Ako zničiť celulitídu (feat. AVON Solutions CelluBreak)

18:46

... a nebudú na to stačiť len krémiky. Zdá sa mi fascinujúce, ak si niekto naozaj myslí, že si svoje "pomarančové" partie pár týždňov ponatiera nejakou zázračnou emulziou, pomasíruje inovatívným nádstavcom alebo rukavicou a celulitída bude fuč naveky a navždy. Milé dámy, tak s týmto nerátajte. A ja som si toho taktiež vediomá, preto keď som dostala ponuku na testovanie anicelulitídnej novinky od AVONu, vedela som, že ak chcem vidieť výsledky a objektívne posúdiť či krém napomohol zmiznutiu kráterikov na mojom tele, budem musieť spraviť niečo viac.

Preto som sa rozhodla, že konečne aj ja vyskúšam tú slávnu Jillian a jej program 30 Days Shred. Plus, aspoň v rámci normy si budem sledovať, čo jem. K tomu každý deň natieranie emulziou CelluBreak a uvidíme, čo to dá.

Takže, aký bol môj plán a ako sa mi ho podarilo dodržiavať?

1. Jesť čo najzdravšie
Priznám sa, toto je pre mňa asi najzložitejšou métou. Rada jem a rada jem chutne. A aj zdravo, ale povedzme si narovinu, po prvé, zelenina (hlavne tá ktorá nevyzerá totálne umelo) a rôzne zdravé, nedajbože bio veci zvyknú byť neskutočne drahé. Pre študenský rozpočet žiadna sláva. Takže žiadny bio zdravý nadšenec sa zo mňa nestal. Čo sa mi však dodržiavať podarilo je jesť pravidelne a nepreháňať to s porciami. Snažila som sa tiež vynechať nadmerné množstvo "snackov", najmä tých plných cukru (ten je inak ešte väčší pridávač kíl ako tuky, ak náhodou neviete). Keď už tak, dala som si zopár orieškov, sušeného ovocia alebo talianské grissini tyčinky. Sem-tam ovocie, ale keďže ešte nezačala tá pravá sezóna ovocia, ktorého mám rada, uspokojila som sa s občasným banánom alebo hroznom. Plus, stále pijem veľa veľa vody, všade so sebou nosím svoju ekologickú fľašu Earthlust a pravidelne si z nej usŕkavam. Samozreme, moja strava nie je ideálna, jem na čo mám chuť (to myslím doslova, nevyhýbam sa ani poriadnym domácim hamburgerom alebo si dám aj pizzu), ale snažím sa obmedziť veľkosť porcií.

TIP: Veľmi sa mi osvedčilo si na raňanjky dávať ovsenú kašu (porridge) - s jablkami, banánmi alebo orieškami. Neskutočne ma zasýti a v pohode bez hladu prežijem až do obeda. Predtým som zvykla byť hladná už okolo desiatej.
2. Začať sa hýbať
Odjakživa som neznášala šport. Som lenivec lenivý, mám traumu z kolektívnych športov a nerada sa zadýcham.  :D Vážne. Preto som sa nikdy nedostala k tomu, aby som niečo začala robiť naozaj pravidelne a aktívne. Skúšala som behať, stále ma lákala zumba, párkrát som bola aj na Pilates a fitko, ale stále ma odradilo to, že som niekde musela chodiť, že to bolo monotónne, že som vlastne nevedela, či to robím dobre, aj to niečo stálo... Tak som začala s domácim programom Jillian Michaels, o ktorej už písal a hovoril asi každý - pozrite si napr. článok u Lili. Na takto program vám stačí priestor bežnej obývačky, karimatka, ľahšie činky (alebo fľaše s vodou), PC a 30 minút čistéh času. To všetko denne mám, takže výhovorky išli bokom a pustila som sa do cvičenia.
V skratke u Jillian ide o 30 denné cvičenie (každý level 10 dní), pričom každý deň cvičíte len 20 minút (bez rozcvičky a strečingu). Počas dvadsiatich minút sa však nezastavíte a v rýchlom slede striedate posilňovacie cvičenia, kardio a cvičenia na brucho. Poviem vám, ak ste tak bez kondičky ako ja, je to makačka, precvičíte si doslova každý kúsok tela. ALE... Je to efektívne a stojí to za to. Ja momentálne končím level dva a vidím jasné zlepšenie hlavne na mojich tenkých pavúčich rukách - normálne teraz môžem vidieť, že mám nejaké svaly! Navyše mám štíhlejší driek a už teraz vidím, ako sa mi spevnili takmer všetky svaly na tele. Ja osobne som vcelku chudá, takže som si nevšimla žiadny zásadný úbytok váhy (a to ani nechcem), asi len kilo a pol alebo dve, ale som výraznejšie fit a takmer sa až teším na každodenné cvičenie.
TIP: Nevynechajte ani deň! Je to len polhodinka, tá sa nájde vždy. Ak si nájdete výhovorku jeden deň, nájdete si ju aj druhý a program nikdy nedokončíte.

3. Zabojovať s celulitídou aj lokálne
No a konečne prichádza na scénu aj výrobok, ktorý mi AVON zaslal na testovanie. Vyskúšala som už viacero aniticelulitídnych prípravkov, u žiadneho však výsledky neboli nejako zásadné.A musím priznať, že to častokrát bolo aj mojím pričinením, neznášam sústavné natieranie sa, navyše, keď tento druh výrobkov zvykne byť ešte aj lepkavý a zle sa vstrebáva.Takže som bola zvedavá, čo mi predvedie AVON a ich novinka Solutions CelluBreak.
Ale najprv základné fakty. Balnie má 150ml, oficiálna cena je 13,90€, ale momentálne je v katalógu sa 4,90€ a predpokladám, že ani potom nebude bežne drahší ako takých 7€, čo je slušná suma, anticelulitídne výrobky sú všeobecne pomerne drahá záležitosť. Sľubuje veľké veci, a to nielen redukciu prejavov celulitídy, ale aj zvýšenie spaľovania tukov. Samotný produkt je gélovo/krémovej konzistencie, bledožltej farby a príjemne citrusovej vône. Mal by sa nanášať každý deň 2 krát, to je však pre mňa nonsens, aby som ešte ráno stihla aj masáž proti celulitíde, takže som ho používala len raz denne. Rýchlo sa vstrebával, krásne voňal a po pár minútach som začala v nanesenej oblasti pociťovať mierne chladenie, nie však nepríjemné, skôr v štýle: "ono to niečo naozaj robí" :D.
A výsledky? Aktívne ho používam cca 3 týždne a pomaly ale isto sa blížim na dno balenia. A musím povedať, že v kombinácii s vyššie spomínanými aspektami ako je strava a cvičenie s Jillian tento výrobok naozaj funguje. Pokožka v inkriminovaných partiách je výrazne jemnejšia a vypnutejšie, cítim ako sa mi spevnili boky a mizne tzv. muffin top. A čo je hlavné, celulitídu vidno už len pri dôkladnom skúmaní, teda stláčaní pokožky. Čo by som rozhodne nazvala pokrokom, lebo predtým ju už bolo vidno aj pri bežnom pohľade. Musím povedať, že som s emulziou CelluBreak spokojná, zázraky som nečakala a ani som sa ich nedočkala, ale účinky rozhodne má. Už som si objednala ďalšiu. ;)
zdroj


Fuu, ak ste čítali celý článok, tak sa vám divím, podaril sa mi extra dlhý. :) Ak sa vám nechcelo, pozrite si aspoň zvýraznené časti, v nich je to najpodstatnejšie. Ak by ste mali k hocičomu ešte nejaké otázky, kľudne sa pýtajte v komentároch, ale v podstate so sebou nerobím nič, čo by ste už niekde nepočuli, ak sa zaoberáte problematikou zdravého životného štýlu a cvičenia. 

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. ..ja takýmto krémom veľmi neverím. Podľa mňa u teba zafungoval skôr ten šport a redukcia cukrov :)
    Ináč aj ja teraz "poskakujem v rytme Jilian", lebo tých pár minút si fakt nájdem každý deň a normálne ma to baví :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja osobne si myslim, ze nejaky efekt, predsa len maju. Lebo hoci urcite si su tym hlavnym, co celulitidu odstrani, ako doplnkova starostlivost su super. Nemyslim, ze hladku a vypnutu pokozku mam z toho cvicenia :)
      Ja som inak momentalne v Jillian na leveli 3 a vobec sa mi nepaci, niezeby bol nejaky tazky, ale pride mi o nicom, akurat ma z neho bolia kolena a chrbat a treba tam tak skakat, ze by susedom pod nami strop padal, keby som to chcela robit poriadne. V leveli 2 som aspon mala pocit, ze makam, tento spravim ako nic, a akurat ma bolia klby potom :/
      Nikavero

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta