“Naprírodno“ alebo novinky z iHerb

9:00

Dnešný článok mal patriť medzi tie kratšie, keďže môj posledný nákup na iHerb nebol veľmi rozsiahly, ale poznáte ma..  :) Objavila som dve nové značky a vopred môžem povedať, že ich výrobky vyzerajú viac než zaujímavo. Nejaký ten týždeň-dva už výrobky testujem, preto vám hneď predstavím aj moje prvé dojmy.


Prvým výrobkom je overená klasika, len v ďalšej verzii. Ide o balzam značky Badger, ktorý som zvolila vo vcelku jesenno-zimnej kombinácii zázvor-citrón, ktorá vo mne automaticky evokuje čaj prori chrípke a nádche. A presne takto balzam aj vonia, myslím, že som mala čaj Mistral, ktorý voňal totožne. Balzamy Badger sú mastnejšej konzistencie, keďže na prvom mieste obsahujú olivový olej. Hydratácia je priemerná, pre mňa je to skôr balzam na deň ako na večerné hutnejšie ošetrenie pier.

Ďalší výrobok bol neskutočne dlho v mojom iHerbáckom wishliste. Už istý čas sa snažím nájsť výrobok na čistenie pleti, ktorý by mal krémovú konzistenciu, avšak aj napriek tomu by neupchával póry a pleť naozaj vyčistil. Zaujímavá kombinácia v čistiacom kréme značky Acure – mäta a arganový olej ma nadchli a s nimi aj veľmi sympatické zloženie výrobku. 

Už predná strana naznačuje, že výrobok sa vyhýba všetkým najčastejšie používaným chemikáliám – parabénom, silikónom či PEG-om. Balenie je podľa mňa dosť na figu, biele a matné, takže sa na ňom otláča doslova všetko. Pri odstraňovaní make-upu nie práve ideálna záležitosť.

Konzistencia je zvláštne krémová, akoby obsahovala íl zmiešaný s olejom. Pri styku s vodou nepení, skôr vytvorí akúsi mliečnu emulziu. Má výraznú mentolovú vôňu s akýmsi čudným zemitým podtónom, ktorý nie je práve najpríjemnejší. Dá sa to však zniesť.
Osobne som sa ho neodvážila naniešť do blízkeho okolia očí, v niektorých recenziách na iHerbe sa sťažovali, že vraj štípe. Aj tak oči neodličujem na mokro, ale micelárkou, preto mi to v podstate ani neprekáža.
Hodnotím teda pozitívne, aj keď by som ho odporučila skôr na suchšiu, menej problematickú pleť. Ja mám po jeho použití niekedy pocit „nedostatočnej čistoty“, preto akurát zháňam nejakú čistiacu kefku/hubku, ktorá by mi umožnila póry čistiť viac do hĺbky..
No a samozrejme, aby som nezabudla, informáciu ktorá zaujíma všetkých – cenu. Vzhľadom na objem 118ml je pomerne vysoká – 12.94 USD, čiže necelých 10€. Nie je to práve typická dorgérka, ale ani nič prehnané.
Značka Acure ma však rozhodne zaujala, ich sortiment zahŕňa pleťovú, telovú a dokonca i vlasovú kozmetiku, takže bude z čoho vyberať. Momenálne pokukujem po ich pleťovom toneri s ružou a červeným čajom alebo pleťovom krémena odstraňovanie farebných nerovností s probiotikami. Uvidíme čo vyhrá pri najbližšom nákupe :)

Ďalšia značka, ktorá ma pre zmenu upútala obalmi (osobne mi trochu pripomínajú Bodyshop) je značka Desert Essence. Je taktiež známa tým, že je vegánska, netestuje na zvieratách a má naozaj široký sortiment (obsahuje napr. aj zubné pasty či tekuté mydlá). Mňa zlákal výrobok z ich ponuky starostlivosti o vlasy. Všetky šampóny a kondicionéry vyzerajú viac než lákavo a priznám sa, že som vyberala hlavne kvôli vôni – kto by nechcel, aby jeho vlasy voňali ako čerstvo natrhané maliny?  Obal kondicionéru na lesk vlasov Red Raspberry to rozhodne evokuje.

Tuto je pomer objem/cena prijateľnejší, za 237ml zaplatíte 6,05 USD, teda necelých 5€. Znova viac ako drogérka, ale vyhnete sa silikónom, parabénom i sulfátom.
Celkovo mám pocit, že bezsilikónové kondicionéry sa dajú rozdeliť na dve kategórie. Tie, ktoré aj napriek tomu, že ich neobsahujú pri používaní evokujú podobný pocit – teda vlasy akokeby obalia, a tie sa akokeby kĺžu, sú instantne hebké na dotyk a je jednoduché ich rozčesať (napr. bezsilikónové kondicionéry Balea alebo Yves Rocher. Druhou kategóriou sú prírodné kondicionéry, ktoré sa do vlasov doslova vcucnú a na prvý pocit sa vám zdá, akoby ste si do nich nič nedali (Avalon Organics, Alverde). Po vysušení sú však vlasy príjemné hebké. Kondicionér od Desert Essence definitívne spadá do prvej kategórie, čomu sa osobne teším, lebo moje vlasy sa momentálne dosť ťažko rozčesávajú (už dávno som ich nemala v takom zlom stave ako teraz, asi je čas na radikálnejší strih) a bez pomoci to ide katastrofálne. Nevonia úplne ako maliny, ale vôňa je to príjemná. Zatiaľ ho hodnotím priemerne, nie je to žiaden zázrak, ale vlasy pekne zjemní.
Samozrejme, aj u značky Desert Essence ma zaujali aj iné výrobky v ich sortimente. Zálusk si robím na telové mlieko v sympatickej zimnej kombinácii Spicy Vanilla Chai, fajn vyzerá aj hydratačný telový peeling s bambuckým maslom.

Ako vidíte, hneď po jednom nákupe sa chystám na ďalší. Osobne mám zatiaľ s iHerb výlučne dobré skúsenosti (aj keď som čítala viacero hororových príbehov o nedoručenom tovare a neochote vrátiť peniaze). Btw, pripomínam fakt, že pri nákupoch z krajín mimo EÚ treba dať pozor na clo (22€ je limit, po ktorom vám môžu tovar zadržať na colnici a chcieť od vás platbu DPH a ak je objednávka vyššia ako 150€, poplatky budú ešte vyššie).

Ako sa vám pozdávajú moje nové objavy? Nakúpili ste už niekedy na iHerb?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. Čo sa týka toho čistenia pórov, ja už dlhšie zvažujem tú Porebrush. Čítala som na ňu dobré recenzia a vyzerá byť jemná a tak vhodná aj na citlivejšiu pleť. :)
    http://porebrush.com/shop/porebrush-classic/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jestli já bych neměla změnit na ten iHerb názor.... :-) To čistidlo vypadá dobře. Na druhou stranu své zlato jsem už objevila, tak proč dát na rozmary a měnit... no uvidíme :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta