L´Oréal Excellence Créme 7.43 Blond Medená Zlatá

8:30

Je o mne známe, že aj keď si vlasy farbím pravidelne, neostávam len u jednej značky a pri jednom odtieni. Vždy sa síce držím v rovnakej "farebnej rodine", ale láka ma skúšať nové produkty na trhu a nájsť si tak tú pravú ryšavú pre mňa - t.z. čo najprirodzenejší odtieň, jednoduchú aplikáciu, šetrnosť k vlasom a dobrú výdrž (som nenáročná, čo? ;)).

Pri poslednom farbení som siahla po farbe značky L´Oréal Paris - Excellence Créme v odtieni 7.43 Blond medená zlatá. Zdalo sa mi, že farba je nejakou novinkou na trhu a až doma som si uvedomila, že som ju vlastne už raz mala, len na obale bola iná osoba :D. A nebola som s ňou spokojná, takže som sa potešila, že farba má mať aspoň vylepšenú receptúru. 


Balenie obsahuje špeciálne sérum na ochranu vlasov pred farbením. Znie to trochu odveci, ale iste viete, že suchšie časti vlasov či končeky nasávajú farbu viac a sú aj viac náchylné na poškodenie. Preto túto inováciu hodnotím veľmi pozitívne.

Okrem ochranného séra sa farba líši od priemeru aj tým, že obsahuje špeciálny nadstavec s hrebienkom, pomocou ktorého ju nanesiete oveľa jednoduchšie a rýchlejšie.

Inak je to klasika, obsahuje amoniak, a preto aj solídne smrdí, avšak aspoň nefarbí pokožku hlavy a dobre sa vymýva.

A efekt? Nie je oveľa lepší, ako som si ho pamätala, keďže môj najväčší problém s touto farbou bol fakt, že chytala dosť nevýrazne. Ale za to veľmi prirodzene. Takže záleží od eektu, po ktorom idete. Ja som momentálne celkom spokojná, lebo moje vlasy miestami začínali mať veľmi oranžový podtón, z ktorého som nadšená nebola, takže sa to aspoň trochu urovnalo. Pre výraznejší efekt môžem odporučiť L´Oréal Feria Preference v odtieni Mango, ten dokáže vlasy dokonca aj jemne zosvetliť.

Farby na vlasy značky L´Oréal sú poväčšine drahšie (Excellence Créme aj Feria Preference stoja v drogériách okolo 7-8€), avšak na domáce použitie sú podľa mňa top. Najmenej sa vymývajú, nefarbia pokožku hlavy a nanášanie je veľmi komfortné.

No a ak ste si ešte nevšimli, na blogu akurát beží giveaway o naše obľúbené produkty Bioderma. Ja i LadyZet sme pre vás pripravili personalizovaný balíček s výrobkami, bez ktorých si už takmer nevieme predstaviť našu starostlivosť o pleť. Zapojiť sa môžete tu. A ak chcete vedieť o rôznych akciách a novinkách, dajte Like oficiálnej FB stránke Bioderma Slovensko :).

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. Ja som tiez naposledy pouzila tuto :) Celkom je dobra, podla mna..a suhlasim, ze je prirodzenejsia ako Mango. Teraz ma doma caka taka olejova od Syoss..skusala si?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mam pred Syoss nejako respekt, nemala som dobre skusenosti s nicim od tejto znacky.. Ale daj vediet ako to dopadlo :) Ja po tomto asi pojdem znova do Manga alebo ku klasike Palette Deluxe - Intenzivna ziariva medena (ta ma podla mna asi naj odtien, ale kvalitativne to nie je az tak idealne)

      Odstrániť
  2. tak ta farba dost nezodpoveda obrazku, mohla by si davat fotky pred a po
    ale inac tento odtien ti pristane skoda ze su take drahe tieto farby

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No popravde neviem či by malo zmysel dávať pred a po, lebo ja si vlasy farbím tak dlho, že ich ryšavé už proste mám, dofarbujem len korienky a dodávam "šťavu" zvyšku.. Ale pri tejto farbe môžem naistotu povedať, že ak nemáš vlasy blond alebo si ich teda neodfarbíš, tak ti tak nasvetlo nechytí.. Ak chceš odtieň ako na obrázku a máš tmavšie vlasy, skúsila by som práve spomínanú Feria Preference v odtieni Mango, tá je výraznejšia a vlasy trošku zosvetlí.

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta