The best of... Fragrances

17:57

Výber vône je veľmi osobná vec. A podľa mňa aj veľmi dôležitá, lebo častokrát je to práve vôňa, podľa ktorej si vás ľudia zapamätajú. Preto ak si vyberáte vôňu, naozaj si dajte načas, choďte do parfumérie, nechajte si poradiť, vyskúšajte na papierikoch najviac 5 vôní(aj to je veľa, potom váš nos už aj tak nič necíti), a tú, ktorá sa vám páči najviac, si nastriekajte aj na telo. Lebo parfum, ktorý na papieriku voňal božsky, môže s vašou prirodzenou vôňou tela a chémiou vašej pokožky nakoniec vytvoriť až zapáchajúcu kombináciu. Tiež, až po čase zistíte, aké zložky parfumu sú najvýraznejšie a ktoré zmiznú už po pár minútach. Istý čas som brigádovala v parfumérii a naozaj som nevedela pochopiť ľudí, ktorí tam prišli, vyskúšali asi 10 voňaviek a na základe toho sa rozhodli a hneď si ju aj kúpili...

Ja momentálne aktívne používam 3 parfumy, všetky tri viac vhodné na jar a leto ako na zimu. Osobne preferujem ľahšie vône, nie veľmi sladké, nie veľmi ovocné, ani orientálne. Niečo medzi sviežosťou a kvetinami s hrsťou ovocia. :) Veľmi by som však chcela nájsť nejakú peknú púdrovo-kvetinovú vôňu, nemáte nejaké tipy?

Bvlgari Omnia Crystalline
Mojou prvou obľúbenkyňou a najnovším prírastkom v mojej kolekcii je táto jemná kvetinová vôňa od značky Bvlgari. Je to pomerne populárna vôňa a častokrát ju vidíte v top 10 rebríčkoch v rôznych parfumériách. Oficiálne je jej zloženie takéto:
Hlava: bambus, nashi
Srdce: lotosový kvet
Základ: balzové drevo
Nashi je druh japonského ovocia a dodáva tejto vôni sviežosť. Cítite ho asi tak pol hodiny po navoňaní sa. Ja z nej najviac cítim lotosový kvet, nie je veľmi prenikavý a na pokožke sa akoby pomaly rozvinie. Celkovo je to nevtieravá vôňa, ktorá nikoho neurazí, nikoho z nej nebude bolieť hlava a vy sa v tej budete cítiť sebavedomá pri plnení každodenných úloh.
Cena za 65ml balenie toaletnej vody sa pohybuje od 36€.




Versace Versense
Toto je môj absolútny letný favorit. Na zimu sa nehodí ani trošku, ale na jar a v lete... Dokonalosť sama. ;) Táto vôňa spadá pod kvetinovo-drevité vône, ja by som ju zaradila skôr medzi ovocno-drevité vône. Jej oficiálne zloženie je:
Hlava: bergamot, zelená mandarínka, opuncia
Srdce: morský narcis, kardamón
Základ: santal, céder, olivovník, pižmo
S úplnou istotou v nej cítim mandarínku, santal a céder. Je to jednoducho teplá príjemná vôňa, z ktorej sála leto. Nie však to prvoplánové, ovocníčkovo sladké, skôr viac sofistikované, sexi. Odporúčam každému, nech ju aspoň vyskúša. Na obrázku vidíte dôkaz, že ja ju milujem - poloprázdne 100ml balenie. :)
Cena za 50ml toaletnej vody je od 32€.



Avon Bond Girl 007

Posledná vôňa je z lacnejšej kategórie, spadá pod značku AVON. To jej však neuberá na kvalite Pred tým, než som si ju kúpila, som mala pár jej vzoriek a stále som sa nemohla nabažiť tej hrejivej, mandarínkovo-broskyňovej drevitej vône. Podľa oficiálneho zloženia obsahuje orchideu, bielu broskyňu, pomarančový kvet, santal a céder. Dlho vydrží a ja osobne som na ňu dostala kopu komplimentov :)
Cena sa pohybuje tak od 20€ za 50ml parfumu, záleží kedy a kde ju kúpite.


Určite je ešte veľa vôní, ktoré sa mi páčia, napr. Miss Dior Chérie alebo Kenzo Summer, toto sú však moje momentálne hity. Aké sú tie vaše?

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta