Moja šnúra spomienok

21:23

Viete, že ak sa chcete dozvedieť, aký je priebeh chrípky, Google vám nájde len samé informácie o tom, koľko ľudí na ňu ktorý rok zomrelo a ako vás to takmer určite zabije tiež? :D Ja už týždeň bojujem so svinsky silnou chrípkou (teda momentálne už len s jej následkami), ktorá mi viac než znepríjemňuje život a plány a hlavne, nechce sa ma stále úplne pustiť. Takže, papajte pekne vitamíny a pite multivitamínové šumáky, lebo toto chrípkové svinstvo je momentálne všade okolo nás. Mne to chrípkové besnenie bolo len na jednu vec, totiž, v horúčkovom delíriu som si konečne objednala Korres lip butter v odtieni Wild Rose, po ktorom som poškuľovala už dobrý rok a pri triezvom premýšľaní mi stále prišiel nehorázne drahý. No pri horúčke 39 stupňov Celzia a po štyroch dňoch blúznenia v posteli to vyzeralo trochu inak. :D
Plus, ako bonus sa mi pokazil foťák, takže v najbližšom čase vás nebudeme môcť potešiť kvalitnejšími fotografiami. Toľko dobrých správ na úvod. :D

V dnešnom článku vám chcem napísať o super truper balíčkoch, ktoré z času na čas tvorí Dominika z blogu Čo Domča robí? Určite ju všetci sledujete, ale možno ste si tento jej geniálny počin nevšimli, preto viac infa o prvej edícii nájdete tu. V skratke ide o balíčky, v ktorých nájdete krásne vytvorené a pripravené komponenty na rozkošné DIY dekorácie či iné menšie projekty. V prvom bola sada na vytvorenie "šnúry spomienok", teda šnúry, na ktorú ste si mohli krásnymi štipcami pripevniť fotky a spomienkové vecičky. Išla ku mne pomerne dlho, keďže Slovenská pošta opäť nesklamala, ale konečne ju mám a bezpečne visí na svojom mieste. Dominika mi doručila sadu ružovo-bielych pásikavých štipcov, prírodný motúzik, klinčeky (ktoré som ja ale nepoužila, lebo by nám asi odpadlo pol steny :D) a veľmi pekné obálky a ozdobné papiere. Celé to aj vrátane poštovného stálo len 5€, čo je ozaj super, lebo hoci možno by sa to dalo zohnať lacnejšie, ale kto by vám to dal tak krásne dokopy? Je to niečo ako instantná polievka, stačí len "zaliať". ;)







Čo poviete, že to má šmrnc? Ja Dominike ďakujem a budem silne uvažovať aj nad ďalšou edíciou, z ktorej nám niečo vyzradila tu. Dúfam, že ju tiež podporíte v jej snažení, určite si to zaslúži!

Už keď mám dnes taký vykecávací článok, môžem spomenúť aj Swing Time v KC Dunaj, na ktorom sme aj so sestrou a pár kamarátkami boli. Pozitívne bolo, že sme sa pekne vyfinitili a celkom slušne zabavili už doma. Tak trochu negatívom bol podľa mňa samotný Swing Time, lebo som ostala mierne sklamaná v tom, čo reálne ponúkal. Veď posúďte sami, prišli sme tam asi okolo deviatej-pol desiatej a už sme si ani nemali kde dať kabáty, normálne sme ich museli mať na zemi (a tak aj na druhý deň vyzerali), z celkových 2-3 hod, čo sme tam boli, živá kapela hrala asi 15 min a celkovo sa mi to zdalo neskutočne prepchané a precenené, je okolo toho strašný frmol, vždy je to vypredané, ale okrem pekne nahodených ľudí a fajn hudby (ktorá miestami zahŕňala aj remixy Nancy Sinatrovej, ktorá svoje najväčšie hity nahrala hlboko v rokoch 60-tych, ktoré so swingom už teda nič nemajú) ma to nezaujalo a pochybujem, že za to ešte niekedy dám ďalších 7€. Ale každý podľa svojho vkusu, ja celkovo nie som na hromadné akcie a diskotéky, a toto malo aspoň ten príjemný starosvetský nádych. :)



Poslednou vecou, ktorou vás pootravujem je to, že aj my usilovne testujeme novinky firmy Bioderma, a to BB krém, make-up a vylepšenú micelárku a z každého výrobku máme aj pre vás! Tešíte sa? :)

Všetkým vám prajem úspešný štart do nového týždňa bez choroby, ja sa idem kurírovať, v stredu už totiž musím byť úplne fit.

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. swing time to musela byt riadna sranda

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej :3 som rada že sa páči :) a hlavne že sa nestratil a nakoniec dostal k tebe :D

    inak mne sa na Swing time veľmi páčilo kvôli atmosfére, ale tiež mi to prišlo precenené, čakala som trochu viac, vzhľadom na to, aký je o to záujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. strašne milá šnúrka :D ja si veci lepím rovno na stenu a potom aj tak vyzerá..
    mne sa na swingu páčilo :D mala som aspoň dôvod dať si prababkine šaty a aspoň chvíľu sa cítiť fancy. a keď sa v pondelok niekto pýtal čo sme cez víkend robili tak som nepovedala doma učila, ani pod mostom sa ožrala, ale že som sa kultivovane bavila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. šnúra spomienok je úžasný nápad, musím si ju zaobstarať aj ja ^_^
    Značku Biodermu mám veľmi rada, zvykla som si na ňu... avšak tieto nové produkty som ešte nestihla vyskúšať.. Micelárku používam Sensibio H2O, a chcela by som vyskúšať aj túto novú vylepšenú H2O AR... Takžiež aj AR BB krém aj make up.. Neviem sa dočkať tvojich recenzií na ne ^_^
    S pozdravom Lieenka :-*

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta