Výherca giveaway o novinky Bioderma

18:44

Takže, po zmazaní komentárov, ktoré sa netýkali giveaway nám vyšlo krásne číslo 58 zapojených, za čo vám veľmi pekne ďakujeme, tešíme sa vašej priazni a sľubujeme, že táto rozdávačka nie je ani zďaleka posledná, práve naopak. Vysoké číslo zapojených naznačuje, že ceny boli lákavé, o čo sa teda hralo?

Cenami sú 3 (technicky vzaté 4) výrobky značky Bioderma z rady Sensibio:
- micelárna voda Sensiobio H20 AR 250ml
- Sensibio AR BB Krém v svetlom odtieni
- Sensibio AR kompaktný make-up vo svetlom i tmavom odtieni (na obrázku je len jeden z nich)


Žrebovanie sa uskutočnilo pomocou starej známej stránky random.org. Poviem vám bol to boj, ráno mi stránka random.org vôbec nefungovala, už som zvažovala, že to vyžrebujem ručne, nechala som si to však na večer a stránka (alebo naše internetové pripojenie) sa našťastie dali dokopy.A koho si teda vybral Mr Random???

Šťastie sa obrátilo na komentár s poradovým číslom 39, čo je Ralica, srdečne blahoželáme a kontaktujeme ťa!

Ostatným ešte raz ďakujeme a budeme rady, ak nás aj naďalej budete sledovať. Špeciálne by som chcela ešte poďakovať Polanke za veľmi pekný komentár, ktorý nám v rámci zapojenia sa do giveaway nechala pod článkom, vďaka takým čitateľkám nás písanie neprestáva baviť! Polanka, tiež ti píšem mail, rada by som ti zaslala v mojom aj sestrinom mene nejakú maličkosť. :) 

Prajem vám pekný víkend!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. Oooo ake mile prekvapenie! Velmi sa tesim,je to asi moja prva vyhra vobec :D
    A inak, ten Corine krem uz mam doma a je uuuzasny ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och! o jedno cislo ma to obislo :D:D gratulujem :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta