Rowenta CF 3345 F0 Conic curler Elite - recenzia

8:30

Dnes netradičná recenzia. A poviete si, že asi aj trošku čudná. Veď načo by kučeravovláska recenzovala kulmu na vlasy? Vedzte však, že mať prirodzene kučeravé vlasy je síce v mnohých ohľadoch výhodné, ale aj nervy drásajúce. Prirodzené kučery totiž len málokedy vyzerajú rovnomerne a vydržia v schopnom stave viac ako jeden deň. Ono to nie je tak, že keď sa vám niečo rozcuchá, tak si to potom proste prečešete a uhladíte. Keď sa vám kučery natiahnu alebo rozstrapatia, môžete ich buď zopnúť alebo ich znova umyť. Alebo..dopomôcť im znova do želaného tvaru. A to sa dá rýchlo a jednoducho zariadiť práve pomocou kulmy.

Ja som chcela niečo, čo nebude ani príliš úzke ani široké, čo nebude mať žiadnu sponu, rýchlo sa zahreje a bude z kvalitného materiálu, ktorý vlasy bude podľa možnosti čo najmenej ničiť. A, nepopieram, že som hľadala aj niečo cenovo dostupné, lebo kulmu logicky nepoužívam každý deň.

Nakoniec som sa rozhodla pre kónickú kulmu značky Rowenta, ktorá sa zahreje až na teplotu 200 stupňov Celzia, má turmalínový povrch s ionizáciou, ktorý podporuje lesk vlasov a eliminuje statickú elektrinu a neskutočne ľahko sa ovláda. Keďže nemá žiadnu sponu, v balení sú aj dve mikro-rukavičky, aby ste sa nepopálili. Tie sú podľa mňa najväčším failom produktu, to tam už nemohli dať jednoducho jednu normálnu rukavicu? Toto sa nedá normálne nasadiť na prsty a stále riskujete popálenie.  

Vo všetkých ostatných ohľadoch som však spokojná. Kulma sa zahreje na 160 stupňov (tak ju používam ja) za približne minútu. Ja kučeravím len náhodné pramene, ale celkovo sa s kulmou pracuje veľmi ľahko, nikdy sa mi nestalo, že by som sa popálila na tvári alebo zaplietla do kábla. Páči sa mi, že vďaka kónickému tvaru kučery nie sú striktne pravidelné a majú tak stále prirodzený look. Výdrž je celodenná, ale tak to vždy záleží na type vlasov a na tom, ako dlho vlasy na kulme necháte natočené, u mňa je to fakt krátko, takých 5-6s. 

A tuto vidíte stav pred a potom:

Ja som svoju kulmu kúpila na Alze za približne 25€, avšak momentálne ju už nemajú na sklade. Osobne som s ňou veľmi spokojná a na moje potreby mi nesmierne vyhovuje. Čo si o tom myslíte? Som totálny blázon, že kučeravím kučeravé vlasy? :D Robím tak síce len 1, max 2-krát týždenne, ale aj tak je to asi neštandardná praktika. :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

8 komentárov

  1. Vypadá to skvostně ! :) Já mám Remingtonku obyčejnou s velkým průměrem ale mně ty lokny prostě nedrží......:(.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. máš krásné vlasy a hrozně nádhernou barvu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Absolútne súhlasím s tými "mini rukavičkami." Kulmu máme síce inú, ale rukavice rovnaké...a absolútne na prstoch nedržia, takže sa človek popáli snáď ešte skôr ako bez nich...ale ako výrobok sú tieto kulmy fakt skvelé a neporovnateľne lepšie od klasických kuliem....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No podľa mňa nie si divná keď si kulmuješ kučeravé vlasy, ja mám síce svoje vlasy dosť rovné, ale keď si ich po umytí nevyfénujem alebo idem spať s mokrými vlasmi, tak na druhý deň mám vlasy dosť neupravené, strapaté, skrátka sa mi vlnia a už ich neučešem, jediná záchrana je potom ich len vyžehliť žehličkou na vlasy. Tak podobne je to aj s vlnitými/kučeravými vlasmi, mama má vlnité a ked si ich iba vyfénuje nie je to ono, má tie vlny akoby splasnuté a ked ide na nejakú oslavu a kaderníčka jej vlasy vyfúka cez okrúhlu kefu alebo nakulmuje, tak tie vlny má krásne pravidelné a všetci jej tie vlasy chvália

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, ze je tu pochopenie pre moje taktiky :) Osobne som rada, ze si nemusim takto tepelne upravovat vsetky vlasy, lebo nech ma kulma akykolvek povrch, aj tak bude vlasy do urcitej miery nicit.. :(
      Veronika

      Odstrániť
  5. mas krasne vlasy aj pred upravou.. po kulmovani su take uhladene a pekne a pred take nezbedne :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta