MAC Pro Longwear Paint Pot - Vintage Selection

12:53

Pred piatimi-šiestimi rokmi, keď sa blogy a YouTube videá ešte len začali rozbiehať bola značka MAC Cosmetics doslova kultom. Trh ešte nebol tak presýtený rôznymi kozmetickými spoločnosťami ako Urban Decay, MakeUpForever, Benefit atď., buď ste si kúpili niečo z drogérky, alebo od high-end značiek módnych domov. MAC si preto hlavne v US získal veľké mnoštvo fanúšikov svojou dostupnosťou a konceptom, ktorý posunul profesionálnu kozmetiku aj bežnému spotrebiteľovi.

Kým sa táto značka dostala na Slovensko, jej hlavný boom už dávno pominul, avšak pre mňa sa nad ňou stále vznáša akýsi „posvätný opar“ :D, preto som si návštevu MAC predajne nemohla nechať ujsť (a samozjreme ani nákup v nej). Osobne som svojou skúsenosť v slovenskej MAC predajni nebola očarená. Sortiment je rozhodne menší ako v predajniach, ktoré som mala možnosť navštíviť v zahraničí, obchodík bol navyše pomerne vybrakovaný a slečny mi prišli fakt ako „asistentky predaja“ a nie ako takmer profesionálne vizážistky, ktoré stretnete inde. Ale toto všetko som bola ochotná odpustiť, lebo v sortimente sa vyznám pomerne dobre aj sama a oba výrobky, ktoré som mala predom vyhliadnuté našťastie mali. Ale keďže aj ceny sú na SVK samozrejme o dosť vyššie ako v US, musela som sa medzi nimi rozhodvať. 

Adeptami bol mono očný tieň Satin Taupe alebo krémová báza/tieň Vintage Selection. Stain Taupe je síce krásny, ale o tom, že som skončila pri Vintage selection, rozhodla využiteľnosť. Očné tiene nejako neriešim, preto som potrebovala niečo, čo sa dá ľahko „nacápať“ na celé viečo a neriešiť. A na takéto využitie je Satin Taupe proste pritmavý.

Domov som si teda odniesla Pro Longwear Paint Pot v odtieni Vintage Selection. Stál ma 22eur (obsah je 5g) a je teda najdrahším individuálnym kúskom kozmetiky, ktorý vlastním (paletky nerátam J).

Ako som teda spokojná s prvým „MAC nákupom“?


Balenie výrobku je veľmi pekné, elegantné a kvalitne spravené, je však trošku ťažšie, keďže je vyrobené zo skla. Podstatnejší je obsah, ale ten našťastie tiež nesklamal.

Odtieň Vintage selection je veľmi jemná neutrálna béžová farba s trblietavým efektom. Na stránke MAC Cosmetics je popísaná ako „Frosted dirty peach“ ( s čím v podstate môžem súhlasiť, aj keď neviem komu takýto popis napadol :D

Na dotyk je konzistencia síce dosť mastná, ale pevná, nie je to ako pena, do ktorej by sa vám zaboril prst alebo štetec, skôr sa kĺže po povrchu. Trošku som sa obávala či sa kvôli tomu nebude usadzáť v zahýboch oka, ale nie, ak ho raz nanesiete, tak sa už nepohne, a to aj bez podkladu (takže sa v pohode dá používať nielen samostatne, ale aj ako podklad pod iné očné tiene). Pigmentácia je dobrá, avšak toto je veľmi jemný odtieň, takže výsledný efekt nikdy nebude do očí bijúci. Rozhodne je možné ho vrstviť.



Konečný verdikt je veľká spokojnosť. Paint pot uspel aj ako samostatný očný tieň aj ako podklad. Ak ho beriem ako očný tieň, tak je najlepším krémovým tieňom v mojej zbierke, a ak ako podklad, bez problémov sa výdržou vyrovná Primer Potion od Urban Decay.

Vy ste už do MAC predajne zavítali? Čo ste si odniesli? Ja mám na pláne ešte nejakú lícenku v neutrálnom odtieni, ktorá na tvári aj niečo vydrží.

Plus, dúfam, že ste sa už všetci zapojili do Bioderma giveaway, produkty naozaj stoja za to! Čas máte ešte do nedele :).

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

10 komentárov

  1. Z paint potov nemám zatiaľ ani jeden, dlho som rozmýšľala na Soft ochre- ten by mal byť taký neutrálny vhodný skôr ako báza. No veľmi sa mi páči tento tvoj, naložiť na celé viečko + špirála a oči sú hotové :) Inak tieň Satin Taupe mám už niekoľko rokov, zo začiatku som ho veľmi často používala, ale dnes už nájdeš zaň určite lacnejšie náhrady :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páči sa mi, že má Paint Pot využiteľnosť aj ako báza a aj ako tieň a tento tvoj odtieň ja krásny! A lícenku určite odporúčam, ja mám síce výrazný odtieň, s ktorým kvôli pigmentácií treba narábať opatrne, ale výdrž má super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám doma odtieň Painterly a využívam ho ako bázu. Spokojnosť veľká :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no tie paint poty vyzeraju fakt super, a co sa tyka slovenskej predajne tak ma sklamala a hlavne pristup uz len pre to som si nic nekupila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som bola odhodlana si nieco kupit, takze ma ani neochota neodradila :)

      Odstrániť
  5. Tak tenhle chci! Dlouho jsem nevedela odstin, tojle bude ten pravy :)
    Jinak z Macu mam pigmenty a rtenku - parada, ale rozjasnovac uz je horsi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nejaky ruz mam na wishliste aj ja, ale zatial nemam vyhliadnuty konkretny odtien ani finish, tak uvidime :)

      Odstrániť
  6. Mne PP nevyhovuje, ale mám iba jeden odtieň a ten možno bude konzistenciu iný, kto vie.:) Spokojná som v MAC bola len s jednou predavačkou.. Tu som písala recenziu na PP Stormy Pink: http://filozofiazenskejkrasy.blogspot.sk/search/label/MAC

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No neviem, pre mna urcite nie je PP porovnatelny s Color Tatoo, hlavne konzistencia sa mi zda uplne ina.. Ale rozhodne je to dost subjektivne :)

      Odstrániť
  7. Ten je krásný! Na nějaký PP už se delší dobu chystám, tak se určitě podívám i na tento :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta