CATRICE Long - Lasting Eye Liner Pen STAY ON!

11:18

 Nemím veľa produktov od značky Catrice a myslím, že väčšinu z nich mi dala sestra. ktorá ich vyhrala na ich FB fan stránke. Mienku mám o nich veľmi dobrú, možno niekedy mám pocit, že kvalitou nie sú až tak ohromne lepší ako ich lacnejšia sestra Essence, ale každopádne majú produkty, ktoré stoja za to. Jedným z nich je ich dlhotrvajúca ceruzka na oči Long-Lasting Eye Liner Pen - Stay On!. Ku mne sa dostala v odtieni 080 I Like Blue Mondays, čo je sýta strednemodrá viac-menej metalická farba. Veľmi príjemný odtieň, ktorý sa dá kombinovať s neutrálnejším aj výraznejším líčením.

Ja osobne nepreferujem farebné ceruzky na vnútornej linke, skôr ich použivam na hornom viečku a tam je veľmi dôležitá schopnosť nerozmazávania sa  a neodtláčania sa. Väčšina ceruziek ju nemáva, zvyknem to riešiť tak, že na linku nakreslenú ceruzkou ešte nanesiem očný tieň v rovnakej alebo podobnej farbe - funguje to, ale stále je to krok navyše, na ktorý nie vždy mávam čas. Raz, keď som ten čas nemala a ponáhľala sa na dlhú, 7hodinovú cestu do BA vlakom, len narýchlo som si dala už vyššie spomínanú ceruzku. A čudujsasvete, ostala na tom istom mieste, bez rozmazania či odtlačenia po celý čas a myslím, že by vydržala aj dlhšie. To ma celkom ohromilo a je to aj dôvod prečo vám o nej píšem (lebo, povedzme si na rovinu, každá z nás má tých produktov tak veľa, že je nemožné o všetkých napísať recenzie:))






Ešte pár slov k jej používaniu: Nanáša sa veľmi dobre, je vysúvacia, čiže strúhať ju netreba. To môže byť však aj mínusom, lebo ako vidíte na obrázku, extrémne ostrý koniec nedosiahnete asi nijako. Odličuje sa v pohode, ak máte nejaké ťažkosti, skúste odličovač na vodeodolný make-up. Balenie obsahuje 0,28g, čo bohužiaľ nie je v porovnaní s inými ceruzkami veľmi veľa. Cenu popravde neviem, na ich stránke som akosi túto ceruzku nemohla nájsť, tak dúfam, že sa dá u nás dostať. Ak nie, počula som, že dlhotrvajúce ceruzky od Essence sú prakticky takmer rovnako dobré. ;)

Catrice Stay On! pencil in 080 I like Blue Mondays


No a na záver ešte jedno malé porovnanie. Na obrázku vidíte vedľa seba Catrice Stay On! ceruzku v odtieni 080 I Like Blue Mondays (vľavo) a Catrice Kajal Designer ceruzku v odtieni 050 Carribean Blue(vpravo). Na prvom obrázku sú obe čerstvo nanesené, na druhom som ich podrobila tzv. rub testu (čo znamená, že som ich oba celkom intenzívne pošúchala a skúsila zotrieť). Ako vidíte, po ceruzke Kajal Designer neostalo takmer ani stopy, zatiaľ čo Stay On! vyzerá takmer nezmenene. Čiže jasný úspech! :)

Prajem ešte pekný deň!

Plus, ak nás sledujete, budeme rady, ak sa zapojíte do našej malej giveaway tu! Stále trvá! :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta