Ako NENOSIŤ legíny

11:19

Možno s obsahom tohto príspevku nebudete súhlasiť, to vám hovorím vopred. A možno ste už článkov o tejto téme čítali viacero, lebo som si istá, že nie som prvá, ktorú táto záležitosť irituje. Ale vzhľadom na akútnosť problému si myslím, že je potrebná nejaká tá osveta. A o čom vlastne hovorím???

Dievčatá a dámy, ktoré stretávam denno-denne v autobuse či električke,LEGÍNY NIE SÚ NOHAVICE!

Na podporenie tohoto tvrdenia môžem použiť napr. fakt, že legíny v obchodoch predsa tiež nenájdete v sekcii nohavíc. Zvyknú byť osobitne zaradené niekde pri pančuchách. A obliekli by ste si pančuchy ako nohavice? Asi nie.. Takéto umiestnenie nie je síce pravidlom, ale rozhodne nemám pocit, že by predajcovia a obchodníci za nohavice považovali.
A aj keby áno, my ženy by sme mali mať dosť zdravého rozumu, aby sme tento názor odignorovali.

Prečo?

Lebo to vyzerá vulgárne. Doslova je vidieť všetko. Najhoršie je, keď sa vytvorí tzv. "camel toe", kto nevie, čo to znamená, nech si to vygoogli. Každopádne, pohľad na úúúúplne obtiahnuté zarezávajúce sa legíny, častokrát s presvitajúcim prádlom je tak dehonestujúci! A nedehonestuje mňa, ale vás, ktoré ich nosíte oblečené. Osobne by som nebola nadšená, keby každý chlap, každý chlípnik si ma môže obzerať a slintať pri pohľade na mňa v oblečení, ktoré nič neskrýva.

Ako sa tomu vyvarovať?

1. Nenoste legíny s obtiahnutým oblečením a krátkymi tričkami(teda, pokiaľ práve nie ste na aerobicu). Každopádne, dĺžka by mala by mala siahať aspoň tesne pod intímne oblasti. Perfektne by napr. vyzerali s týmto dlhým pásikavým svetrom z Bonprix-u, pozrieť si ho môžete tu.

2. Dajte si pozor na prádlo, ktoré si pod legíny oblečiete. Myslite na to, že častokrát nie sú úplne nepriehľadné a na to, že ich priliehavosť zvýrazní každý lem.

3. Ak naozaj túžite nosiť legíny ako nohavice, čo tak skúsiť nejaké hrubšie jeggins(niečo medzi legínami a jeansami)? Momentálne sú naozaj trendy, skvelo sa kombinujú a nevyzerajú tak neprístojne. :)

Toto NIE!





Toto ÁNO!



Tak toto je asi všetko, čo som mala na srdci, dúfam, že som nikoho neurazila. Ak máte iný názor, budem rada, ak sa s ním so mnou podelíte. :)

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. dobrý článok a mali by ho prečítať všetky legínové babeny od A po Z. LEbo keď si to dá ešte chudá baba,tak to nejak prekusnem, ale keď v tom vidím "napchatú" nejakú väčšiu kočku...no nech sa nik nehnevá, ale kebyže mám pár kíl navyše, nebudem to ešte zvýrazňovať.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja hlavne vnimam, ked je vidno vsetko naj kombinacia cierne leginy-svetle spodne pradlo...

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta