky Rimmel. Doteraz som rúže moc nepoužívala a moja mánia sa spustila kúpou červeného rúžu od Catrice, o ktorom som písala nedávno. Neviem, ale mám pocit, že rúže sa na zimu hodia akosi viac ako lesky, ktorých mám tiež požehnane. A tak som sa zásobila. Najprv ma očarili, ako veľa iných žien, rúže, ktoré navrhla pre Rimmel Kate Moss. Ten s číslom 07 skončil nakoniec u mňa. Plánovala som naň samostatnú recenziu. ale hneď v ten večer som na tieto rúže objavila na blogoch asi milión recenzií, takže si myslím, že už o nich vieme všetci všetko :). Následne mi moja milá sestra ukázala jej nový úlovok a to rúž tiež Rimmel Moisture Renew 180 Vintage Pink. Hneď ako som si ho vyskúšala tak som si ho bežala kúpiť a aby toho nebolo málo prihodila som do košíka aj Rimmel Moisture Renew 300 Electric Plum. Veď za 2,49e by bolo priam hriech ho tam nechať.


Všetky tri rúže sa mi veľmi páčia a som s nimi nadmieru spokojná. Sú krásne krémové, nevysušujú mi pery (aj keď síce ja si zvyknem stále dať po rúž aj balzam na pery) a tie farby sú úžasné. Vintage Pink a rúž od K.M. 07 sú také nude farbičky, ktoré pristanú takmer každému. 07 je rúž s miernym nádychom do oranžova tak to by mohlo robiť niekomu problém ale aj som s týmto odtieňom veľmi spokojná. Vintage Pink je krásna staroružová a ja sa v nej neviem kvôli čomu cítim tak trošku princeznovsky :). A Electric Plum je mojím absolútnym favoritom čo sa týka tejto zimy. Je to jeden z tmavších odtieňov ale je zasa nositeľný aj cez deň. Na tmavé odtiene ma celkom namotala Max zo seriálu 2 Broke Girls. Je to skvelý seriál inak takže odporúčam :)
Na fotke máte všetky tri odtiene plus na prvom obrázku mám pery natreté len balzamom (pre porovnanie).

(len balzam, 07 by Kate Moss, Vintage Pink, Electric Plum)

To by bolo pre dnešok hádam všetko, dúfam ale, že absencie príspevkov už nebudú také dlhé ako tento týždeň. Plus ešte jedna foto môjo dnešného mini nákupu :) Nedalo sa odolať. 
LadyZet.



Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

  1. Jeee tu electric plum mam taky a naposled jsem ji mela na puse snad loni v zime...dekuju za pripomenuti :D

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta