Dni Marianne 2014: New In

9:00

Časopis Marianne považujeme za jeden z naj na česko-slovenskom trhu. Oproti dajme tomu Elle je v ňom oveľa viac zmysluplných článkov a nositeľnej módy. V neposlednom rade sa tešíme aj každoročnej akcii konanej pod jeho záštitou  - Dni Marianne. Kupóny sú na Slovensku síce omnoho chudobnejšie ako v ČR, avšak na začiatku sezóny, keď sú výpredaje ešte ďaleko a človek potrebuje doplniť šatník, sa šikne každá zľava. 

So sestrou sme teda vyrazili na "shopping" a myslím, že sme kupóny sme tento rok patrične využili. Toto sú naše nákupy. :)

Asi najlepšia zľava sa mi tento rok podarila v Orsay. Už dlhší čas som pátrala po koženej bunde (z eko kože, keďže na tú z pravej nie je momentálne rozpočet) avšak všetky sa mi zdali buď predražené, tenké alebo prikrátke (asi najväčší problém). V Orsay som naďabila na tento posledný poloelegantný kúsok v mojom čísle za necelých 37€ (obr. hore), čo je samo o sebe dobrá cena, po zľave to však bolo už len 27,70€. Bonusom bolo, že som do Orsay mala ešte nejaké darčekové poukážky, takže som nakoniec za bundu platila len 14,50€. Čo rozhodne považujem za skvelú kúpu ;).

Na obrázku hore je aj časť z nákupu, ktorý ma potešil najviac - Moominovské pyžamo (patria k nemu aj príjemné sivé šortky). Poznáte/pamätáte si Moominkov? Je to fínska rozprávka, my sme ich sledovali ako animovaný seriál a doma máme aj knihu. Celá rozprávka je plná prapodivných postavičiek, ktoré zažívajú ešte pradpodivnejšie príhody. Miestami je to ozaj zvláštne, ale možno aj preto sme ich mali tak rady, žiadne klišé s princeznami a "Žili šťastne až do smrti". Severské rozprávky sú proste naj a aj keď nie som na infantilné pyžamá, toto so slečnou Moominkou som proste musela mať! Aby som nezabudla, predávajú ich v Reserved. Z toho si sestra odniesla ešte neskutočne príjemnú károvanú košeľu, ktorú jej budem určite kradnúť :). 


Eurovea bola slovenským "centrom" Dní Marianne. Ale bola to podľa mňa slabota, slečny hostesky tam len tak pozdávali, tzv. Marianne lounge bol tento malý stolík na ktorom mali poukladané nejaké čudné knihy a časopisy a ani tie tašky nejako nadšene nerozdávali (popravde som nestretla ani jednu osobu, ktorá by ju mala). Bol tam aj stánok L´Oreál, v ktorom ste sa mohli dať nalíčiť alebo si upraviť nechty, ale bol tam poradovník snáď do večera. No a poslednou atrakciou boli "kamaráti na nákupy", vyfintení mladí chalani, ktorí vám mali pomáhať s taškami. 


Jednou z naj kozmetických akcií na Slovensku (a to ich fakt nebolo veľa) bola 30% zľava na celý sortiment značky L´Oreál v sieti DM drogerie. Napočudovanie nás však neoslovilo nič z dekoratívnej kozmetiky, stojan bol dosť vybrakovaný. Tak ja som sa len zásobila mojou najobľúbenejšou farbou na vlasy Féria Préférence v odtieni Mango a sestra bude skúšať Sérum s dvojitým účinkom na rozštiepené končeky. 

Ďalšiu a poslednú kozmetickú zľavu, ktorú sme využili bola zľava 20% na celý sortiment značky L´Occitane. Cez Dni Marianne si tam vždy chodím po nejaké ich mini balenie krému na ruky, do kabelky sú proste neprekonateľné. Teraz som zvolila extra hydratačné s bambuckým maslom. Ako darček sme dostali cestovné balenie kondicionéru, taktiež s bambuckým maslom. Od značky L´Occitane som ešte neskúšala zo starostlivosti o vlasy nič, takže som naozaj zvedavá. 

Ďalším miestom, kam tradične počas zliav chodíme, je Calzedonia. Ich vzorované pančuchy sú super, ja som si tento rok vybrala telové s decentnou mašličkou a sestra v sebe nezaprela svoju lásku k mačkám a zvolila tento rozkošný kúsok.  
zdroj
Pozrieť sme sa boli aj v GATE, i keď mám pocit, že kvalita tam strašne klesla (a to nikdy nebola extra vysoká). Ostali sme preto len u základných kúskov, tričká s pásikmi sa v skrini nestratia a za 6€ je to dobrá kúpa. Sestra si tam ešte zaobstarala legíny s efektom kože a na GATE veľmi pekný zápisník s havranom (na fotke úplne hore).

Poslednou zastávkou bolo Oodji, kde ma napočudovanie tiež oslovilo viac vecí (neviem, niekedy má pocit, že ich sortiment nestojí za veľa) a nakoniec som zakotvila pri púzdrovej sukni z hrubšieho, akoby tvídového materiálu a koženým detailom v páse. Verte mi, oblečená vyzerá o dosť lepšie ako na vešiaku, ideálna do kancelárie.  

Po pár hodinách potulovania sa po obchodoch sme už boli úplne groggy, (viď môj odovzdaný výraz keď som si na chvíľu sadla v prázdnej skúšobnej kabínke :D). Preto sme to celé zakončili skvelou ľadovou kávou a kokosovým a škoricovo-jablkovým cheesecake-om v Bistre Soho na Dunajskej. Príjemné to miesto, určite sa tam niekedy prídeme aj najesť. 

A čo vy? Využili ste nejaké zľavy? Prajeme príjemnú nedeľu!

Vaša Nikavero a LadyZet

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. skvělé věci jste vybraly! nejvíc se mi líbí pančušky (obě) a l'occitane bych taky využila =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja chcem to tričko s muminkom! rozprávku si teda vôbec nepamätám, asi som ju nikdy nevidela, ale za to knihu mám doma a prečítala som ju milionkrát :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gate byl, je a vždy bude hrozný, nikdy jsem si tam kromě spodního prádla (mají skvělý motivy, ale kvalita nic moc) a doplňků nekoupila (brýle za 24,-? kde to koupíš =D)
    Nejkrásnější je to pyžamo! milovala jsem tu pohádku!!!
    já měla být jen jako doprovod kamarádce, ale v noci předtí jsem zjistila, že parfém co chci asi půl roku se nikde na téhle planetě neprodává, protože má douglas exkluzivitu, takže jsem byla jasná. Ale v douglasu to začalo a taky to tam skončilo, nic jiného jsem si nekoupila, přijde mi tohle šílenství zbytečné...

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta