Narodeniny so Sashe

20:47

Začiatkom februára sme mali sis a ja narodeniny. Veri tiež mala aj meniny. A čuduj sa svete najviac darčekov pochádzalo práve z nášho obľúbeného Sashe. Takže keďže som dnes po sto rokoch mala aké také voľno (ak sa písanie diplomovky dá nazvať voľnom), tak som ich pre vás pofotila. 

1. Brošničky "slečna Medená a slečna Dotty" od eWoluce
Jedna krajšia ako druhá. Hádajte, ktorá je moja a ktorá sestrina :) Návod ako tieto brošničky vytvoriť sa už na Sashe tiež objavil, my sme však rady, že túto drobnú prácu urobil niekto za nás. Dievčatká vyznejú krásne či už na zimnom kabáte alebo na outfite pod ním. 


2. Sviečka "Jar premohla zimu" od Evy Liptakovej
Na Sashe sviečky nepredáva až tak veľa ľudí ako napr. doplnky. Eva Liptáková je podľa mňa jednou z najšikovnejších tvorcov. Jej sviečky sú originálne, farebné a dokonca aj voňavé. Ich ceny sa odvíjajú od veľkosti, ale nie sú premrštené. Ak máte zohnať darček pre tetu či mamku a neviete, čo presne by sa im páčilo, jej sviečky budú skvelým darčekom, keďže krásne oživia každý interiér. 

3. Prírodné mydlá od Decolio
Sestra je milovníčkou mydiel, preto jej gratulanti doniesli pár do zásoby. Decolio má veľmi kvalitné, voňavé mydielka, ktoré vám navyše pošle aj pekne zabalené. Má celkom široký sortiment a druhy mydiel často obmieňa, preto sa môže stať, že rovnaké tam o pár týždňov už nenájdete. Vyrába taktiež sviečky, tie sme však ešte nemali možnosť vyskúšať. 

4. Čelenka "Čerešne by Hogo Fogo" od Lizy
Hogo Fogo je na Sashe známe meno, má prenádherné čelenky plné kvetín a šťavnatých čerešní a jahôd. Sú naozaj krásne a po tejto čerešňovej sestra už veľmi dlho túžila. Vyzerajú ako živé a navnadzujú nás na blížiacu sa jar. Výraznejšie a väčšie čelenky od Hogo Fogo sú už aj výrazne drahšie, sestra sa však chystá ešte na túto kvetinovú Rosie. Nevýhodou je, že predajkyňa  má veľmi dlhú dodaciu lehotu, takže ak čelenky chcete kúpiť ako darček, rátajte aspoň s mesiacom dopredu. 

5. Čelenka "Industrial Punk Dragonfly" od bosbubalus
Čelenka s vážkou je darček od bratov. Terezka vytvára aj šperky nielen s vážkami, ale aj s motýľmi z kože, ktoré vyzerajú, že sa už už chystajú vzlietnuť. Jej práca je naozaj precízna a originálna, s jej výrobkami určite vystúpite z davu. 

6. Obšívané náramky od akity
Akitu som objavila náhodou, keď som hľadala nejaké pekné náramky na leto. A už mám teda od nej zopár kúskov doma. Krásne vyzerajú navrstvené na ruke s inými kúskami. Už nech je leto a môžu správne vyniknúť.

7. Náušnice z polymérovej hmoty od .Zu.zu.
Veľké kvetinové náušničky sú darček od priateľa, tie s visiace s maličkými kvetinkami som si už kúpila sama, keďže ma úplne očarila neuveriteľná precíznosť s akou sú vytvorené. Pravdupovediac, momentálne ich úplne milujem a som si na sto percent istá, že nie sú moje posledné zo Zuzkinho obchodu. Treba to však starostlivo sledovať, lebo sa míňajú ako teplé rožky :)

8. Náušnice "Egypt" od RTDesign
Tieto náušnice sestra mala dostať už na Vianoce, avšak predajkyňa to napriek sľubu nestihla. Celkovo s ej výrobkom nie sme spokojné, keďže napriek vysokej cene dodanie trvalo večnosť a zlaté korálky na náušniciach sú výrazne poškriabané. Aj napriek tomu sú však veľmi pekné a ľahko kombinovateľné. 

9. Peňaženka "Red DOTS" od Irus
Ručne robená peňaženka bol taktiež darček od priateľa. Je veľmi kvalitne ušitá, škoda len, že sa do nej nevmestí poriadne mojich milión vernostných kartičiek a podobných blbostí :)


Ešte raz ďakujeme tým, ktorí na nás mysleli a obdarovali nás takýmito krásnymi vecami. A čo vy, želáte si na sviatky vecičky zo Sashe? 

Plus pripájame fotku z našej 1930s mafia štylizovanej párty. :) A nezabudnite na giveaway s novinkami od Biodermy, zapojiť sa môžete do konca februára!

Vaša LadyZet

Môže sa vám tiež páčiť

6 komentárov

  1. Krásne vecičky.Najviac sa mi páčia náušničky 7. a prírodné mydlá 3. Nech vám slúžia ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné veci... tie visiace náušnice sú prenádherné :)

    Giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta peněženka! Miluju červenou s puntíčkama, nádhera :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nadherne vecicky, nausnicky od zuzu mam aj ja, presne tie iste ako na foto nalavo. ozaj, dufam, ze si dala negativne hodnotenie tej predajkyni RTDesign, toto sa fakt nerobi, ze poskriabane...v obchode by si si ich take nekupila

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásne veci a máte dokonalé vlasy, obe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. baby, vy uz mate obe rovnaku farbu vlasov?:) sekne vam to!

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta